וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני והחבר'ה

שני יפת

10.3.2013 / 8:52

את מרגישה שבן זוגך מבלה יותר מדי זמן עם החברים שלו? לעולם אל תכריחי אותו לבחור ביניכם. את תצאי המפסידה

בתחילתו של כל קשר, הניצוצות והפרפרים מעט מעוורים אותנו. כל מה שאנו רואים לנגד עינינו הוא האדם השני שאליו אנו לאט לאט נפתחים ומפתחים רגשות. בהתחלה זה מרגיש כאילו זה רק שניכם בעולם בתוך ערמת הקיטש שעוטפת אתכם. אבל ככל שהזמן עובר, והניצוצות מתחילים להתפוגג, אז מתגלים פניו האמיתיים של הקשר שאת נמצאת בו. וברגע הזה, את עלולה לגלות שאותם ניצוצות שגרמו לבן זוגך עיוורון זמני ליתר הדברים בחייו, כעת נעלמו ואת כבר לא הדבר היחיד בעולמו. בתקופה הזו, יש לא מעט בנות שחוות תחרות על ליבו של הגבר שלהן עם לא אחרים מאשר החברים שלו.

או אני או הם

כמעט כל אישה חוותה את החוויה שבה היא מרגישה "מקום שני" מאחורי חבריו של בן זוגה. מן תחרות סמויה, מלחמה קרה על אותו מקום ראשון נחשק. אם מדובר בפגישות איתך שהוא החמיץ (או הבריז, במילים פחות עדינות), ימים שהעדיף לבלות עם חבריו כשאת כבר מוכנה עם הלאנז'ריי החדש שקנית או טיולים לצימרים/חו"ל עם חברים שמשאירים אותך בבית חוששת בשקט.

אין מה לעשות, בעולם הגברים החברים ממוקמים גבוה מאוד בסולם הערכים. הם היו שם מאז ומעולם, הם מכירים אותו בכל צורה אפשרית, יש להם בדיחות משלהם ושפה שרק הם מבינים, וקשר עמוק ורציני שאת רק יכולה לקנא בו. המלחמה על היחס יכולה להתחיל בהערות קטנות, רק חצי רציניות, ויכולה אף להתפתח למלחמה אמיתית שבנינו, הסיכוי שתנצחי אותה הוא כמו הסיכוי שאת תביאי את השלום בין ישראל לאיראן. סביר להניח שאותם איומים, אולטימטומים ושאר "אתה צריך לבחור בנינו" רק יגרמו לכך שהוא יאהב אותך פחות ולא אותם. על אף שאת הבעיה אי אפשר להעלים, כן אפשר למזער אותה.

תשתחררי כבר

חשבת פעם למה החבר שלך כל כך אוהב לבלות עם החברים? העבר והחוויות המשותפות הם לא באמת הסיבה. הרי גברים הם יצורים פשוטים למדיי. עכשיו תשאלי את עצמך שוב – למה הוא אוהב לבלות איתם? התשובה היא פשוטה – כי כיף לו. הרבה גברים מאוד אוהבים את החברה שלהם אבל לא מאוד אוהבים לבלות איתה, או אוהבים לבלות איתה פחות מאשר עם החברים. ולמה זה? הרבה נשים מנצלות את "זמן האיכות" עם החבר בשביל לדבר, לחלוק רגשות, לדעת את הפחדים שלו-דברים בהחלט חשובים שבונים קשר, אבל לא בהכרח כייפיים. נסי להבין, כשיש לו "ערב בנים" הוא הכי נהנה בעולם. זה הזמן שלך להראות לו, שאיתך לא פחות כיף. עשו משהו לא שגרתי, משהו שאת יודעת שהוא אוהב ויכול לגרום לך גם ליהנות. לחלוק חוויות ביחד שיכולות להיתפס כשטויות אך למעשה כייפיות למדיי, יקרבו בניכם, יגרמו לקשר שלכם להתחזק, ובפעם הבאה שתציעי מפגש הוא ייזכר כמה כיף היה לו איתך ולא יוכל לחכות לפעם הבאה.

תתחברי אליהם

"שמרי את חברייך קרוב, ואת החברים של החבר שלך קרוב יותר" – הפרפרזה הזו למשפט הידוע היא דבר חשוב. החבר שלך רוצה לראות אותך והוא רוצה לראות את החברים שלו. קשה לו להחליט בין שני דברים שהוא מאוד אוהב. אם תצליחי לעזור לו בזה, תרוויחי עוד כמה נקודות. בפעמים הבאות שיוצא לך לפגוש את חבריו, נסי להתחבר איתם, נסי לפתח איתם קשר שהוא מעבר ל"חברים של...". תהיי נחמדה, חייכנית, קלילה. תני לו עוד ועוד סיבות לאהוב אותך. אם תצליחי אפילו לפתח קשריי ידידות, הרי שהרווחת. בפעמים הבאות שהוא ייפגש עם חברים, הוא יזמין אותך ואת תיהני מחברתו, הוא ייהנה מחברתך וחברתם, ואפילו החברים ייהנו מחברתך. ולכי תדעי, אולי גם תמצאי לעצמך כמה חברים חדשים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

תיכנסי לפרופורציה

אם יש דבר שלמדנו מאיימי ווינהאוס וויטני יוסטון, זה שהכל עניין של מינון. שימי רגע את משקפיי האובייקטיביות והסתכלי על הקשר שלך. האם הוא באמת רואה את החברים שלו הרבה ועל חשבונך? האם את באמת השחקנית הראשית של "עלובי החיים" בקשר הזה? או שאולי את קצת מגזימה? הרבה בנות חושבות שהחבר צריך להיות זמין אליהן 24 שעות ביממה, וחלילה שירצה קצת זמן לבדו או רחמנא ליצלן, עם חבריו. הרי דמייני שהוא יגיד לך לא להיפגש עם החברות שלך. לא יעלה על הדעת נכון? כל אחד צריך קצת זמן לחוד מהזוגיות. בכל זאת, צריך זמן להתבכיין על החבר עם מישהו שתמיד יגיד שאת צודקת, לא כך?

אם דרך משקפיי האובייקטיביות את מצליחה לראות שבאמת אין שום דבר חריג בהתנהגות שלו, תנסי להתאים את עצמך, תהיי קלילה ואל תחפרי לו עם משפטים כמו: "נו מתי ניפגש-היום אני פנויה-למה אתה לא מתקשר-מה זאת אומרת עם חברים היום"? ותראי שהוא יבחין בשינוי, יאהב אותו ויאהב אותך יותר בהתאם. אם באמת הוא מגזים, רואה את החברים שלו כל הזמן ואותך רק רבע מהזמן, מבריז לך ללא הרף לפגישות ובגדול, נמצא במרחק שישיית בירה אחת מלהכין ארוחה רומנטית לאור נרות לאחד החברים שלו - אז את בבעיה.

אבל צריך להבין דבר אחד. כל מעשה שנעשה מתוך לחץ, תחושת אכזבה או הרצון להוכיח, לא מרגיש אפילו קרוב למעשה שנעשה מהלב ומרצון אמיתי. אם את רוצה שהחבר שלך באמת ירצה לבלות איתך, תני לו סיבות לכך. אל תתני לו להרגיש שמצופה ממנו להתנהג בצורה מסוימת בשביל להיות חבר טוב. תראי לו שאת מעריכה אותו ושהסיבה שאת רוצה לבלות איתו היא כי כיף לך ולא מתוך שליטה. תראי לו כמה את באמת נהדרת, ואל תיתני לו סיבות לחשוב שאולי כדאי שזה יגמר ואז הוא יוכל להקדיש את כל זמנו לחבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully