וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג או פרג

ירון רוולסצ'י

19.2.2013 / 8:07

פורים תכף כאן ואין לכם מושג למה להתחפש? קבלו שלל הצעות לתחפושות זוגיות, מאדם וחווה ועד זירעון וביצית

חג פורים, חג פורים, חג גדול לילדים? אז זהו, שלא ממש. למרות אופיו הילדותי של החג הכי שמח על לוח השנה העברי, הוא בעיקר מהווה כר יצירה פורה לכל האנשים שליצנים בשבילם הם כבר זיכרון רחוק, אבל מחכים לאותו יום צבעוני כדי לזרוק על עצמם את מיטב הבגדים והאביזרים שלא היו פוגשים את המלתחה שלהם ביומיום - בכל שנה מחדש, כשחודש אדר כבר דופק על הדלת עם שלל המסיבות והאירועים שמתלווים אליו, צצה ועולה ההתלבטות המוכרת של איזו תחפושת לבחור ואיך להצליח להיות מקוריים בין שלל מלכות האסתר ושפנפנות הפלייבוי הנדושות. רצה הגורל וקופידון ביקר אצלכם לפני החג וסידר לכם זוגיות כדי להעביר איתה את החורף? אתם יכולים להפוך את פורים להיות מעניין הרבה יותר אם תבחרו לבסוף בתחפושת זוגית ומקורית שתשאיר לשאר המתחפשים פירורי אזני המן. כדי שלא תשברו את הראש יותר מדי, קבלו כמה עצות לתחפושות שיגרמו לכם להפוך לפטיש ולמסמר של כל מסיבה, הילולה או עדלאידע.

קשיש ועובדת זרה - הנה לכם תחפושת שאין סיכוי שמישהו יישאר אליה אדיש. דמיינו לעצמכם את הכניסה שלכם: הוא יושב על כסא גלגלים לבוש כמו דייר באחוזת ראשונים וממלמל מילים לא ברורות. את, בתוך טרנינג אדידס ורוד עם עיניים מלוכסנות ויורה במבטא אסיאתי כבד "כן סבאל'ה, לא סבאל'ה!". התחפושת דורשת קצת השקעה בהשגת כסא גלגלים, אבל מעבר לזה, יש לכם ערב - בינגו!

טריני וסוזנה - גבר שמתחפש לאישה זו תמיד נוסחה מנצחת, גבר שמתחפש לאישה בסטייל זה כנראה הימור בטוח מראש. צמד הבריטיות המשוגעות שהגיעו ארצה לעשות מייק אובר ציוני הן זוג שבלי הרבה השקעה בלבוש, אבל עם המון הקצנה של הדמויות הצבעוניות שלהן, יוכלו להפוך לתחפושת הכי שיק ושוק בעת בעונה אחת.

ויליאם וקייט - אם מלכת אסתר ובעלה אחשוורוש זה נדוש לכם מדי, אבל אתם עדיין רוצים לשמור על אווירה מלכותית, הזוג האנגלי המדובר הזה הוא הדרך הכי עכשווית שלכם לעשות זאת. חוץ מהביגוד הראוי והפאסון הנדרש זה יהיה שדרוג נפלא אם תוסיפו מרפסת ניידת דרכה תנופפו לשלום לעוברים והשבים.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בחתונתם, 29 אפריל 2011. GettyImages
תראי לכולם שמצאת את הנסיך שלך. צילום: gettyimages/GettyImages

זירעון וביצית - זו יכולה להצטייר כתחפושת פרובוקטיבית, אבל תכל'ס זה מבדר מאוד וזוהי בעצם כל מהות החג. תחפושת הזירעון היא די פשוטה לארגון והמחשה, ומספיקים גטקס, גופיה לבנה ואיזה כיסוי ראש ארוך. הביצית נשמעת קצת יותר מסובכת לביצוע אבל המון ספוג וניפוח הגוף יכולים לפשט את העניין יחד עם "תנועות זרימה" שלא ישאירו מקום לספק.

אישה יולדת - אחת התחפושות הכי משוגעות שתוכלו למצוא, שכשכל מה שאתם צריכים זה להתארגן על מיטת גלגלים. אחרי שהשלב הזה מאחריכם, עלייך לשכב בבגדי מאושפזת עם רגליים מפוסקות כשאתה שוכב לצידה מכוסה על ידי שמיכה לבנה "וכביכול" מגיח עם ראש מאופר לתינוק מבין הרגליים הפתוחות.

ברבי וקן - אין ילדה בעולם שלא רוצה להיות כמוה, ואין גבר בכדור הארץ שלא רצה אותה. הזוג המושלם שקישט את החדר של כל ילדונת ממוצעת ברחבי העולם הוא ההזדמנות שלכם להיכנס אל תוך דמויות של אלילי יופי דוממים - במקרה ואתם לא בלונדינים מטבעכם הרווחתם גם את הזכות להיות זהובי שיער מושלמים לערב אחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב, השגת לעצמך ברבי אנושית. צילום מסך funnymadworld/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלח ופלפל - עולם המטבח מלא בשילובים מרתקים, אבל אין ספק שהזוגיות הכי ותיקה בעולם הקולינריה היא זו של המלחיה והפלפל שצמוד אליה. אז אם בא לכם לעשות מחווה לאהבה וגם להבריק עם תחפושת - מסננת על הראש ותלבושת תבלינים מרומזת יעשו לכם את העבודה.

אדם וחוה - זו אולי נשמעת לכם כמו תחפושת נדושה, אבל אנחנו מציעים לכם לקחת את זה שלב אחד קדימה. במקום ללבוש בגד גוף צפוי ועליו לצייר את אותם עלי גפן מוכרים, למה שלא תלכו על עירום יחסית מלא כשהעלים הירוקים הם בערך הדבר היחיד לגופכם. נדרשת תעוזה וכמובן בדיקה מוקדמת כדי למנוע בריחות מיותרות.

אילוסטרציה. ShutterStock
תחפושת שדורשת תעוזה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סינגלס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully