וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונות הכי הזויות

ירון רוולסצ'י

14.5.2013 / 8:35

אישה שהתחתנה עם כלב, גבר שהתחתן עם כרית ומישהי שהתחתנה עם גופה. לרגל עונת החתונות, קבלו את טקסי הנישואין הכי מוזרים אי פעם

שבועות הוא ללא ספק אחד החגים הכי משמחים ומרעננים על לוח השנה העברי - חגיגה של גבינות, מים, רגעים ראשונים של קיץ והמון לבן. בנוסף לכל אלו, חג השבועות מסמל גם את תום ספירת העומר והיום בו סכיני הגילוח ואולמות האירועים חוזרים לשגרת פעילות מלאה. החל מחודש מאי ועמוק אל תוך חודשי הקיץ החמים מתחילה לה עונת החתונות שמביאה איתה אינספור זוגות המתכננים את היום הגדול בחייהם - החל מהשיר שילווה אותם בדרך לחופה ועד למנת הביניים שתוגש בזמן ריקוד הסלואו.

כל זוג העוסק בהכנות לחתונה מודע לכל העיסוקים שנלווים לתהליך המתיש ומנסה תמיד להיות כמה שיותר מקורי ומיוחד, אבל מסתבר שברחבי העולם ישנם כמה וכמה אנשים שהחליטו לקחת את עניין האירוע המחייב צעד אחד קדימה והזוי במיוחד, או בקיצור, חממו טבעות וקבלו את מצעד החתונות ומנהגי החתונה הכי מוזרים בעולם.

חברה הטוב ביותר: אם תשאלו את אמילי מאבו מגאנה מה דעתה על גברים כנראה שתקבלו את התשובה הלעוסה הזו, שבגדול, כולם כלבים. אחרי שהתאכזבה לחלוטין מהמין הגברי, והגיעה למסקנה שחתונה הגיונית כבר לא תהיה לה, החליטה אמילי לקחת לבעל לא פחות מאשר את כלבה הנאמן. את הטקס ההזוי שנערך בשנת 2009, כיבדו בנוכחותם מעט מבני משפחתה, לא כולל אביה שטען: "זהו מהלך משוגע ומופרך לחלוטין שבא להילחם בבדידות."

לא קלה: היא דרכה לחופה של כלה המתגוררת בחבל קווקז - אחת המסורות העתיקות בעולם בכל הנוגע לעולם החתונות, מגיעה מהצוענים במרכז אסיה שם על החתן המיועד לחטוף את האישה בה הוא מעוניין שתהיה כלתו, ולהחזיק בה במשך שלושה ימים. לאחר תקופת השבי, שמקובלת (ובכיף) על בני משפחתה של הכלה, תמה תקופת החיזור והזוג רשאי להתחתן.

כריות וכפיות: לי ג'ין ג'יו היפני אוהב סרטים מצוירים. כמה אוהב? מספיק כדי להכריז ביום בהיר אחד שליבו נתון לחלוטין לאחת הדמויות בסדרת האנימציה היפנית האהובה עליו. את היום בו החליט שעליו למסד את הקשר עם אהבתו המצוירת בני משפחתו כנראה מעדיפים לשכוח, אבל אם תשאלו אותו, הוא ישמח לספר לכם כיצד קנה כרית ענקית עם ההדפס של הדמות הבלונדינית האהובה עליו ונשבע לה אמונים, לנצח נצחים, באחד מטקסי החתונה הכי מוזרים מאז ומעולם.

עד המוות: קווין לבל האירי החליט שעל מנת לגייס את הכסף הנדרש להתחתן עם ארוסתו האהובה מישל, עליו לעזוב אותה לזמן קצר ולמצוא עבודה מכניסה יותר בעיר אחרת. לצערה הרב של ארוסתו, בזמן אחת ממשמרות הערב שלו, נקלע קווין לקרב כנופיות קטלני וסיים אותו בתוך ארון קבורה. מישל, שלא חשבה פעמיים החליטה להתחתן איתו למרות שכבר לא היה בחיים, וניהלה את טקס החתונה בבית החולים כשכל בני משפחתה מקיפים אותה ואת גופתו של ארוסה האהוב.

רק בישראל: למרות שהייתם בטוחים שחתונות מוזרות זה רק עניין של חברינו מעבר לים, תעשו יפה שלום לשרון טנדלר שבשנת 2005 החליטה להישבע אמונים בדולפינריום באילת. אם במקרה חשבתם שהיא החליטה להתחתן עם אחד המצילים או המנהלים במקום, תתפלאו לשמוע שהחתן היה דווקא סינדי, אחד הדולפינים בריף בו התאהבה טנדלר באחד מביקורה הקודמים באילת. לאחר סיום הטקס המרגש והמוזר, פצחה סנדלר בשירים וריקודים מסביב לבריכה שם שחה באושר בעלה הטרי, שגם זכה לפינוק מידיה של אשתו החדשה בדמות סרדינים טריים.

חלב וכלה: המסורת היהודית מחייבת כל כלה לרחוץ במקווה על מנת להיטהר לפני היום הגדול. המסורת הטורקית לעומת זאת דוגלת באותו עקרון של טבילה והיטהרות, אלא שבחמאם הטורקי אליו מגיעות הכלות ביום חופתן מחליפה את מי התהום אמבטיה מלאה בלא פחות מעשרות ליטרים של חלב טרי.

מלוות בריבית: כל כלה ביום חופתה מקפידה לבחור היטב את זו שתלווה אותה ותהיה לה לשושבינה, אבל כנראה שאצל ג'יל טאמבל מאוהיו, ארה"ב, העניינים עובדים קצת אחרת. הגברת הצעירה החליטה שדווקא יום חופתה הוא יופי של הזדמנות לשבור את שיא העולם לשושבינות ובעקבות עיסוקה כמנהלת בית ספר לריקוד גם הצליחה במשימה, לאחר שהזמינה את כל תלמידיה, 110 במספר, ללוות אותה ביום המאושר בחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully