וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקי המשיכה

ירון רוולסצ'י

19.6.2013 / 8:46

באיזו מדינה מקבלים עונש מוות על אוננות והיכן אישה מחוייבת לשכב עם בעלה לעיני חמותה? קבלו את כל חוקי הסקס הכי הזויים שיש

לעולם, אתם יודעים איך זה, חוקים משלו - בכל מדינה ומדינה תוכלו למצוא שורה של חוקים שונים ומשונים.
התעניינות קצרה בחוקי העולם השונים תוכל לחשוף בפניכם שורה של החלטות הזויות שנחקקו בצורה פורמאלית אבל עדיין יגרמו לכל אדם נורמאלי להרים גבה או שתיים. רוצים דוגמא? קבלו: באנגליה למשל, אישה בהריון שמרגישה שהשלפוחית לוחצת עליה ולא מוצאת כיוון מהיר לשירותים, יכולה לפנות לשוטר הראשון בו תיתקל' כדי שיגיש לה את קסדתו לטוב עשיית צרכיה, על פי חוק. נשמע לכם מוזר? יש לנו הרבה יותר מזה - קבלו כמה וכמה חוקי סקס הזויים ומוזרים מרחבי העולם שיגרמו לכם לחשוב שאולי, בכל זאת, יש לנו ארץ כמעט נהדרת.

אין חניה: אם נישאר לרגע בממלכה הבריטית, חשוב שתדעו שבחופשה הבאה שלכם באנגליה, עדיף לכם שלא לקיים יחסי מין על אופנוע חונה, בכל זאת, מדובר בעבירה פלילית של ממש. מה לגבי אופנוע בתנועה? אם תשרדו לספר זאת, אתם יותר ממוזמנים להעביר לנו רשמים וחוויות.

שלוש צפירות: לא קיים אדם שלא מכיר (לפחות דרך מסך הקולנוע) את הסצנה המוכרת של זוג הנתפס על ידי שוטר בעת קיום יחסי מין בתוך רכב, וזוכה לתאורת פנס מסנוורת ונקישות רועשות על החלון. במדינת איידהו שבארה"ב מסתבר, העניינים עובדים קצת אחרת. החוק במדינה קובע ששוטרים לא מורשים לדפוק לזוגות שנתפסו בחום על השמשה. למעשה, שוטר החושד שזוג מקיים יחסי מין ברכב, מחויב לחנות מאחוריהם, לצפור שלוש פעמים ולחכות כמה דקות לפני שהוא ניגש לאוטו לחקור אותם, פרטיות זה נושא חשוב.

זוג רוכב על אופנוע. ShutterStock
עשית סקס על אופנוע חונה? אתה מוזמן לרכוב לבית המשפט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אמא יקרה: קולומביה נחשבת לאחת המדינות הכי נהנתנות בעולם: תרבות סקס משוגעת, מסיבות סמים בלתי נגמרות וחופי ים לבנים. אבל מה? מסתבר שאם אתם אזרחי העיר קאלי שבמדינה, לא הכל דבש - על פי חוק, לאישה נשואה מותר לקיים יחסי מין עם בעלה בלבד (עד כאן נשמע הגיוני לגמרי), אבל מסתבר שבפעם הראשונה שזה קורה, אמה חייבת להיות באותו החדר כעדה, עכשיו לכו ונסו לתפקד נורמאלי בחגים.

חוק חשוך: כאילו שחסרות בדיחות על פולניות וההעדפה שלהן על קיום יחסי מין בחשיכה מלאה, דמיינו לעצמכם מה זה להיות פולניה שמתגוררת במדינת וירג'יניה שבארה"ב, שם קיום יחסי מין בתאורה מלאה, היא פעילות שנחשבת לעבירה פלילית של ממש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
זוג בחשיכה. ShutterStock
תגידו שלום לסקס באור מלא. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דרום אמריקה: כל מי שביקר אחרי הצבא ביבשת הסמבה והטנגו בכלל, ובפרו בפרט, בטח זוכר את כמות האלפקות שמסתובבות במדינה כאילו מדובר על חתולים ברמת גן - אז האלפקה, כך מסתבר, גם הצליחה להשתחל את תוך החוקה הפרואנית שם הדרך אל שכירת עורך דין שיגן עלייך קצרה במיוחד, אם חלילה וחס נתפסת מקיים יחסי מין עם החיה השעירה.

תנו לחיות: מילא אלפקות, אבל מה תגידו על החוק במדינת מינוסטה שבארה"ב, שם אסור על גברים לקיים יחסי מין עם דגים חיים. אצל נשים אגב, העניין הזה פרוץ לגמרי, כך שאתן יותר מוזמנות לטוס ולהבין מה זה בדיוק אומר אבו נפחא.

דייג גרמני מחזיק קרפיון. AP
אוי, הדג הזה כל כך סקס. צילום: ap/AP

מראה מראה: כל אישה יודעת שביקור אצל גניקולוג לא נחשב לאחת מחוויות הכי אטרקטיביות. בבחריין לעומת זאת, העניינים עובדים באותו סרט, אבל בשינוי אדרת - לגניקולוג זכר שמקבל אישה לבדיקה אסור להביט ישירות אל איבר מינה, אלא רק בהשתקפותו דרך מראה קטנה שהוא מחויב להחזיק לאורך כל הבדיקה.

אם אין אני לי: לסיכום, נשחרר אתכם עם חוק אחד הזוי במיוחד, שאולי בכל זאת יגרום לכם להגיד תודה שאתם חיים תחת חוקה ישראלית ולא של זו מאינדונזיה לדוגמא, שם העונש למי שנתפס בעת מלאכת עינוג עצמי נמרצת הוא לא פחות מעריפת ראש. לא נעים.

גבר בתול וביישן. ShutterStock
אוננתי! יערפו לי את הראש! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully