וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא פשוט לא בקטע שלך

ירון רוולסצ'י

4.2.2013 / 8:20

עבר שבוע מאז הדייט שלכם והוא עדיין לא התקשר? מותק, כנראה שהוא לא בעניין. לפנייך כל הסימנים לכך שהגבר שנדלקת עליו לא ממש דלוק עלייך

אחרי תקופה די יבשה שבה היית לבד, זוג העיניים שלך מצא את המועמד הפוטנציאלי והראוי להתכרבלות פוך, ואת מתחילה להניע את כל המהלכים הקבועים שלך כדי להבהיר לבחור שמולך שאת בעניין: משקיעה יותר בביגוד, מגזימה טיפה עם המחשוף ומשתדלת להעביר בצורה כמה שיותר ברורה לאדון שמולך: היי, הרגע פגשתי אותך, זה משוגע, זה מספר הטלפון שלי, סו קול מי מייבי?

מחול הפרפרים שמתחולל אצלך בגוף מרגע זה ועד לשלב בו את מבינה אם הוא בעניין (או לא) יכול להיות לפעמים בלתי נסבל, ואם יש משהו אחד שאת יכולה לחתום עליו חוץ מהעיניים ההורסות שלו, זה שהוא גבר - מלא ברמזים וחידות שלפעמים יגרמו לך לאכול לעצמך את הראש והלב עד שתביני לאן נושבת אצלו הרוח. כדי להקל עלייך (וגם כדי לחסוך כמה חבילות טישו מיותרות), הנה לך כמה וכמה סימנים שאם הם מתרחשים אצלך במגרש תוכלי לדעת כמעט בוודאות שהבחור אולי רוצה לשחק, אבל לא איתך.

לא זמין: את מתחילה עם הודעה בפייסבוק או SMS, לא מקבלת מענה, ומתקשרת. פעם אחת, פעם שנייה, שיחה ממתינה, אבל הוא לא חוזר אלייך. לצערך הרב, הסיכוי שהפלאפון שלו בדיוק נפל לאסלה או נחטף על ידי האקסית המשוגעת שלו די קלוש ורוב הסיכויים שהוא מסנן אותך באגרסיביות כי הוא פשוט לא מעוניין. זה לא נעים, אבל הרבה יותר לא נעים להיות נואשת. לא עונה? לא צריך.

מבט: יש משפט מאוד מוכר משיר קצת פחות מוכר שאומר: "עינייך מספרות מה אומרות ליבך" - אין מנוס, העיניים הם אכן הראי הכי אמיתי אל נפשו של אדם. אם הוא מתחמק מלהביט לך אל תוך האישונים (בלי שום קשר לנושא השיחה) ובאופן כללי מטייל עם המבט לכל מקום אחר שלא קשור בך, כנראה שהוא לא ממש בעניין שלך.

לחי קרה: יצאתם לדייט ראשון, את מוקסמת ונוטפת אושר, הבחור יוצא סופר ג'נטלמן ומלווה אותך הביתה. אתם מגיעים אלייך, סמול טוק זריז ואז הוא מנשק אותך על הלחי בקרירות וזורק: "נהיה בקשר, כן?". לפני שאת נוגחת בכרית ומתקשרת לכל החברות שלך מהיסודי כדי להבין למה הוא התכוון, בואי נעשה את זה פשוט: כנראה שלא הולך להיות פה דייט שני.

לשון רועדת: אם את מתקשרת כדי ליזום מפגש כיפי ולא מחייב, אבל מהצד השני מתחילה לשמוע גמגומים ותירוצים כמו: "קבעתי עם חברים" או "הכלב שלי חולה ואני לא יכול להשאיר אותו לבד". אז תדעי שמישהו פה מסבן, ולא כלים - אם הוא מתחמק אפילו ממפגש קליל, את לא ממש מעניינת אותו.

אילוסטרציה. ShutterStock
זה לא שהסוללה של האייפון שלו נגמרה, הוא פשוט מעדיף לצפות בתוכנית הבוקר של דנה רון מלענות לך לסמס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מרחק בטחון: נפגשתם, השיחה ביניכם מתנהלת בצורה די תקינה, אבל את שמה לב שבמקום להתקרב אלייך הוא רק מתרחק - בלי גינונים פיזיים ושליחות ידיים כשבעצם הוא מקפיד להתעסק בכל דבר שנמצא סביבו ולא קשור אלייך. שפת הגוף שלו היא מדד מצוין לדעת אם הוא בעניין, שימי לב אליה.

עבר, הווה: אתם כאן ועכשיו, רק שניכם, מדברים על עצמכם ומשתדלים להכיר. את מספרת על עצמך ועל מי שאת אבל הבחור לא מפסיק לספר על העבר שלו, האקסית המיתולוגית והגעגועים לימים ההם. אם בזמן הווה הוא מקפיד להתעסק רק בעבר, כנראה שהוא לא ממש בונה על עתיד משותף.

קם והולך: עברתם את הפגישות הראשונות וההתחלה נראתה מבטיחה לגמרי, אתם כבר אחרי שלב הסדינים אבל לא רק שהוא לא נשאר לישון אלא מסיים את שלו, מודה לך, מתארגן ופונה לדלת. במקרה הזה, הבחור כנראה מעוניין, אבל בדבר אחד בלבד.

אם יש ספק: כשכל תשובה שלו נתונה לפרשנויות רבות וכל משפט שהוא מוציא מהפה הופך לחפירה לילית עם אחת החברות שלך, כנראה שיש כאן בעיה. אם הבחור לא ממש ברור לך ואת לא מצליחה להבין מה הוא רוצה ממך אז כנראה שאין ספק. מי שבאמת רוצה בך יקפיד להבהיר לך את זה בלי לשבור לעצמו את השיניים ולך את הראש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גבר יושב על המיטה לצד בחורה מאוכזבת. ShutterStock
אם הוא בורח ישר אחרי הסקס, הוא כנראה לא מפנטז להתחתן איתך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • דייטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully