וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוקים לזיקוקים

ירון רוולסצ'י

16.4.2013 / 8:43

נמאס לכם מהשגרה הזוגית? קבלו את כל הטיפים איך להכניס זיקוקי דינור למערכת היחסים שלכם

מערכת יחסים זוגית מורכבת כמו כל דבר, מהתחלה, אמצע וסוף. על ההתחלה אין הרבה מה להרחיב, ואת הפרפרים שמציפים וממלאים עד לזיווג המוצלח, מכיר כל זוג בתחילת דרכו. על הסוף אף אחד בכלל לא חושב ומקווה שלא יגיע לעולם. לכן, די ברור שאת מרבית תשומת הלב מושך כמובן האמצע – אחרי תחילת הריצה הזוגית והמשותפת, המחוות הקטנות ורגעי הטריות הפיזיים, מגיעה השגרה שמתחילה לכרסם לאיטה דרך שכבת המגן של כל זוגיות רומנטית ויפה ככל שתהיה.

השגרה הזוגית יכולה לתקוף מכיוונים שונים כמו הסקס בו שאתם מרגישים שכל אקט חוזר על עצמו, הערבים המשותפים מול הטלוויזיה שלא מחדשים כלום, ובמקרים ממש קיצוניים, יכולה להוביל לחוסר תקשורת מוחלט בו אפילו שיחות הטלפון שלכם נשמעות קרות ורשמיות. אז בדיוק עכשיו, כשהשמיים מתמלאים להם אורות צבעוניים לכבוד יום הולדתה של ארץ זבת החלב, קבלו כמה עצות וטיפים שיחזירו את גברת שגרה אל החור ממנו באה וימלאו לכם את הזוגיות בזיקוקים, להם השמיים שלכם צמאים.

בלתי פורמלי: ברגע בו הרשמיות משתלטת על הזוגיות, וכל אחד מבני הזוג עסוק בעבודה או בחשבונות שיש לשלם בזמן, הדרך אל נפילת המתח שהחזיק אתכם בהתחלה, די צפויה. עשו לכם מנהג להניח לפחות פעם בשבוע את שאר המחויבויות שלכם בצד והקדישו תשומת לב ליחסים שלכם. צרו לעצמכם פעילויות בלתי פורמליות כמו יציאה לטיול יחד, בישול משותף ואפילו הרכבת פאזל שיכניסו לזוגיות אור חדש ומרענן.

מטרה משותפת: מחקרים שנעשו בעבר מוכיחים שזוגות עם מטרות משותפות דיווחו על חיי זוגיות מאושרים יותר. דברו ביניכם על פילוסופיית ודרך החיים שלכם וקבעו לעצמכם מטרות משותפות כמו חופשה או רכישת רכב, אליהן תקדישו יחד את מרבית המאמצים שלכם, הדרך אל אותה מטרה עד להשגתה תבטיח לכם המון רגעים משותפים שיחזקו ויעוררו את המערכת הזוגית שלכם.

חדש, חדש: אחד הדברים המוצלחים באפשרות לחלוק את החיים לצד פרטנר קבוע היא האופציה ליצור חוויות חדשות יחד. עשו לכם רשימה של דברים שלא התנסיתם בהם בעולם ובצעו אותם יחד. האדרנלין שיעטוף אתכם מעצם החוויה החדשה ירגיש הרבה יותר נעים יחד ויהווה שפריץ של אנרגיה חיובית ליחסים ביניכם.

צניחה חופשית. ShutterStock
התנסו ביחד בחוויות מלאות אדרנלין. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ניקוי אורוות: כעס, ויכוחים ועצבים הם חלק מכל זוגיות. במידה והם לא קיימים כלל אז או שאתם ממש ברי מזל או שישנה בעיה בה הדברים שמפריעים לכם לא צפים מעל פני השטח. ברגע שהכעס תופס מקום מרכזי קחו צעד אחורה ונשימה ארוכה, תנו לזמן לחלוף ולאחר פרק זמן מספק שבו בנחת ושוחחו על הדברים שמפריעים לכם, נקו את עצמכם מתחושות שליליות ושתפו את בן/ת הזוג בדברים אשר הציקו לכם.

שינוי בנטל: ברגע שחלוקת התפקידים בזוגיות מוגדרת וכל אחד מבני הזוג יודע מה עליו לעשות, השעמום משתלט גם על הפעילויות הפשוטות ביותר. זה המקום שלכם לתפוס יוזמה ולגוון, חלקו ביניכם את תחומי האחריות הזוגיים ומדי שבוע החליפו תפקידים.

הווה-עתיד: ככל שתשקיעו בהווה שלכם כך תבטיחו לעצמכם עתיד זוגי מוצלח – חשוב שתדברו כמה שיותר ותשתפו אחד את השנייה בכל דבר. נכון שלעיתים אנו עסוקים יתר על המידה, אבל נניח ובן הזוג בדיוק רוצה לשתף אותך במשהו שעבר עליו היום, או בת הזוג שלך רוצה לספר לך על ריב מטופש שקרה לה בעבודה, הקדישו להם את הרגע הזה גם אם אתם בדיוק מתעסקים במשהו חשוב הרבה יותר.

מרכז המערכת: אין ספק שהדבר הכי חשוב, שמעיד יותר מכל על אופי הזוגיות שלכם, הוא האופן בו אתם מתנהגים בין הסדינים, ואזור חדר המיטות הוא ככל הנראה הנפגע העיקרי ברגע בו השגרה תופסת פיקוד על מערכת היחסים. למרות שאחרי תקופה שאתם מרגישים שאתם מכירים כל פינה בגופו של בן הזוג, חשוב שתגוונו ותכניסו עניין חדש ומרגש ליחסי המין שלכם. אלו יכולים להיות צעצועים או תחפושות, תנוחות חדשות או מקומות הזויים, זה לא ממש משנה, ברגע שחיי המין שלכם יהיו מלאי סיפוק וצבע כך מערכת היחסים שלכם תתרומם לגבהים חדשים בכל פעם מחדש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
וכמובן שהכל מתחיל ונגמר במיטה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully