וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איפה הן הבחורות ההן?

חמוטל לוי לשם, מצוות המומחים של JDate

10.6.2013 / 8:07

אתם רווקים כבר זמן רב? לפניכם כל האסטרטגיות שיעזרו לכם ליצור הזדמנויות להיכרויות

לעיתים נדמה שלמצוא אהבה זו משימה לא פשוטה, בעיקר אם אתם כבר תקופה לא מבוטלת מסתובבים בעיר, פוקדים ברים, וגם יוצאים פה ושם לדייטים בחשיכה, ואני מתכוונת לכאלה שבהם אין לכם מושג ברור את מי באמת תפגשו.
שום דבר לא קורה, שום דייט לא נתפס. וגרוע מזה אתם לא ממש מוצאים מועמד או מועמדת שבאמת מוצאים חן בעיינכם. מצב כזה בהחלט יכול להביא לגל תסכול גואה ובעקבותיו מחשבות ספקניות כמו "אולי אני לא מחפש אותן במקומות הנכונים?" ו"אולי מישהו כבר יגלה לי איפה נמצאים הבחורים השווים?"

האמת היא הרבה יותר פשוטה. אתם יכולים להכיר את אהבת חייכם בערך בכל מקום ולא חסרים סיפורי אהבה שיאוששו את הטענה הזאת. זה יכול לקרות לכם ממש בעוד שנייה, וזה תמיד קורה פתאום ברגע אחד! לפניכם כמה אסטרטגיות שאתם יכולים לאמץ בדרך למציאת אהבה.

להשקיע בתחביבים
יש לכם תחביב כמו בישול, קריאה, סרטים או מוסיקה? זה הזמן להשקיע בעצמכם ולמצוא מסגרת שבה, מלבד השקיית הנפש, ישנה אפשרות למצוא את האחד או האחת שאיתם יש לכם נושא עניין משותף. היתרון באסטרטגיה הזו היא שההנאה מובטחת, והדרך להכיר יכולה להיות "טבעית" ותוך כדי שאתם עושים משהו בשביל עצמכם.

שעת כושר
הקיץ בפתח ואיתו הצורך להשיל את שכבות הבגדים ולפעמים גם את הקילוגרמים העודפים. זה הזמן להתחטב ובעיקר להתחבר לגוף ולהרגיש טוב עם עצמכם. חדר הכושר הוא מקום אסטרטגי בו ההורמונים נכנסים לכוננות קיצית מרעננת שבהחלט מאפשרת מבטים, חיוכים ואפשרויות להכיר. אם אתם מהאמיצים שבחבורה אתם יכולים לחייך וממש לפנות, ואם אתם מעדיפים גישור אני בטוחה שתמצאו את מדריך הכושר התורן שיעשה עבודת גישוש נאמנה, יבדוק האם הצד השני בעניין וגם יעביר את המסר ומספר הטלפון שלכם במידה וזה הדדי.

כושר. ShutterStock
תמיד אפשר להתחיל עם מדריך הכושר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הנה באה הרכבת
חישבו על זה לרגע, כמה בני זוג פוטנציאלים חדשים יוצא לכם להכיר בשבוע? התשובה יכולה לנוע בין 1-5 בממוצע, וזה כמובן בהנחה שאתם לא מודעים להיותכם נקודת מפגש פוטנציאלית בכל אחת ואחת מהנסיעות שאתם עושים ברכבת, באוטובוס או במונית שרות. רכבי השינוע הללו יכולים להעביר אתכם מנקודת הרווקות ליעד – זוגיות. זאת, אם רק תרימו את מבטכם מהסמארטפון.

אהבה דיגיטלית
ויש כמובן את האסטרטגיה לעסוקים שביניכם, לקרייריסטים או לאלו שפשוט מעדיפים לשבת על הספה ולתת לעכבר למצוא עבורכם בני זוג באתרי הכרויות. האסטרטגיה הזו מאפשרת לכם גמישות וזמינות וכמובן מבחר פוטנציאלים ממוקד ממנו אתם רק צרכים לבחור את ההרפתקאה הבאה בדרך לאהבה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אילוסטרציה. ShutterStock
התחנה הבאה: החתונה שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סיבוב בשכונה
בהנחה שהאופציות למציאת אהבה לא נמצאות בין המטבח לסלון הביתי, רצוי שתנצלו הזדמנויות כשאתם פשוט מסתובבים בשכונה. זה יכול להיות בטיול שגרתי עם הכלב, בתור לקופה במכולת ואפילו בצעידה בפארק. הרגילו את עצמכם להסתכל סביב, לבחון את השטח ולפעול כשמישהו או מישהי פוטנציאלים נקראים בדרככם. בחרו פשוט להיות קלילים וליזום שיחה, באמצעות שאלות כמו "איזה כלב חמוד, מה הגזע שלו?" וזה יכול להיות כל דבר אחר שעולה באותה השנייה בראשכם.

הקיץ בפתח ואיתו אפשרות להפיח רוח אופטימית לתוך מסע החיפוש אחר האהבה. סיפורי אהבה קורים כל הזמן. זכרו שכדי ליצור הזדמנות אמיתית להכיר את הזוגיות הבאה שלכם, עליכם להיות פתוחים לאפשרות הזאת. אלת המזל והדייט שלה קופידון יכולים לדפוק על דלתכם ולהביא בפניכם את אהבת חייכם, זאת בתנאי כמובן שתחשבו ותאמינו שזה אפשרי, תישירו מבט מחויך לעולם ובעיקר למין השני.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

אילוסטרציה. ShutterStock
תאמינו שזה אפשרי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully