וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לדאגה

כרמי צדוק

4.3.2013 / 8:30

חשבת לצאת איתו לשופינג? מתחשק לך להזמין אותה למקום העבודה שלך? תשכחו מזה. לפניכם כל המקומות והמפגשים שכדאי להרחיק מהם את בני הזוג

עבור רובינו בני הזוג הם האנשים שהכי קרובים אלינו, ואיתם אנו מבלים את מרבית זמננו. לכן זה טבעי שנרצה להגיע למצב בו אנחנו מרגישים מספיק בנוח איתם. זוגיות טובה, טוענים המומחים, היא זוגיות בה שני הצדדים מסוגלים להיחשף ולחלוק יחדיו דברים אישיים ואינטימיים מחייהם.

למרות הרצון לשתף, ישנם דברים שעדיף לעשות לבדכם, עם חבר טוב או בני משפחה, העיקר לא עם הפרטנרים. לפניכם רשימה של מקומות שונים, בהם כדאי להימנע מביקור משותף עם בני הזוג.

מכון היופי- ביקור במכון היופי הוא בילוי מצוין לשתי חברות טובות, או לאם ובת. למקרה שתהיתן: לא, בני הזוג לא אמורים להחזיק לכן את היד כאשר אתן עושות שעווה ברזילאית, וגם לא שפם, או שחי או כל דבר איבר אחר המכיל שיער מיותר. אין להם שום רצון לצפות בכן מקבלות טיפול מניקור-פדיקור והדבר היחיד שמעניין אותם במגזיני אופנה הפזורים במכון זה הכוסיות. אל תשכחו: זה לא מחזה מלבב לצפות באישה עם נייר אלומיניום על הראש, תנו לבחורים לדמיין שאתן בלונדיניות מלידה.

שירותים- לא משנה עד כמה אתם מרגישים בנוח זה עם זו, יש כמה קווים אדומים ביחסים שבל יעברו. ביקור בשירותים נמצא ברשימת המקומות שאליהם לא נכנסים עם בני הזוג. בואו נודה: לשתף זה את זו בהפרשות גופינו זה לא האקט הכי רומנטי שיש, ובטח שלא לנהל שיחות נפש כשהצד השני מנסה להשתחרר (תרתי משמע). גם להשאיר דלת פתוחה, לא מומלץ, אפילו אם יש לכם רק את מספר 1.

קניון- כדאי להימנע מגרירת בני הזוג למסעות שופינג מפרכים, אלא אם כן הם באמת רוצים/ חובבי שופינג אדוקים/ מעצבי אופנה או סטייליסטים. במקום זאת כדאי לבחור בבני המין שלכם, שיתלוו אליכם לקניות. גברים משועממים ואפילו די סובלים כאשר הם צריכים להמתין לכן מחוץ לתא המדידות. בניגוד לנשים שנהנות ללקט ולהתלבט בין שמלת המיני המנצנצת לחצאית התפוחה, הגברים הם ציידים-לוקחים חולצה, משלמים ויוצאים. אל תתנו להם לסבול את ההתפתחות האבולוציונית השונה שלכן.

מקום העבודה- מקום העבודה הינו סביבה ניטראלית ואישית שלכם, מקום בו לשם שינוי אין אף מעורבות של בני הזוג (אלא אם כן אתם עובדים באותה חברה). אל תהפכו ביקורים במקום העבודה לשגרה קבועה, דבר גם שעלול להצטייר כאקט מוזר בעיני קולגות לעבודה. גם אל תפנטזו על סקס פרוע בחדר הישיבות, אתם עלולים להסתכן בפיטורין, ובינינו, אף משרד לא נוח כמו המיטה הזוגית בבית. אם אתם ממש רוצים, אפשר להביא את בני הזוג למשרד באופן חד פעמי, רק כאשר מדובר במקום עבודה קבוע בו הינכם עובדים שנים רבות (וגם אז, רק בתירוץ של איזשהו חג או מסיבה). פרחים אגב, יתקבלו בשמחה במקום העבודה (עדיף על ידי שליח).

אהבה במשרד. ShutterStock
עד כמה שזה נדמה מפתה, סקס במשרד לא מומלץ. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ביקור אצל רופא נשים- לרופא נשים עדיף ללכת לבד, ואם אתן ממש מתעקשות אז בליווי חברה או אמא. לא מומלץ לשתף את בני הזוג בעניינים הגניקולוגים שלכן. כמו כן, עדיף שהם יצפו בכן בזוויות יותר מחמיאות, מאשר בפישוק רגליים, כאשר אדם שלישי בוהה וממשש אתכן. יש לכן פטור מהסעיף הזה במידה ואתן בהיריון, ובני הזוג מעוניינים לצפות בעובר בזמן בדיקת האולטרא סאונד.

מפגש עם החברה הטובה- בשום מקרה לא כדאי לגרור את בני הזוג לבילוי עם החברה הטובה. כששתי בנות ובן הזוג של אחת מהן, יושבים שלושתם בבית קפה, סביר להניח שהגבר ירגיש לא בנוח, וישתעמם מאוד מהשיחה. בדיוק בשביל זה המציאו את הדאבל דייט. אם מישהי אחת מביאה את בן הזוג, גם השנייה צריכה לעשות כך ולא לתת לגבר להחזיק לכן את הנרות או את המקיאטו. רק שתיכן או ארבעתכם, קאפיש?

ערב פוקר- בשנים האחרונות, בנים רבים נוהגים לארגן לעצמם ערב פוקר הכולל אלכוהול, כסף ועודף טסטוסטרון. אנחנו לא רוצים להישמע שוביניסטים חלילה, אבל ערב פוקר הוא הזמן של בני הזוג שלכן לבלות קצת עם החברים שלהם, בלי צורך להתנצל ולהצטער על כך שאינכן נמצאות בסביבה. תנו לגברים שלכן מקום להשתחרר ולהוציא את המאצ'ואיזם שלהם החוצה. בסוף אתן יודעות שהם יחזרו למקום האהוב עליהם-היכן שאתן נמצאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני פוקר ליד שולחן. ShutterStock
תספקי בערב של סטריפ פוקר איתו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully