וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילי איתו!

חמוטל לוי לשם, מצוות המומחים של JDate

23.5.2013 / 8:21

אם את תוהה לעצמך איך זה שאת עדיין לבד, אולי כדאי שתיקחי אחריות ותעשי צעד לעבר גברים שמוצאים חן בעינייך?על הכוח שבלקיחת יוזמה

בזמן האחרון החלטת עם עצמך שזהו, הגיעה הזמן לזוגיות, נמאס לך לישון באלכסון. עונת החתונות מתחילה לה, יותר ויותר חברות מחליפות סטאטוס ואת אפילו לא ממש יודעת לענות על השאלה, "מה קורה? מה עם זוגיות?". זה לא שאת לא יוצאת לבלות. את שם בברים ובבתי הקפה רואה פה ושם גברים שאולי יכולים להתאים, ובכל זאת חוזרת הביתה עם תחושת ריקנות והחמצה ובעיקר מחשבה שלא מרפה "למה זה לא קורה לי?" "מה לא בסדר?" מה מפריד בין בחורה שנראת כאילו דבר לא חסר לה, לבין זוגיות? איך יכול להיות שאחת כזו מסתובבת לה לבד ועדיין לא חטפו אותה כמו לחמנייה חמה שיצאה מהתנור?

התשובה כנראה קשורה לתקשורת ולתופעת "מלכת הקרח"- אישה יפה שמרחיקה גברים, וביניהם גם את האמיצים שבחבורה, ואם כבר נמצא איזה שועל קרבות בסביבה הסיכוי הסטטיסטי שהכימיה תהיה הדדית קטן. תוסיפו לזה את ה"אני לא יוזמת" שמלווה בדרך כלל לפאסון הקר והרי לכם מתכון מוצלח לרווקות מתמשכת.

להמיס את הקרח

אז מה עושים, איך יוצאים מהקיבעון, ממיסים את הקרח ויוצרים זוגיות? יש כמה דברים שאפשר לשנות בהתנהלות, אבל המפתח הראשון להצלחה וליציאה בטוחה להפשרה מיידית, הוא קודם כל להבין שכל עוד את לא יוזמת, הכוח לא בידייך! ולא את זו שבוחרת אלא נבחרת.

בגוף אני מבינה
שפת הגוף שלנו כל הזמן משדרת מסרים, אם את יושבת עם חברה בבר או בכל מקום אחר ואתן עמוק בתוך שיחה, את לא מסתכלת לצדדים ונראת עסוקה מאוד כאילו אתן דנות עכשיו בפתרון למשבר במזרח התיכון, הסיכוי שימצא גבר אמיץ שיפנה אליך הוא נמוך. ולכן אם באת לפתוח אופציות תשדרי את זה, תרימי מידי פעם את ראשך, תהיה קלילה ובכלל נסי יחד עם החברה לפתח תקשורת עם מי שמסביבך, זה ייתן אור ירוק לגברים שמתעניינים להתקרב אלייך.

"אני רואה לך בעיניים"
את מוצאת מישהו שמוצא חן בעינייך? הצעד הראשון והפשוט הוא ליצור קשר עין, ואני לא מתכוונת לשבריר אחד קטן שבעקבותיו מצופה הבחור המסכן להסיק מסקנות, אלא לשתיים שלוש שניות שאולי יראו לך כמו נצח, אבל אם תוסיפי גם חיוך קטן לבחור שמולך יתנו אור ירוק ליזום מהלך.

אני רק שאלה
אם נדלקת על בחור, פשוט גשי אליו בחיוך ותשאלי אותו שאלה עניינית, כזו שלא תגרום לך להיראות נואשת מדיי ויחד עם זאת תבהיר לבחור ששמת עליו עין. אם למשל את מחכה בתחנת אוטובוס את יכולה לשאול אם הוא יודע באיזו שעה קו האוטובוס מגיע ואם פגשת בן זוג פוטנציאלי בפאב או במועדון ריקודים את יכולה לשאול אם הוא יודע איך קוראים לשיר שמתנגן ברקע. לא חשוב איזו שאלה תבחרי, העיקר שתשדרי לאותו בחור שאת מעוניינת לפתח איתו שיחה ואולי גם מערכת זוגית.

משפטי מחץ
אם את מחפשת משפט התחלה שיפיל את הבחור מהרגליים, את מוזמנת לומר לו: "אתה מוצא חן בעיני חברה שלי, אבל בעיניי אפילו יותר". זה משפט קליל מתובל בהומור שיגרום לו להסתקרן לגבייך. אם את יושבת במסעדה ונדלקת על בחור שיושב עם חבר שלו, את יכולות לכתוב על פתק את מספר הטלפון שלך ולבקש מהמלצרית להעביר לו את הפתק. לאמיצות שביננו, הכי כדאי פשוט לגשת לבחור ולשאול אם הוא פנוי. בצורה ישירה, בלי משחקים.

גם "לא" זו תשובה

אחד הדברים שעוצרים את כולנו מליזום מהלך עם מי שמוצא חן בעיננו, הוא הפחד לחוות דחייה ולקבל "לא" כתשובה, במיוחד אם את לא רגילה לזה. הנטייה היא לרוב לפרש את ה"לא" ולנסות להבין ממנו "מה זה אומר עלי...". בקיצור לקחת את זה עמוק לתוך הלב והריאות. כדי להתגבר על הפחד הטבעי הזה, קודם כל צריך להפנים ש"לא" היא גם תשובה אפשרית, ולהיות מוכנים לקבל אותה, ואז להיות אמיצים ולקפוץ למים הקרים. ככל שתפני לבחורים שמוצאים חן בעיניך, הסיכוי שתחזרי מהבילוי מחויכת ואולי עם בן זוג לעתיד גדל.

זכרי שאם את מאוד רוצה זוגיות, אבל רוב הזמן משדרת ריחוק מסוים ואולי אפילו איזה פאסון של "אני לא בעניין" הסיכוי שתצאי עם טלפון מבילוי עם חברה הוא קלוש. יוזמה היא לצאת מתוך פתיחות להכיר, לשדר את זה לסביבה ואפילו לעשות את הצעד הראשון גם אם זה אומר לקבל "לא".

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully