וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן הדייטים: הבחורה המסתורית

ארנון מוסקוביץ'

23.4.2013 / 8:42

הבחור שלנו יצא לדייט עם בחורה מסתורית בעלת סוד אפל במיוחד. האם זה יצליח ביניהם?

שאלת המחקר: האם אפשר לפתח קשר עם בחורה אפופת מסתורין?

השערת המחקר: תלוי מה היא מסתירה ומה הסיבות להסתרה, אבל בגדול זה לא יעבוד.

מהלך הניסוי, שלב ראשון, הנסיבות: את לירון פגשתי בכנס יהדות, רוחניות ומדע אליו נרשמתי. בשעה שאין בת זוג משמעותית בחיים, הרגשתי צורך להתחבר למשהו אחר שיכול לפתח אותך והטמגוצ'י כבר לא מספק את הצורך הזה. היא ישבה בדיוק מולי במעגל ההיכרות וקלטה אותי עוד לפני ששמתי לב אליה. טוב, על התיק שלי היה סטיקר עם עם ציטוט של ניטשה: "אלוהים מת" ובקונטקסט בו היינו קשה היה לא לשים לב אליי. כשהמבטים שלנו נפגשו היא כיווצה את הגבות, הביטה בסטיקר ושוב בי וחייכה - המבט שלה הזכיר לי להצניע את התיק. היא רצתה להגיד משהו אבל המרצה בדיוק נכנס לחדר, נעמד באמצע המעגל ושאל: "מי פה מרגיש לבד בעולם?". לירון הסתכלה עליי והרגשתי שגם היא אולי מרגישה קצת לבד בעולם.

שלב שני, סביבת הניסוי: יצאתי עם לירון למסיבה כי היא לא רצתה לשבת בשום מקום "סטאגנטי" לדבריה. כששאלתי למה היא מתכוונת, היא הסבירה שסטגנטי זה מבחינתה מקום שבו לא יושבים במקום אחד ואנשים יכולים לנעוץ בך מבטים כל הערב. בתור בחורה יכולתי להבין אותה. היא הייתה כזו שאי אפשר להסיר ממנה את המבט.

לירון לא אמרה בדיוק במה היא עוסקת, רק שהיא עוזרת לאבא שלה בעסק שלו לחלקי פלסטיק. היא גם לא סיפרה בדיוק מה עושים עם כל הפלסטיק הזה ולא מדוע היא לא מחפשת לעבוד במשהו שבאמת מעניין אותה ויכול לקדם אותה.
היא הייתה מסקרנת ומסתורית במיוחד בתוך העלטה של מסיבה במועדון חשוך ומפוצץ באנשים. היא רקדה סקסי ודיברה סקסי וצחקה בצורה סקסית אבל היא הייתה כל הזמן על המשמר, בודקת מי האנשים שסביבה. "הכול טוב?" שאלתי. "כן, פשוט לפעמים יש פה אנשים שאני מכירה ולא רוצה שייראו עם מי אני מסתובבת. לא כדי להסתיר אותך או משהו, סתם כי אני לא רוצה שיתעסקו בי" היא אמרה. פתאום היה נדמה לי שללירון יש אולי איזה שגעון גדלות שהיא חושבת שכולם מתעסקים בה. אז שאלתי אותה: "למה נראה לך שזה המצב?" היא אמרה שזה לא שנראה לה, אלא שהיא "יודעת שזה המצב". חשבתי שאולי היא מטורפת.

שלב שלישי, הסוד מתגלה: "אני לא מאמינה!" היא אמרה והסיטה את המבט ממישהו לפני שהוא קלט שהיא הבחינה בו. "מה?" שאלתי והיא משכה אותי ביד. "בוא, נצא..אני לא מאמינה שהוא שלח מישהו..." היא נחרדה והבריחה אותנו מהמועדון. הקטע הזה כבר הרגיש קצת כמו סרט פעולה עם טום קרוז רק שהיא טום קרוז ואני הבחורה. יצאנו החוצה והתקדמנו מהר לאיזה בר הומה שם נבלענו בקהל. היא הזמינה בקבוק קאווה די מרשים ואני הבנתי שעכשיו היא מתחילה לחגוג.

כששאלתי אותה מי היה הגבר שהיא ברחה ממנו היא השיבה: "לאבא שלי יש אויבים אז הוא שולח אנשים שיראו מה איתי ועם מי אני מסתובבת. שומר עליי כאילו בלי שאני רואה." הייתי המום. "את רוצה להגיד לי שאבא שלך שולח אנשים לעקוב אחרייך כדי לשמור עלייך?" היא ענתה: "בוא נגיד שיש לו כמה וכמה חברים ממש טובים וכמה וכמה שלא...". יכולתי רק לנחש ולדמיין מה הסיפור המלא של הטירוף הזה. אבל הכיף הזה נגמר שהבנתי שבעצם בוחנים גם אותי, בתור אחד שיוצא עם "הבת של". "אני צריך להיות לחוץ?" שאלתי והיא חייכה: "ממש לא. אני פשוט שונאת שהוא עושה את זה.." היא הזמינה לנו צ'ייסר. "לחיים" אמרנו ביחד והשקנו את הכוסיות. "אז מתי פוגשים את אבא שלך?" הורדתי את הוויסקי ושאלתי. אבל לירון כמעט השפריצה את הוויסקי החוצה. "מספיק שתעצבן אותי והוא כבר יופיע" היא צחקה אבל בפנים הנחתי שהיא רצינית.

תוצאות הניסוי: לירון התגלתה כבחורה כיפית, אבל הבנתי שלא אוכל להתערבב עם מישהי שהיא בת של מאפיונרים או מה שזה לא יהיה שקורה שם אצלה במשפחה. ראיתי עליה גם שהיא קולטת שאני יורד מהרעיון שהקשר הזה ימשיך. היה נראה שהיא רגילה לכך שגברים מתרחקים ממנה ברגע שהם מגלים על אילן היוחסין שלה.

מסקנות הניסוי: לצערנו, בני הזוג לא מגיעים בנפרד אלא משולבים עם המשפחה שלהם, שעשויה להיות עסקת חבילה מהגיהנום. אם אתם מתאהבים בבחורה שההורים שלה מהווים איום עבורכם (גם אם מדובר רק באמא פולנייה שמתערבת יותר מדי) מומלץ לעשות אחורה פנה. אני אישית מעדיף להשאיר את עלילות הגאנגסטרים לצפייה ב"סופרנוס" ו"אימפריית הטיילת" ולא להכניס אותן לחיים האמיתיים. אחרי הכל, אף אחד מאיתנו לא היה רוצה לקום יום אחד במיטה ולמצוא בה ראש של סוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully