וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: איך למצוא זוגיות בספרייה

מימס

10.4.2013 / 8:19

לא, ממש לא השתגענו. אפילו בספרייה העירונית אפשר להכיר בני זוג פוטנציאליים. קבלו את כל הטיפים איך למצוא אהבה בין מדפי הספרייה

עולם הדייטינג שועט קדימה ולא פוסח על אף פיתוח טכנולוגי: את המונית מזמינים באפליקציה, את המנה שאכלתם מצלמים ומעלים לאינסטגרם ובטוויטר מספרים לחברים כמה רע היה.
מייחלים לימים בהם הכל היה פשוט ואישי יותר? אפשר לחפש אהבה חדשה אצל בת האופה (אבל לכו תדעו איפה היא היתה קודם) או פשוט להיכנס בשערי הספרייה העירונית.

לפני שאתם מגלגלים את עיניכם וקובעים שאיבדתי את זה סופית, נסו להיזכר בימים שלפני האי-בוק: את הסתובבת עם ערמת ספרים בתקווה שתפילי אותה לרגליו של בחור חתיך ואתה שרבטת לעצמך הערות רומנטיות בשוליים של ספרי שירה קטנים.

אם מצליחים לראות מעבר לעטיפות הניילון המאובקות והספרניות המאיימות, מגלים שלאנשים שפוקדים את הספריות העירוניות שלל תכונות שהופכות אותם לזיווג זוגי משובח. ראשית, הם אוהבים לקרוא. זה אומר שהם לא מכלים את כל זמנם בפייסבוק ואינם, כלל הנראה, מטומטמים גמורים. שנית, הם מאמינים בחסכנות – לא צריך להוציא סכומי עתק על ספרים חדשים שיקראו רק פעם אחת ויגזלו מקום על המדף – מה שאומר שהבית שלהם לא מלא בזבל סנטימנטלי. לא שכנעתי אתכם עדיין? קבלו שתי מילים: ספרנית סקסית.

מה כן לעשות

הספרייה העירונית היא מקום מושלם למציאת אהבה, בתנאי שאתם מוכנים להשקיע את הזמן הדרוש לשם כך. הספרייה מזמנת די והותר הזדמנויות לדבר ולהכיר, אבל קשרים אמיתיים יתפתחו רק לאורך זמן ולא בביקור חד פעמי.
רכשו לעצמכם מנוי במחיר סמלי ועשו לכם מנהג לבקר לפחות פעם בשבוע. העדיפו את שעות הערב כשהספרייה שוקקת חיים או נסו לברר מה "השעות המתות" ודעו להתחמק מהן.

הכינו את עצמכם מראש לבילוי רגוע: שיטוט בין המדפים, עיון בספרים שמוצאים חן ביניכם ושיחות חולין הם חלק מהחוויה. זה לא הזמן או המקום למהר ולהיות עצבניים.
אספו לכם כמה ספרים שנראים מעניינים ושבו באחד השולחנות, עדיף בשולחן מרכזי ובולט. מצאתם מישהו שמוצא חן בעיניכם? נצלו את ההזדמנות ושבו בשולחן שלו.
אם הוא מתלבט בנוגע לספר מסוים, הציעו את דעתכם עליו. לחלופין, תוכלו לשאול לדעתו על אחד מהספרים שלכם.
לא רוצים להשאיר דבר ליד הגורל? שחררו את הרומנטיקנים שבכם והעבירו להם פתק עם מסר כובש. אחרי הכל, זו ספרייה.

מה לא לעשות

אולי זה נשמע מובן מאליו, אבל יש אנשים שעדיין לא יודעים שאסור להרעיש בספרייה. אין דבר יותר מעצבן ממי ששחושבים שזה המקום לנהל בו שיחות טלפון אינטימיות, לצעוק על נציגי שירות או להזמין פיצה. בקיצור, זו הדרך הכי זריזה לטרפד את הסיכויים שלכם, אז ראו הוזהרתם.
אם אתם קצת מובכים מהסיטואציה ולא ממש יודעים מה לעשות, אל תיגשו לספרנית ותבקשו המבורגר וצ'יפס. ראוי להשאיר בכניסה גם בדיחות ספריה אחרות.
לבסוף, אם הספר האחרון שקראתם היה האוטוביוגרפיה של אלי ויזל בבוק ריפורט של כיתה ט' – עשו מנוי ותתחילו להשלים פערים. אולי לא תצא לכם מזה אהבה רומנטית גדולה, אבל לבטח תגדלו אהבת קריאה, וזו אהבה שנשארת לנצח.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully