וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואז גילינו שההורים שלה שמעו הכל"

שני יפת

2.5.2013 / 8:32

זה בסדר, לא רק לכם קורות מדי פעם פדיחות. קבלו חמישה סיפורי סקס מביכים במיוחד

"אנחנו מתכננים תכניות ואלוהים צוחק" – כמה קלישאתי ככה נכון. זה הרי קורה כל הזמן, כפי שטרח מרפי לעדכן אותנו – כל מה שיכול להשתבש, ישתבש. ואותו משפט מפורסם שמכניס אותנו לפרנויה, הוא זה שגורם לנו להיות יצורים מתוכננים, שמנסים לצפות מראש את כל מה שעתיד להשתבש. הרי כשאתה ערוך למשהו, הוא לעולם לא יפתיע אותך.

הבעיה היא, שהרבה פעמים הדברים שמשתבשים הם דווקא הדברים שלא ציפינו להן. גורם ההפתעה הוא זה שהופך טעות קטנה לקטסטרופה שיכולה להיות מאוד מביכה, ואם אתה עירום כשהפדיחה מתרחשת, זה הרבה יותר גרוע. קבלו חמישה סיפורי סקס אמיתיים ומביכים:

אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי
"אני ובן זוגי היינו בספא לכבוד יום האהבה. קיבלנו סוויטה לכמה שעות עם עיסוי, ג'קוזי, שמפנייה ונרות. אחרי העיסוי שתינו את כל הבקבוק שהיה בחדר. שיכורים ומאושרים התחלנו 'להתעסק' אחד עם השנייה על המיטה שהייתה בסוויטה. אחרי כמה דקות בעלת המקום דפקה בדלת וביקשה להיכנס. למרות בקשותינו שלא תכנס, היא החליטה להתפרץ. 'אתם לא מריחים את זה?' היא שאלה. מסתבר, שכשבן זוגי העיף את התחתונים שלו הם נחתו על נר שהדליק שידה שלמה. בעלת המקום העיפה אותנו החוצה בצעקות חצי ערומים והכל בגלל התחתונים".

קאמה שזה כואב
"הייתי בדייט עם בחור. ישבנו על הספה, שתינו, צחקנו, ראינו משחק כדורגל ואחרי כל הטוב הזה עברנו לחדר השינה, כדי שהטוב ימשיך. אחרי שהשתמשנו בכל התנוחות המוכרות לנו, החלטנו להתנסות בתנוחה חדשה ולא מוכרת, כזאת שרואים בספרי הקאמה סוטרה. לאחר התנסות קצרה, הבנתי שמשהו לא כשורה. התחיל לי כאב חד בבטן ודימום מוזר החל. הבחור, שהיה בטוח שבזה הרגע איבדתי את הבתולים, הסב את תשומת ליבי. החלטתי לגשת למיון בשלוש בלילה, ובוא נגיד שלספר לאחות ממה בדיוק נפצעתי הייתה חוויה לא נעימה בכלל."

אילוסטרציה. ShutterStock
לא כולנו נולדנו אקרובטים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אמא, זה לא מה שאת חושבת
"המשפחה שלי החליטה לנסוע לצפון ולשכור צימר אז כמובן שהחלטתי להצטרף. ציפיתי שהצימר יהיה משפחתי ונטול אווירת סקס כיוון שזאת יחידה למשפחות אבל למרבה הפתעתי, הוא לא היה הרבה שונה מכל צימר אחר לזוגות ואווירת הסקס הייתה בכל מקום. כשמשפחתי יצאה לטיול שהחלטתי להחמיץ, נכנסתי לג'קוזי והתחלתי להתעסק עם עצמי. אם רק הייתי יודע שאמא שלי שכחה את המעיל ותחזור לצימר עשר דקות אחריי שיצאה..."

חנייה בכחול עמוק
"אני ובת זוגתי חנינו בחניון תת קרקעי, כזה שביום משמש כחנייה לעובדי הייטק ומשרדים. לאחר ערב רומנטי במסעדה יוקרתית נכנסנו חזרה לאוטו. בתוך האוטו העניינים התחילו להתחמם ובילינו לילה מסעיר במושב האחורי. כיוון שהוא היה לא רק מסעיר אלא גם מתיש, בלי לשים לב נרדמנו שנינו במושב האחורי. התעוררנו בבוקר לשירת הצופרים וצחקוקים מובכים של אנשי הייטק שהופתעו לראות דבר ראשון בבוקר שני אנשים ערומים וישנים בתוך האוטו בחניון של העבודה שלהם."

נא לשמור על השקט
"לפני מספר שנים הייתי עם חברתי הראשונה. היא גרה אז עם ההורים ולכן כל פעם שהיינו שוכבים אצלה היינו צריכים לשמור על השקט, ואם רצינו להיות רועשים היינו צריכים למצוא מקומות יצירתיים. יום אחד, כשההורים שלה לא היו בבית, החלטנו לנצל את ההזדמנות וחוץ מהגניחות הרגילות, גם להכניס קצת "דיבור מלוכלך" למיטה. במשך כמה דקות טובות צעקנו, קיללנו, גנחנו ועשינו כמה שיותר רעש. פתאום שמענו את אבא שלה בגינה צועק "תסגרו את החלון!" הבנו שאת כל הקללות העסיסיות חלקנו עם אבא שלה ויתר המשפחה שישבה בגינה."

גם לכם יש סיפורי סקס מביכים? שתפו אותנו!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סקס באוטו. ShutterStock
מאמי, ההייטקיסט הזה מסתכל עלינו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully