וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הסקס

ירון רוולסצ'י

13.3.2013 / 8:26

רוצים לגוון את חיי המין שלכם? קבלו הצעות לשעשועים במיטה, ממשחקי תפקידים ועד שימוש בשמן תינוקות

כנראה שאין דרך להימנע מזה: אחרי האקטים הראשונים, הסוערים ומלאי ההורמונים, "הקיבעון" חודר גם הוא יחד איתכם אל בין הסדינים ולעיתים קרובות משאיר איתו ניחוח עז של שעמום בפעולה הכי פחות משעממת בלקסיקון האנושי. התנוחות אותן תנוחות, האנחות נשמעות אותו דבר ולפתע מתעורר לו צורך עז להכניס אביזרים או משחקים שישדרגו לכם את חיי המין. אלו יכולות להיות תחפושות שיהפכו אתכן לאחיות רחמניות או "צעצועי פלסטיק" מהסוג שלא הייתם נותנים מתנה לאחיינים שלכם. האפשרויות הן בלתי נגמרות וכל מה שנדרש הוא דמיון חופשי ותעוזה - הסירו מחסומים, השליכו בגדים וקבלו כמה הצעות לשדרוג גן השעשועים הכי אינטימי שלכם.

חם/קר: בסופו של דבר, סקס זה בעיקר משחק של חושים. חוש הריח והטעם, חוש המגע והראייה. כדי להקפיץ את כל חווית החושים הזו לגבהים חדשים, מומלץ בחום (ובקור) לשלב קוביות קרח ביום קיצי או שוקולד שהומס לטמפרטורה נעימה וחמימה בכל יום אחר. המסה של קוביות הקרח על גופו של הפרטנר או מריחת שוקולד על גופה של בת הזוג יטריפו לכם את החושים, את כל כולם.

רשימת פנטזיות: ממש לפני הקפיצה אל תוך מזרן החשק הכינו כל אחד דף ובו רשימה של הפנטזיות שהכי הייתם רוצים שהפרטנר יגשים לכם. גזרו, קפלו את הפתקים והכניסו אותם אל תוך כובע. אחרי החימום והמשחק המקדים התחילו לשלוף כל אחד בתורו פתק. ההפתעה יחד עם ביצוע הפנטזיות ישאירו אפילו את הכריות שלכם סמוקות ממבוכה.

משחקי תפקידים: זה המקום להפגין את כישורי המשחק שזנחתם אי שם בחוגי התיאטרון בבית הספר היסודי - סיבוב קטן בחנות תחפושות ואתם די סגורים. הדמיון פה הוא בלתי נגמר ותוכלו לבחור להיות כל מה שתרצו: שליח פיצה שמגיע ובמקום לקבל טיפ, מעניק אחד או אפילו משחקי שליטה וסאדו מאזו בתחפושות עור ואזיקים.

מלכת סאדו. ShutterStock
היית ילד רע, עכשיו תיענש! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פורנו: למרות שישנם הרבה זוגות שהמילה הזו היא טאבו אצלם ורק הגבר הוא זה שמשתעשע מול המסכים הכחולים, כדאי לכם לשבור קצת את מחסום הבושה ולהיפתח אל העולם הבלתי נגמר הזה. הז'אנרים האינסופיים שקיימים בו יגרמו לכל אחד ואחת מכם למצוא את מה שהוא אוהב וימלאו את חדר השינה שלכם בצלילים מגרים במיוחד.

מקלחת: אחד השילובים הכי מוצלחים בעולם הוא סקס ומים. יש משהו במגע על הגוף יחד עם שילוב ההורמונים המשתוללים שהופך כל אקט בו מעורבות טיפות של מים למשהו יוצא דופן. הסירו האחד מהשנייה את הבגדים באיטיות והיכנסו יחד למקלחת בלתי נשכחת. יש לכם אמבטיה בבית? הרווח הוא כל כולו שלכם.

שמן: להבדיל מהסעיף הקודם ומכיוון שאומרים ששמן ומים לא הולכים יחד - הנה לכם פתרון אם מים זה לא הקטע שלכם: אתם יכולים לרכוש שמנים מיוחדים בכל חנות סקס או אפילו להסתפק בשמן תינוקות פשוט, מה שבטוח הוא שברגע שתמרחו אחד את השנייה בנוזל החלקלק והמחרמן הזה, צפוי לכם אקט סוער ודביק במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אילוסטרציה. ShutterStock
היכנסו למקלחת בלתי נשכחת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שינוי אווירה: הגיע הזמן לצאת החוצה: אל הפרדסים וחוף הים, החניונים ושירותי המטוס. צאו מגבולות חדר השינה שלכם ולכו לחקור את עצמכם ואת העולם בצורה קצת שונה. זה יכול להיות בתוך רכב חונה או אפילו עינוג הדדי במהלך סרט בקולנוע, זה תלוי בכם ובאומץ שלכם. דבר אחד ודאי: ברגע שתוותרו על הגבולות הנוחים והרגילים תגלו עולם מלא אדרנלין שעשוי להיות ממכר במיוחד.

צעצועים: ויברטור, ביצים רוטטות, שוט וקונדומים בטעמים - זו רק חלק מהרשימה שאתם יכולים להרכיב לפני היציאה לאחת מחנויות הסקס. מה שלא תבחרו זה בטוח יוסיף צבע ואולי אפילו קצת הומור אל תוך חדר המיטות שלכם.

סקס. ShutterStock
תצרפו חבר חדש למיטה עשוי מפלסטיק וסיליקון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סינגלס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully