וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאקס שלי יש כזה גדול"

כרמי צדוק

7.4.2013 / 8:25

יוצאים לדייט ראשון? יש כמה נושאים שלא כדאי לדבר עליהם, כמו אקסים, פוליטיקה והרגלים מגונים

לפני כל דייט, במיוחד דייט ראשון, אנשים רבים חוששים שלא יהיה להם על מה לדבר עם האדם שמולם, ושהדייט ילווה בשתיקה מתמשכת. מעבר לשאלה על מה כדאי לדבר, חשוב שתדעו על מה לא לדבר. ישנם מגוון נושאים שמומלץ לא לשוחח עליהם בדייט הראשון אם אתם שואפים להמשיך לדייט שני.
הכנו במיוחד עבורכם רשימה של 8 נושאים חשובים שעדיף לשמור לדייטים מתקדמים או כלל לא להזכירם.

שפצורים- אם עברתם טיפולים רפואיים, קוסמטיים או פלסטיים שונים אל תדברו עליהם בשום פנים ואופן. ברשימה השחורה תוכלו למצוא מגוון פרוצדורות שונות כגון: יישור שיניים, ניתוח אף, הגדלת/הקטנת חזה, שאיבת שומן, צביעת שיער, תוספות שיער וכדומה. עדיף שהאדם שמולכם יחשוב שכך נולדתם, ושיד המנתח מעולם לא נגעה בגופכם המושלם. רק לאחר היכרות מסוימת אפשר להעלות את הנושאים האלה במידה ותרצו.

אקסים- אל תזכירו בשום פנים ואופן מערכות יחסים קודמות, ובמיוחד אל תאמרו דברים שלילים אודות מערכות יחסים שנגמרו בצורה רעה ומכוערת. במידה ובכל זאת תעלו את שם האקס לשווא, הצד השני ירגיש לא בנוח, וגם עשוי לחשוב שעדיין לא התגברתם על מערכות יחסים קודמות. לכן, במקום ללכלך ולהזכיר אקסים, התמקדו בהווה ובעתיד שלכם וביצירת זוגיות חדשה.

הרגלים רעים- זהו טיימינג גרוע לשיחה בנושא הרגלים רעים, פטישים ומה שביניהם. הנטייה שלכם לכסוס ציפורניים, או האובססיה שלכם לכפות רגליים קטנות עשויים רק להרתיע את האדם שמולכם בשלב הזה. כמו כן, אם אתם שתיינים או מעשנים כפייתיים, אל תזכירו זאת בדייט הראשון וגם לא בדייט השני והשלישי.

אילוסטרציה. ShutterStock
מומלץ לא לחשוף בדייט הראשון שאתם חברים ב"אלכוהליסטים אנונימים". צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ההורים שלכם- כדאי להימנע מדיבורים מעמיקים על ההורים שלכם, במיוחד אם אתם יותר מידי קשורים אליהם, או להפך, מאוד מרוחקים. בשלב הזה, אתם רק מכירים זה את זו ולכן לא כדאי להזכיר את אלו שהולידו אתכם. אם איכשהו השיחה מתגלגלת לדיבור על ההורים, תאמרו מספר משפטים קצרים וכלליים והמשיכו לנושא הבא. האדם שמולכם צריך להכיר תחילה אתכם, ורק בהמשך גם את שאר בני המשפחה.

דעות פוליטיות- אפילו אם שניכם נושמים פוליטיקה או אפילו בוגרי תואר במדעי המדינה, רצוי להעלות נושאים אלה רק בדייטים הבאים, ולא ישר להביע דעות נחרצות במפגש הראשון. פוליטיקה היא נושא טעון רגשית עבור אנשים רבים, הלוקחים את הדעות הפוליטיות של הסובבים אותם בצורה רצינית. בהמשך תגלו האם האדם שמולכם הוא בעל דעות מנוגדות או זהות לשלכם.

תלוש המשכורת- תלוש המשכורת שלכם, לא צריך להיות מוזכר לעולם בפגישה הראשונה. עדיף שהדייט שלכם לא יידע על משכורת הרעב שאתם מרוויחים, ומנגד, אם אתם מרוויחים משכורת בת 5 ספרות, הם לא אמורים לשמוע על כך כבר בהתחלה, שכן זה עשוי לעבוד לרעתכם. במקום להתמקד בנושאים חומריים, שוחחו על דברים יותר מעניינים ומעמיקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תדברו על הכסף שיש לכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בזבוז כספים- בהמשך לסעיף הקודם, לא כדאי לחלוק עם האדם שמולכם את הנטייה שלכם לבזבזנות יתר של הכספים שלכם ושל בני המשפחה (ואם גם אתם מבזבזים כספים של חברים, אז מצבכם בכלל קשה..). אם אתם חיים על חשבון ההורים שלכם, אסור לכם לדבר על כך, כדי שלא תצטיירו כאנשים תלותיים, פרזיטים ועוד שלל מילים לא נחמדות. אתם רוצים למגנט את הדייט שלכם, ולא להבריח אותו, קפיש?

הדיאטה שלכם- אם אתם נמצאים בתהליך של ירידה במשקל- בין אם מדובר בדיאטה חדשה, או בדיאטות מתמשכות לאורך השנים, אל תדברו על כך. במידה והחלטתם להזמין סלט קטנטן, אל תאמרו "אנחנו בדיאטה והאוכל פה משמין", אלא תמציאו תירוץ אחר כמו "כבר אכלנו בבית ואנחנו רוצים משהו קטן". את חוסר שביעות הרצון שלכם מהמראה החיצוני או הבריאותי, רצוי שעדיין לא תשתפו.

משקל בדיאטה. gosphotodesign, ShutterStock
את הדיבורים על המשקל תשאירו בבית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, gosphotodesign

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully