וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבע לך לא בוגד

כרמי צדוק

3.3.2013 / 8:10

רוצים למנוע מבן הזוג שלכם להתפרפר? לפניכם כל הדרכים איך לצמצם את הסיכוי לבגידה, משמירה על הלוק ועד פרגון לבן הזוג

הפחד הכי גדול של כל אדם הנמצא זוגיות הוא הפחד מפני בגידה. נשים וגברים בוגדים בשכיחות כמעט זהה, אך לרוב הגברים הם אלה שנתפסים בקלות, ואילו הנשים הדיסקרטיות והמתוחכמות ממשיכות לבגוד מבלי להיתפס.

חשוב להדגיש שבגידה היא לא רק בגידה פיזית, והיא יכולה להיות גם מנטאלית. בגידה מהסוג האחרון היא גם החזקה והמשמעותית ביותר. רומן בו בני הזוג חשים קרבה רוחנית ורגשית למאהבים שלהם היא מסוכנת יותר, לעומת בגידה המתחילה ונגמרת בחדר המיטות.

בנוסף, קיים המונח "בגידה וירטואלית". גם אם בני זוגכם מעולם לא פגשו את המאהבים הוירטואליים שלהם, ניתן בכל זאת לזכות אותם בטייטל המפוקפק "בוגדים". בעידן שלנו אפשר לנהל שיחות בצ'טים וטלפון בעלות אופי רגשי ומיני גם בלי להיפגש לעולם. כיצד תוכלו לצמצם את הסיכוי שבני זוגכם יבגדו בכם? התשובות לפניכם.

בחרו היטב- בואו נודה, ישנם סוגים מסוימים של גברים ונשים שניתן לנבא כי הסיכוי שלהם לבגוד גבוה יחסית. כמה סימני איתות: בני זוג עם אגו גבוה עשויים לחפש חיזוקים צדדים, ומנגד, בני זוג עם ביטחון נמוך עשויים לקפוץ על כל הזדמנות שתקרה בדרכם בכדי להרגיש נחשקים. במילים אחרות, מומלץ לבחור באנשים פשוטים ונורמטיביים, כאלה שלא בולטים כאשר הם נכנסים לחדר, ומצד שני גם לא כאלה שלא שמים לב לנוכחותם.

לייקקו ולקקו- או במילים יפות יותר: תחמיאו ותפרגנו לבני זוגכם כמה שיותר. הנה כמה רעיונות: תאמרו להם כמה הם יפים בעיניכם, תעודדו אותם לפני אירוע חשוב, ותנו להם להרגיש שאתם מאמינים בהם וביכולות שלהם. רוב הבגידות מתרחשות על רקע תחושת חוסר סיפוק רגשי מצד אחד מבני הזוג, מעין ניתוק אמוציונאלי ותחושה שבני הזוג לא מפרגנים ולא מעריכים אותם מספיק.

שמרו על הפיגורה- טיפוח עצמי ושמירה על גוף לוהט הם מאסט בכל שלב בחיים, אפילו אם אתם כלל לא בזוגיות. לאחר שנה-שנתיים של זוגיות, רבים מרשים לעצמם להפסיק להשקיע בלוק, ומחליטים לנטוש את חדר הכושר, ולפקוד במקום זאת את ההמבורגרייה השכונתית- טעות ענקית! המשיכו להתגנדר ולהתיפייף גם למען עצמכם, וגם למען האנשים שסביבכם. הזנחה היא ממש לא סקסית, ולכן יש להקפיד לתחזק את המראה שלכם, כדי שבני הזוג יוסיפו להימשך אליכם ולא יפזלו לצדדים.

אילוסטרציה. ShutterStock
אם אתם לא רוצים שהוא יביט לצדדים, תביטו מדי פעם למראה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אל תרדפו- שחררו! הגיע הזמן להפסיק להלחיץ את בני הזוג, ולדרוש מהם כל הזמן הוכחות לאהבתם וזמינות של 24/7. כאשר אתם נותנים לבני הזוג לרדוף אחריכם, ולא להיפך, הסיכוי שהם יישארו איתכם גבוה יותר. בני הזוג שלכם ישמרו היטב על זוגיות בה הם מרגישים שלא עוקבים אחריהם משל הייתם "מצלמות האח הגדול".

שמרו על הגחלת- אפילו אם אתם יוצאים שנים ארוכות, אתם חייבים להמשיך להשקיע בקשר כאילו הוא בשנתו הראשונה, לא פחות ולא יותר. נסו למצוא זמן לשיחות אישיות ולבילויים משותפים לפחות פעם בשבוע. אל תוותרו על אירועים כמו ימי אהבה, רק בגלל שכבר חגגתם הרבה כאלה בעבר. כמו כן, צר לנו לבשר לכם, גם כאשר מנהלים מערכת יחסים ארוכה, חייבים להמשיך להשקיע במתנות.

תגששו מסביב- אם אתם חושדים או חוששים שהפרטנרים שלכם עלולים לבגוד בכם, כדאי שתדברו איתם, ותנסו להבין מה הם מרגישים. תשאלו אותם שאלות על מערכת היחסים שלכם, והאם הם מרגישים שמשהו חסר או השתנה בה. לפעמים "שיחות התעוררות" כאלה יכולות למנוע בגידה עתידית. אם רק תקשיבו זה לזו, תוכלו להבין איפה טעיתם, וכיצד אפשר לשקם את הזוגיות שלכם.

אל תקנאו- או לפחות אל תפגינו את הקנאה הזאת בפני בני הזוג על בסיס קבוע. קנאה עשויה להחמיא לבני הזוג אבל רק אם עושים אותה לעיתים רחוקות. אם אתם לא זוג נשוי ועדיין נמצאים במערכת יחסים, סביר להניח שזה נובע מבחירה מלאה שלכם, ולא בגלל לחץ או מחויבות. כנראה שיש ביניכם קשר חזק ויציב, אז אל תתנו לחוסר ביטחון וחוסר אמון להרוס לכם את הקשר. אה, ואל תשכחו, קנאה זה משמין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אילוסטרציה. ShutterStock
מותק, אל תעשי לו סצינות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully