וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקומות הכי רומנטיים בעולם

כרמי צדוק

30.5.2013 / 8:22

מהאי זקינטוס שביוון ועד נורמנדי שבצרפת- קבלו את האתרים בחו"ל שהכי כיף לטוס אליהם עם בן הזוג

אם כבר חרשתם את ישראל ומיציתם בטן-גב באילת וצימר רומנטי בצפון, הגיע הזמן שתארזו מזוודה ותטוסו עם בני הזוג למקום חדש, מעבר לים. נסיעה משותפת לחו"ל יכולה להיות הזדמנות מצוינת להתנתק מן הסביבה, ולהשקיע את כל תשומת הלב בבני הזוג ובחופשה הזוגית. לפניכם 8 יעדים נחשקים שאתם חייבים לבקר בהם עם בני הזוג שלכם.

הארלם, הולנד

במרחק של עשרים דקות נסיעה ברכבת מאמסטרדם, תוכלו לבקר בעיר הקסומה הארלם. לא מדובר בעיר פשע כמו זאת שנמצאת בניו יורק ונושאת את אותו השם, ההפך הוא הנכון. מדובר בעיר ציורית ושלווה, כזו שאי אפשר להפסיק להתפעל מיופייה. בהארלם תוכלו להתרחק מהמוני הישראלים ולטייל דרך שבילי האבן השקטים והרחובות המרכזיים הסואנים. אחרי שטחנתם פנקייקים וצ'יפס עם מיונז, תוכלו לשכור שני זוגות אופניים ולצאת לטיול רומנטי ברחובותיה המסתוריים של הארלם.

הארלם. GettyImages
עיר ציורית ושלווה. הארלם. צילום: getty images/GettyImages

הר פלויין, נורבגיה

הר פלויין המתנשא לגובה 320 מטר, נמצא בתוך העיר ברגן בנורבגיה. תוכלו לטפס לפסגת ההר ולצפות יחדיו בנופים עוצרי הנשימה הנשקפים ממנו. ניתן לראות מהתצפית את כל העיר, כולל מבט על הפיורדים היפים ועל האיים המקיפים אותה. אם תטיילו בשעות הערב, תוכלו לצפות באחת מן השקיעות היפות ביותר בעולם, ולאחר מכן לערוך במקום פיקניק רומנטי, רק שניכם וההר. כדאי לעצור בין השבילים השונים בכדי לתעד את רגעי האושר הקסומים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אתם וההר. צילום:flicker/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשטוריל, פורטוגל

אם מיציתם את ספרד, תוכלו לקפוץ למדינה השכנה והלא פחות שווה, פורטוגל. השפה הרשמית במדינה היא פורטוגזית. תשכחו משופינג ומוזיאונים (גם את זה אתם יכולים לעשות אבל יש דברים מעניינים יותר). במרחק שעה מליסבון נמצאת אשטוריל המציעה שלל אטרקציות ליליות. תוכלו ליהנות ממופעים שונים המתרחשים בתוך בתי הקזינו כגון מופעי קסמים, רקדניות בטן שיחממו את האווירה ויכניסו אתכם למוד הנכון. ביום שבת בחצות תוכלו לצפות בזיקוקים הצובעים את השמים בשלל צבעים וצורות, רומנטיקה בשיאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי ישחק לכם המזל. אשטוריל. צילום: getty images/מערכת וואלה!, צילום מסך

זקינטוס, יוון

לרוב יוון היא היעד הפופולארי ביותר בקרב זוגות צעירים שיוצאים לטיול המשותף הראשון שלהם. במרבית המקרים התיירים בוחרים ברודוס או כרתים, אך כדאי לכם להתנתק מערימות הישראלים שפוקדים את האזורים הללו ולטוס לאי זקינטוס. האי נמצא במערב יוון, קרוב לאיטליה. האי הפראי מציע טיולי טבע במהלכם תפגשו מגוון חיות בר, תוכלו להצטלם יחדיו בנופים המדהימים של האזור, ולטבול במי הים התכולים.

יח"צ. GettyImages
הרחק מהישראלים. זקינטוס. צילום: getty images/GettyImages

ורמונט, צרפת

אתם חייבים לבקר במולדתה של הנשיקה הצרפתית ולהתחיל מטיול בנורמנדי שבצפון צרפת. נורמנדי עשירה בכפרים קטנים ואינטימיים שישמחו לארח אתכם ליום קטיף זוגי. תמורת תשלום סמלי (ובמקומות מסוימים אף בחינם), תוכלו לקטוף ישירות מן העץ שלל פירות כמו תפוחים. לאחר מכן תוכלו להכין מהם יחדיו מאפים טעימים או סיידר צלול שנחשב למשקה המסורתי באזור.

נורמנדי. GettyImages
רומנטיקה צרפתית. נורמנדי. צילום: getty imahes/GettyImages

טולום, מקסיקו

אם החלטתם לטייל יחדיו בדרום אמריקה, ביקור בעיירה טולום הוא מאסט. בעיירה היפיפייה נפרשת רצועת חוף בתולית ומרהיבה. במקום לשכור חדר במלון, תוכלו לישון באתר קאמפינג זול על חוף הים. תדמיינו לכם את הסיטואציה בה אתם ובני הזוג מתעוררים בבוקר לצלילי הגלים שנמצאים במרחק חמישה מטרים מכם, ומשתזפים על חול לבן. המקום די נידח ואין בו הרבה תיירים, כך שמובטחת לכם אינטימיות מענגת.

חוף בטולום. ShutterStock
מקום אינטימי. טולום, מקסיקו. צילום: shutterstock/ShutterStock

מלון הקרח, קנדה

כדאי להזמין מראש חדרים במלון הקרח בקוויבק Hotel de Glace. מהרגע שתכנסו ללובי המלון, תרגישו כאילו נכנסתם זה עתה למעין סיפור אגדות. המלון כולו עשוי מקרח מיוחד וחזק. אפקט הקרח המנצנץ והאווירה קרה יגרמו לכם להידבק זה לזו שעות נוספות, כדי להתחמם ולהתכרבל יחדיו. אם נמאס לכם מקרח, בקרבת המלון נמצאים מפלי מונטמורנסי המופלאים. ניתן להיעזר ברכבל כדי לעלות לראש המפל ולצפות באזור כולו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון מהאגדות. Hotel de Glace. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ורמונט, ארצות הברית

אם אתם מחפשים טיול טעים ומתוק במיוחד, אסור לכם לפספס את ורמונט. מדובר במדינה הקטנה ביותר בארצות הברית הן בשטחה והן במספר התושבים הנמוך יחסית. תוכלו להשתכן באזור חוות Morse Farm, וללמוד בה על תהליך ייצור המייפל. לאחר מכן ניתן לטייל בין עצי האדר הרבים שבאזור. לא רחוק משם נמצא מרכז מבקרים יחיד מסוגו של גלידת Ben & Jerry's. כדאי להצטרף לסיור במפעל ולאכול יחדיו ממגוון גלידות טריות היישר מפס היצור. תיהנו!

אילוסטרציה. ShutterStock
טיול מתוק במיוחד. צילום: shutterstock/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • רומנטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully