וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות בפאב

מימס

10.2.2013 / 8:36

בין האלכוהול למוזיקה הרועשת, תוכלו למצוא בני זוג חדשים שישתו איתכם בירה בלילות הקרירים. לפניכם כל הטיפים איך למצוא אהבה בפאב

בטורים קודמים, הייתי מזכירה מפעם לפעם את הפאב השכונתי בתור מקום בו קשה יחסית למצוא אהבה. למרות זאת, בפעם הראשונה והיחידה בהיסטוריה של הטור הזה – אני הולכת ללמד אתכם איך למצוא אהבה בפאב. זה לא יהיה פשוט, אז כדאי שתתקרבו למסך.

מאז ומעולם הפאב הוא מקום הבילוי המועדף על מי שמחפשים אהבה. התאורה חשוכה, המוזיקה מדליקה, האלכוהול נמצא רק מרחק מלצרית אחת והחלל הקטן פשוט דורש להפגיש בין אנשים. בין אם זה בתור לשירותים, בסיגריה בחוץ או סתם כי המקום מלא ואין ברירה אלא להידחק מבעד להמון כדי להגיע לשולחן – הפאב הוא המקום לראות ולהיראות. אז איך עושים את זה נכון?

מה כן לעשות

למרות ש'להתחיל עם מישהו בפאב' הפך כינוי נרדף להתנהגות סליזית, בתוך תוכנו רובנו יוצאים לבילוי בפאב במחשבה שאולי יתחילו איתנו, או נמצא מישהו שמוצא חן בעינינו. מכאן גם ההשקעה בלבוש והנכונות לשתות קצת יותר מהרגיל. במילים אחרות – בואו עם ראש פתוח.

מצאתם מישהו שמוצא חן בעיניכם, וכבר החלפתם כמה מבטים מלאי משמעות? גשו אל אהובכם הפוטנציאלי, הציגו את עצמכם בידידותיות וספרו שהמבט שלו היה מסקרן, והוא נראה כמו טיפוס מעניין. אם קיבלתם חיוך בחזרה – שאלו אם מותר להצטרף לשולחן והציעו להזמין לו משקה. לא זרם על משקה? נסו מאנצ'יז שאפשר לאכול יחד – שניצלונים, צ'יפס או כדורי גבינה. אם בן זוגכם המיועד מסרב – לא לצ'יפס, אלא להצטרפותכם לשולחן – אחלו לו בילוי נעים ופנקו את עצמכם בשוט.

מאז חוק איסור העישון במקומות ציבוריים, הסיגריה שבחוץ הפכה להזדמנות מושלמת לנהל שיחת ברזייה. אני לא מעודדת אתכם להתחיל לעשן, אבל אם כבר אז כבר – צאו החוצה והתחילו לפטפט עם האנשים סביב. אפשר לצאת בהצהרות גורפות על מזג האוויר, על המוזיקה בפנים או על זה שאתם לא מרגישים את הבהונות כי הברמן שם לכם משהו במשקה.

החוק הכי חשוב ביציאה לפאבים לצורכי מציאת זיווג כשר הוא: צאו לפאבים שקרובים לביתכם. אתם בטח חושבים שאני מציעה שתדפקו נבוט בראשו של אהובכם החדש ותגררו אותו למערה שלכם, אבל זה ממש לא הכיוון. מי שיוצא לפאב קרוב לבית כנראה יתקל באנשים אחרים שגרים בקרבת מקום, מה שמאפשר לכם לדבר על אותם הדברים: הארנונה, ריבוד הכבישים והצלצול המעצבן של התיכון המקומי. לא יודעים איך להמשיך את השיחה? דברו על כמה כיף לגור קרוב לפאב!

מה לא לעשות

ישנן כמה התנהגויות דוחות במיוחד שמאפיינות את פוקדי הברים, ובדרך כלל לא עושות רושם גדול על חוג הפנויים-פנויות. למשל, מישהו ניגש אליכם ומציע לחמם את הלילות הקרים שלכם? אפשר לדחות אותו בנימוס, בלי להעכיר את האווירה. אין דבר יותר פתטי מבליינים שמצפים שיתחילו איתם, רק כדי לדחות את כל מי שמנסה.
לחלופין, הגעתם לארץ המובטחת ומכל עבר נגלים אליכם מחזרים פוטנציאליים? אל תהיו נואשים ותתחילו עם כולם. אף אחד לא יתן לכם סיכוי.

כדאי לזכור גם לא לשתות עד אובדן הכרה. גוף שמוט ושלולית קיא הם אולי חומר גלם מצוין לגברברי המרכז לאומנויות הפיתוי, אבל רוב האנשים לא רואים בגופה שאיבדה שליטה על הסוגרים פרטנר אידיאלי.
גם חליצת נעלי עקב שמובילה לכפות רגליים מטונפות, השתנה עם דלת פתוחה ובכי היסטרי כי פתאום הבנת שהחיים מחורבנים הם מראות קשים שמומלץ להשאיר בבית.

לא מצאתם מישהו לקנות לו קוקטייל ואחד התאים בשירותים היה נעול ממש הרבה זמן? קחו עוד ביס מהכנפיים ופשוט תהנו מהמוזיקה. אמרתי לכם שזה לא יהיה קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully