וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות במטוס

מימס

5.6.2013 / 8:44

מתכננים לנפוש בחו"ל? קבלו טיפים איך למצוא אהבה במטוס. נא להדק חגורות ושתהיה לכם טיסה נעימה

בין מחירי הכרטיסים המופקעים, הבדיקות הבטחוניות הקפדניות ושביתות הפתע של ההסתדרות, לא כל כך קל לעלות על מטוס בימינו. אם לא הברחתם סמים בטוסיק, עשיתם צ'ק אין למזוודה, קניתם קרואסון ב-21 שקלים והצלחתם לעלות על כלי טיס מסחרי – במקום להתלונן על האוכל, נצלו את שעות הטיסה למציאת אהבה.

עכשיו אתם בטח מגחכים לעצמכם "הלו גברת, בשביל מה יש ספר טיסה?" אבל זו גישה שלא תוביל אתכם לחופה. טיסה ארוכה על כל השעות המשעממות שלה, הסרטים הגרועים שמוקרנים במהלכה והחרדים שממלאים את תא הנוסעים בצחנה, הופכת קצרה וכייפית כשמכניסים קצת פלרטוט לקטלוג הדיוטי פרי. במקרה הכי גרוע תתרסקו בלב ים, אז מה יש לכם להפסיד מביסוס מעמדכם כאופציה זיווגית אטרקטיבית בינתיים?

מה כן לעשות

אתם מחכים בסבלנות לתורכם להניח את התיק שלכם בתא העליון של המטוס, כשלפתע נגלה אליכם מחזה נדיר: בחיר ליבכם הפוטנציאלי יושב בכסא שלידכם ומתלבט היכן להניח את הכרית הלבנה הקטנה שקיבל. יש לכם כארבע שעות לכבוש את ליבו ולהמם אותו עד שיכנע לחיזוריכם, והמשימה שלכם מתחילה עכשיו.

לא משנה מה מצב הרוח שלכם – ודאו שאתם מנומסים במיוחד. סייעו לבחיר ליבכם עם אחסון התיק שלו, הציעו לו מסטיק, שאלו אם היה רוצה לשתות משהו והנימוס מחייב שתתרוממו ממושבכם אם הוא חוסם את דרכו לשירותים.

אל תרתעו מהרעיון שאנשים לא רוצים שיטרידו אותם במהלך טיסה. אם אתם מסוגלים להציע לו שיחה קולחת, תהיו בטוחים שהוא יעדיף אותה על פני התחברות לערוצי המוזיקה של המטוס.
התעניינו בנסיעה שלו ובמדינת היעד – האם הוא נוסע למטרת עסקים, תיירות או ביקור קרובים? מה הוא מתכנן לעשות במדינה אליה הוא טס? בהיעדר ברירה אחרת, תמיד תוכלו לדבר על הארוחה שקיבלתם, ואולי זה יעזור לכם לשמור אותה בפנים.

אם לקראת סוף הטיסה הרגשתם חיבור והוא גילה עניין גם בסיפוריכם אז הציעו לשמור על קשר. אם הוא מסרב בנימוס, פנו לאחד מאנשי הבטחון בשדה והעלילו עליו כטוב בעיניכם!

מה לא לעשות

טיסה היא לא מצב נוח או נעים לאף אחד מהנוסעים, אבל כדי שאהובכם המיועד לא יעמיד פנים שהוא ישן כדי להתחמק מכם, עקבו אחר ההוראות הבאות:

אל תסריחו. זה לא תמיד קל בטרנזיט, אבל אפשר לקחת דאודורנט סטיק בתיק ולהשקיע בסוכריית מנטה חריפה. זכרו: השתמשו בנדיבות. מדהים כמה מהר אנשים מתחילים להזיע כשכלבי גישוש בסביבה.

אם יש לכם ברירה, אל תביאו אתכם תינוק. אני לא באמת צריכה לפרט, נכון? תינוק במטוס מכניס יותר אנשים לפאניקה מאיש עם טורבן ליד יציאת החירום. בכי, חיתולים ועוד בכי הם הדרך הכי מהירה להשניא את כל הנוסעים עליכם.

אל תקומו באמצע הטיסה בקריאות "אללה וואכבר". מישהו כבר יקפוץ עליכם ואתם תיאסרו עם הנחיתה, קאפיש?

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה
  • אהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully