וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל תענוגות

ירון רוולסצ'י

2.6.2013 / 8:16

איך לך מושג איך לגרום לה לחוות אורגזמה? קבל את המדריך המלא איך לספק אותה. אל דאגה, היא תחזיר לך טובה

האורגזמה הנשית היא אחד הסודות הכי גדולים ומסקרנים של המין האנושי מאז ומעולם - בשונה מגברים, עניין הסיפוק הנשי נחשב לתורה שלמה שמשתנה מאחת לאחת, וטומנת בתוכה אינספור דרכים שונות ומגוונות באמצעותן תוכל לגרום לאישה שאיתך להגיע אל שיא המיוחל.

למרות שמדובר בנושא אינדיווידואלי המשתנה מאישה לאישה, ולכל אחת יש את הדרך שלה והמקומות המדויקים שמתפקדים בתור 'כפתורי עונג', ישנן דרכים ושיטות שמשותפות כמעט לכל הנשים, ושימוש נכון בהן יעזור לכל גבר לגרום לאישה שאיתו לגעת בכל כוכב ולתת פרשנות חדשה למושג השחוק, זיקוקים. לפניכם מספר עצות ודרכים שישפרו כל מפגש מיני, מקרי או מתוכנן אליו נקלעתם וממנו אתם רוצים לצאת מסופקים, אבל בעיקר מספקים.

הכל דיבורים: עוד לפני ההתעסקות בגוף, כדאי שתקדיש כמה דקות לטיפוח וחימום הנפש, זה אולי נראה לך כמו פרט שולי, אבל מילה טובה ומחמאה במקום הנכון יגרמו לפרטנרית שלך תחושה טובה שרק תכניס את שניכם לאווירה הנכונה עוד לפני שהספקת להוריד את הגרב מרגל ימין.

אווירה: אז נכון, מבחינתכם אין שום בעיה למצוא את עצמכם מקיימים יחסי מין גם באצטדיון מלא מוקפים אוהדים שצורחים ומעודדים אתכם, אבל אצלן, איך נגיד, זה לא בדיוק ככה. תאורה נכונה, נרות ומוזיקה רומנטית הם חלק חשוב בדרך שלה אל ההנאה הנשית המושלמת – או בקיצור, תשקיע באווירה ותפאורה, זה לחלוטין שווה את זה.

עניין של זמן: המנגנון הגברי, כידוע, עובד על מהירות כפולה או משולשת מהדרך בה פועל הגוף הנשי. למרות הרצון לראות מכנסיים מתעופפים בחדר וכמה שיותר חלקי גוף חשופים, עצור לרגע וקח את הזמן. לטף כמה שיותר, הסר ממנה את הבגדים באיטיות ובאופן כללי אל תרוץ אם אתה רוצה שהיא תגיע יחד איתך.

אילוסטרציה. ShutterStock
תעשה את זה לאט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טיזינג: בשונה מהגוף הגברי, שכידוע, מנקז את כל תחושות העונג לנקודה אחת מרכזית, גופה של אישה מכיל עוד לא מעט נקודות שמגע נכון בהן יגרום לה לגלי הנאה וסיפוק. נשיקות קטנות בצוואר, עיסוי עדין בירכיים הפנימיות או טיול קצר של אצבעותייך לאורך גופה יגרמו להעלאת טמפרטורת הסיפוק שלה לגבהים הרצויים.

שחקנית ראשית: בכל ההצגה המינית שלכם, השחקנית הראשית היא ללא ספק, הלשון שלך - אין הרבה מה להרחיב על כל הפעולות שתוכל לבצע בעזרתה ויגרמו לאישה שאיתך לקפץ בין עננים, אבל ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לך בכל הנוגע אליה, היא בעיקר לשמור על עדינות ולהיות קשוב לגוף הפרטנרית שאיתך – צא לסיבוב ארוך ועדין שיתחיל בכפות הרגליים שלה ויסתיים איפה שרק תבחר, את הכרת התודה שתזכה לקבל כבר תרגיש (ותשמע) בוודאות.

והיא עולה: אחרי שכבר מצאתם את עצמכם עמוק בתוך האקט המיני, כדאי לך לזכור שישנן תנוחות ספציפיות שיגרמו לה להנאה יוצאת דופן. זה לא אומר חלילה שתמצא את עצמך חסר תחושה והנאה, אבל תזכור תמיד שכל התנוחות בהן הפרטנרית שאיתך נמצאת מעליך הן בדיוק אלו שמשלבות בתוכן את סוג המגע שמועדף על נשים ובהן כפתורי העונג שלהן באים לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר.

נקודת שיא: בסופו של דבר, כולם תמיד דיברו (ועוד ידברו) על נקודת הג'י, אותו כפתור קסמים שמגע מדויק בו יטיס כל אישה אל עבר שחקי הנאה בלתי נגמרים. הדרך אל אותה נקודה לא כזו מסובכת, אבל שוב, כדאי שתהיה מאוד קשוב לגופה. נקודת הג'י הנשית נמצאת אי שם בתור הקיר הפנימי של הנרתיק, ולכן, בזמן העינוג הידני כל שעלייך לעשות הוא להשתמש באצבעותייך בתנועת ה'בואי אליי' והיא כבר תגיע, אתה יכול להיות בטוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילוסטרציה. ShutterStock
אם היא נראית ככה בזמן הסקס, עשית עבודה טובה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully