וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי האורגזמה הנשית הכי ארוכה שנמדדה בעולם?

ירון רוולסצ'י

9.4.2013 / 14:45

ומהו איבר המין הזכרי הגדול ביותר, מי היא האישה ששכבה עם הכי הרבה גברים ביום אחד ומי היא נערת הליווי המבוגרת ביותר? קבלו את שיאי הגינס של עולם הסקס

ספר השיאים של גינס ראה אור לראשונה בשנת 1955 על ידי יצרן הבירה הכהה שנושאת את אותו שם, אחרי שנקלע לויכוח בין שני ציידים שהתלבטו בינם לבין עצמם מהי הציפור המהירה ביותר - מאז ועד היום הספיקו אינספור אנשים נמוכים ובעלי תשע אצבעות לעבור בנהר השיאים הבלתי נגמר של הספר ונראה שבכל שנה מחדש צצים להם ברחבי בעולם שלל סיפורים חדשים ובלתי נתפסים.

למרות שהספר המפורסם מיועד לכל המשפחה וניתן למצוא אותו בספריות שלא מעט ילדים ברחבי העולם, זה כנראה בלתי נמנע שגם בעולם הסקס הבלתי נגמר ישנם אינספור עובדות ושיאים הזויים ומשמיטי לסתות כמו האורגיה ההמונית ביותר בעולם שנערכה בטוקיו וכללה לא פחות מ-500 בני אדם שהתכנסו להם יחד בהאנגר ענק כדי להעניק פרשנות חדשה למושג 'יש ערימה של חבר'ה'. אז אם קרה ושאלתם את עצמכם מהי האורגזמה הנשית הארוכה ביותר שנמדדה מעולם או מהו איבר המין הגברי הארוך ביותר שתועד עד היום, קבלו כמה שיאי הסקס שלא תוכלו להישאר אדישים אליהם.

הגודל כן קובע: השמועה שמסתובבת ברחבי העולם ומספרת על כך שהאיבר הזכרי הכי ארוך בעולם שייך לאדי מרפי וה-30 ס"מ שלו אולי נשמעת פיקנטית במיוחד, אבל מי שסוחב אצלו בתוך התחתונים את כלי המלחמה הגדול ביותר שתועד עד היום הוא דווקא ג'ונה פלקון מארה"ב שללא ספק מלא גאווה ב-26 ס"מ ששייכים לו במצב רפוי, שהופכים ללא פחות מ-34 ס"מ במצב זקור.

זה לא הגיל: אחד התיאורים הכי בנאליים ונדושים שכל הזמן חוזרים עליהם כשזה נוגע לענף הזנות, הוא שמדובר במקצוע העתיק בעולם. האמת? אם תשאלו את נערת הליווי שנושאת בכינוי 'הסבתא' ומנהלת את עסקיה ברחובות טאיוואן יש מצב שהיא תגיד לכם שבאמת כך הדבר. היא נתפסה על ידי המשטרה המקומית, שלפה ת.ז. והשאירה את השוטרים המומים כשהבינו שהאישה בלבוש הפרובוקטיבי שעומדת מולם חגגה לא מזמן 82 שנות חיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנות, תכירו את הגבר בר המזל. ג'ונה פלקון. צילום: הסאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נגעה בשמיים: אחת התעלומות הגדולות בעולם היא ללא ספק האורגזמה הנשית - יש כאלה שחוות אותה על בסיס קבוע וארוך, כשלאחרות לוקח שנים לגלות את נפלאות הרטט האנושי. את השיא לאורגזמה הנשית הארוכה שתועדה על ידי אנשי מדע רציניים לא הצליחה לשבור אף אחת מאז 1966 - 43 שניות ארוכות במיוחד נמדדו על ידי החוקרים אצל אישה שבמידה והיא עדיין בחיים, מסתובבת כבר 47 שנה עם חיוך ענק על הפנים.

ילדים זה טרחה: אין ספק שאחד המקצועות הכי מתישים בעולם הוא להיות אמא, בטח ובטח אם כמות הילדים שהבאת לעולם עולה על עשרה. אבל מה תגידו על לאונטינה אלבינה הצ'ילאנית אשר טוענת שהביאה לעולם לא פחות 64 ילדים, כולל לא מעט זוגות תאומים. מבחינת רישומים מדויקים אגב, המספר הרשמי עומד על 55 נציגי דור המשך לצ'ילאנית שחוותה את חופשת הלידה הכי ארוכה בעולם כנראה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
43 שניות של עונג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

יכולת הכלה: לא כל כך ברור מה עבר בראשה של שחקנית הפורנו ליסה ספרקס כשהיא החליטה לשבור את השיא של האישה ש'תכיל' כמה שיותר גברים בכמה שפחות זמן - את השיא היא שברה בפולין בשנת 2004 באירוע אליפות ה'גאנג באנג' העולמי, שם שכבה עם 919 גברים במשך יממה אחת. את זמן ההתאוששות אותו הייתה צריכה לאחר אותן 24 שעות אינטנסיביות אנחנו משאירים לכם לנחש לבד.

אם אין אני לי: על אותו עיקרון כמו הגברת ספרקס, אבל בצורה אישית יותר, החליט ב-2009 הסיני משנובו סאטו, שבא לשבור את שיא העולם באוננות לאורך הזמן. לצורך ההשתתפות בתחרות ההזויה הוא טס את כל הדרך מסין לסן פרנסיסקו כדי לעצור את השעון על זמן של תשע שעות ו-58 דקות של שפשוף, איך נגיד, לא נעים במיוחד.

משקל כבד: על מופעי הסקס בתאילנד, וכדורי הפינג פונג אותם משגרות הבחורות בדרכים לא קונבנציונאליות שמענו כולנו, וחלקנו אף זכה לראות. אבל מול היכולות הואגינליות של טטיאנה קוזניקובה הרוסיה נראה שאין יותר מדי תחרות. קוזניקובה נרשמה בספר שיאי הסקס בתור האישה שמסוגלת להרים כמה שיותר משקל באמצעות ה'שרירים התחתונים' שלה - 14 קילו היא הצליחה להחזיק קשורים לאיבר מינה בזמן שהיא מחייכת למודדים ההמומים ששהו איתה בחדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילסה ספארקס. שכבה עם 919 גברים במשך יום אחד. צילום: mystudentid/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully