וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנגד ארבעה בנים

מימס

27.3.2013 / 8:17

כנגד ארבעה בנים דברה התורה: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול. גם בעולם הדייטינג והזוגיות תוכלו להיתקל בארבעה טיפוסי גברים שונים. קבלו מדריך איך להתמודד עם ארבעתם

חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול- ארבעת הטיפוסים הללו מתהלכים בינינו עד היום ולא פעם עושים דרכם אל ליבנו, מיטתנו ושולחן החג, במסווה של בני זוג נורמאליים.
חז"ל אמנם חשבו שהם יודעים על מה הם מדברים, אבל בינינו, הם מעולם לא היו צריכים להתמודד עם תלאות האהבה. חכמינו לא השאירו אחריהם הוראות שימוש לבת ישראל הכשרה והחסודה, לכן ניסחתי את המדריך השלם לזיהוי והתמודדות עם ארבעת הבנים, את מי לשמור קרוב ואת מי להשליך ליאור.

חכם

הוא יודע בדיוק איך לענג אותך, קונה לאמא שלך פרחים ביום האישה ואוכל את הפסטה שהכנת גם אם תיבלת ביותר מדי מרווה. יש לו תודעה פוסט-פמיניסטית ואוסף של ספרי עיון אבל הוא לא יתקשה בשיחה על משחקי מחשב עם אחיך הקטן.
בחודשים הראשונים של הקשר שלכם תהיי בטוחה שזכית בכל הקופה והחברות שלך יתמוגגו מההומו ספיאנס המשובח. בשלב מסוים תתחילי לשים לב להערות שיפלוט על הדרך בה את קושרת שרוכים, הזווית בה את חותכת בצל ולמה החברה הכי טובה שלך בעצם מנצלת אותך. החכם יודע מה טוב בשבילך ולא מבין למה את נעלבת כשהוא מציע לך לעשות בדיקות דם.

מה עושים איתו? החכם בדרך כלל לא מודע לטון הביקורתי שלו, אותו הוא מפרש כדאגה גרידא. כמה שיחות נפש אמורות לפתור את הבעיה.

חנון. ShutterStock
הוא יודע מה טוב בשבילך. החכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רשע

הרשע עושה פרצוף כשאת מודיעה לו שאת פסח עושים אצל ההורים שלך. באמצע סקס, הוא יצבוט לך את הצמיג הקטן שצמח סביב מותנייך ויצקצק בלשונו. אחר כך, כשתלכו לאכול המבורגרים, הוא לא יהסס לומר לך לוותר על צ'יפס.
הרשע יכול להיות בן זוג אוהב ונאמן, אבל הוא לא חושש להסתיר את הדעות שלו ולא ממש מסנן את מה שיוצא לו מהפה. מבחינתו, זכותו לדבר בפתיחות מרגע שנכנסתם לקשר אינטימי וזה מה שהופך את הזיווג למיוחד כל כך.

מה עושים איתו? אם את מזוכיסטית הרשע הוא בן זוג אידיאלי. תהיי בטוחה שתמיד תקבלי תזכורת לדברים שאת לא אוהבת בעצמך ולפעמים גם סתם השפלות קטנות באמצע היום. זו לא פתיחות – זו התעללות. קצת דם על המשקוף והוא יפסח מעל לבית שלך.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אילוסטרציה. ShutterStock
יתאים לך אם את מזוכיסטית. הרשע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תם

הוא לא מבין איך פטה יכול להיות חלבי, הוא משוכנע שבנט הוא אח והוא תמיד משתף תמונות של ילדים חולים בפייסבוק למקרה שהלייק שלו באמת שווה שקל.
בהתחלה תחשבי שהוא ממש חמוד ומצחיק. אחר כך תודי לאל הטוב ששלח אלייך בחור תמים שלא ישבור לך את הלב. כעבור חודש, כשהוא משוכנע שאת האחת בשבילו, הוא ירכוש לשניכם חלקת קבר משותפת.

מה עושים איתו? אם את מרגישה צדיקה ולא אכפת לך להמתין עד שהחיים שלו יתנגשו במציאות, את יכולה להישאר בסביבה ולגלות לו שמארק צוקרברג לא שחרר את גלעד שליט.

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא בטוח לא ישבור לך את הלב. התם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שאינו יודע לשאול

אתם יוצאים כבר שלושה חודשים אבל הוא מפחד לשאול אותך אם זה אקסקלוסיבי. יש לך יום הולדת אבל הוא חושש לברר מה תרצי כמתנה. את שוכבת חולה בבית אבל הוא נמנע מלשאול אם תרצי חברה.
מר שאינו-יודע-לשאול לא רוצה להיתפס עם המכנסיים למטה, לכן הוא פשוט זורם עם החיים. בלי שאלות. בלי דאגות.

מה עושים איתו? דמייני את הסיטואציה הבאה: בעוד שנתיים הוא לא ידע איך לשאול האם תינשאי לו. עכשיו את יודעת מה לעשות.

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא לא ידע לשאול האם תינשאי לו. זה שאינו יודע לשאול. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully