וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות בקניון

מימס

27.1.2013 / 8:25

הולכים לעשות שופינג? בין גיהוץ אשראי לעלייה במדרגות הנעות, תוכלו למצוא אהבה. קבלו את כל הטיפים איך למצוא בן זוג בקניון

הקניון הוא מקום המפגש האולטימטיבי של רווקים ורווקות בכל הגילאים. הכניסה אליו לא כרוכה בתשלום ומציאת פרטנר ללילות הקרים היא פשוטה משתוכלו לדמיין. אתם לא צריכים לשרוץ על חוף הים כדי לאתר כוסיות, ואתן לא חייבות ללכת למועדון רועש בתקווה למצוא אהבה בין הגברים שמזיעים עליכן. לפניכם עצות איך למצוא זוגיות בקניון ולא רק מבצעי סוף עונה:

מה כן לעשות

צאו מתוך נקודת הנחה שבקניון נמצאים, בנוסף אליכם, לא מעט אנשים ונשים שרוצים למצוא אהבה. אולי על הדרך הם מחפשים סוללת שעון, מגפיים חדשים או קוצץ ירקות, אבל לא סביר שידחו הזדמנות לפלרטוט אם יתקיימו התנאים הנכונים.

הקניון מציע שלל אפשרויות לבזבוז כסף, אבל זו לא המטרה לשמה התכנסנו. כדאי להעביר את הזמן בחנויות שמזמינות את הלקוחות לשוטט בהן לפני שהם נדרשים לשלוף את הארנק – חנויות שגם מזמנות אפשרויות שיחה. כדאי לשוטט ולחטט בחנויות ספרים, מוזיקה וסרטים, כלי בית, מתנות וגאדג'טים. אם זיהיתם פרטנר פוטנציאלי בעיצומה של התלבטות רכישה – הציעו את דעתכם על הספר / הדיסק / מפצח האגוזים שהוא אוחז בידו. עשו זאת בידידותיות, מבלי לארוב לו ואולי תתפתח שיחה קולחת.

באותה נשימה – אל תדחו את פניותיהם של המוכרים, שכן גם כאן שוכנת הזדמנות לאהבה. רובם כנראה ינסו לגרום לכם לשלוף את כרטיס האשראי במגוון תחבולות, אבל מוכר שיקדיש לכם מזמנו, יציע הצעות מקוריות וישתדל להאריך את השיח ביניכם גם כשהחנות עמוסה לקוחות, כנראה רוצה שתחכו לסוף המשמרת שלו.

עייפתם מהעמידה על הרגליים? שבו באחד מבתי הקפה עם הפנים לכיוון העוברים ושבים וקראו עיתון. הרימו את הראש מדי פעם, חייכו למי שמסתכלים עליכם ואולי אחד מהם יחלוף על פניכם שוב ושוב עד שתזמינו אותו להצטרף.

מה לא לעשות

ישנם ימים מסוימים בשבוע בהם רווקים ורווקות נוהרים אל הקניונים הגדולים, נחושים למצוא טרף קל. בדרך כלל מדובר בליל שישי או שבת, אז נמלאים הקניונים אלפי אנשים לבושים היטב. דווקא אז, תחושת שוק הבשר יכולה לשחק לרעתכם. הרבה יותר כיף למצוא בן זוג בזמן לא צפוי מאשר בערב שמלא ציידים רעבים. בקיצור, לכו לקניון באמצע השבוע. הסיכויים שהפלרטוטים שלכם יענו אז יהיו גבוהים בהרבה.

לא מוכרחים לבזבז כסף. הפיתויים רבים, אבל אפשר בהחלט לבלות בקניון בעלות מינימאלית של בקבוק מים מינרליים. הקציבו לעצמכם מראש את הסכום אותו אתם מוכנים להוציא, כדי שלא תמצאו את עצמכם קונים אייפד במקום את לבבות ההמונים.

לא משנה כמה אתם נואשים – אתם תיראו נואשים יותר אם תלכו לקניון כדי לקנות חומר סיכה וקונדומים, בתקווה שמישהו בסביבתכם יבין את הרמז. לא צריך לעמוד שעה מול המדף הזה ולשאול את העוברים ושבים מה דעתם על אביזרי מין.

לבסוף, ישנם שני כללים חשובים מכל – אל תכנסו לחנויות בגדים (מה הסיכוי שתמצאו את אהבת חייכם בחנות הלבשה תחתונה?) ואל תתפתו לשבת על ספסל ולבהות בפלאפון שלכם. זה נראה כאילו אתם מחכים למישהו ולא רוצים לדבר עם אף אחד בזמן הזה. במילים אחרות: התאבדות רומנטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully