וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחרר את המחסומים

כרמי צדוק

9.1.2013 / 8:24

אין לכם זוגיות? אתם צריכים לעבוד על התת מודע שלכם. המטפלת אריאן לב, מתקשרת ומטפלת הוליסטית, מסבירה על השיטה שאולי תעזור לכם למצוא אהבה

אם אתם תוהים מדוע אתם שוב לבד גם השנה, ייתכן ואתם צריכים לטפל בתת מודע שלכם, אשר מרחיק מכם בני זוג. שיטת התת מודע מסייעת לאנשים הנתקלים בקושי בכל הקשור בחיי הזוגיות, ועשויה לסייע לכם למצוא אהבה חדשה.

התת מודע מכיל קודים מסוימים שחלקם מולדים וחלקם נרכשים. קודים אלו קובעים את התייחסותנו לעולם הסובב אותנו וקובעים את תמונת המציאות שאנו רואים. הטיפול שפיתחה אריאן לב, מתקשרת ומטפלת הוליסטית, מאפשר גישה ישירה אל הגורם החוסם את האדם לפרוח ולהשתחרר.

אנחנו יוצרים מציאות

על פי לב, אנו יוצרים את המציאות שלנו: "כל מציאות החיים שלנו מראה על התת מודע שלנו, מה נרגיש, איך נחווה, איך נגיב. הכל מגיע מאיזשהו תכנות מוקדם פנימי. על פי המדע ידוע ש-5 אחוז מהרצונות שלנו והשאיפות מגיעים מהמקום של המודע, בעוד ש-95 אחוז אינם מודעים ואינם נשלטים. אומרים לנו 'תבחרו את המציאות שלכם', אבל אנחנו יכולים לבחור רק 5 אחוז ממנה" טוענת לב.

השיטה שפיתחה מאפשרת גישה ישירה אל תוך התת מודע, והיא מתמחה באיתור הגורם החוסם שמעכב את האדם, שעוצר אותו מלפרוץ וללכת קדימה. "אנשים יודעים שיש להם גורם חוסם כשהם רואים שהם ממחזרים כל פעם את אותו הסיפור". היא מציינת. "למשל בזוגיות, חוזרים על טעויות רבות עם כל בני הזוג".

באזור המרכז יש המון אנשים פנויים ובודדים, כולנו נמצאים בעולם הוירטואלי והזמין, ישנם אינסוף אתרי היכרויות לצד רשתות חברתיות, אז איך זה יכול להיות שכל כך הרבה אנשים נמצאים לבד? לב מסבירה: "יש בתוך התת מודע, משהו שמייצר את הסיטואציה שנישאר לבד. והשיטה שלי היא שיטה שיודעת איך לאתר באופן משמעותי, בעומק של המהות האנושית, את מה שעוצר את הבן אדם".

אילוסטרציה. ShutterStock
צריך למצוא מהם החסמים שלנו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מועדון הדחויים והדחויות

בין החסימות השונות ניתן למצוא את הנפוצה שבהם, דחייה, כפי שאריאן מדגימה: "יש אנשים שנהנים מדחייה, וזה קורה בכל פעם שהתת מודע נותן לי הוראה לדחות אנרגיה של אהבה. אני קוראת לזה 'מועדון הדחויים דחויות', אני רוצה את מי שלא רוצה אותי. ומי שלא רוצה אותי, אני רוצה אותו. בחורה שהייתה אצלי בטיפול הכירה גבר באתר היכרויות. באתר הוא נראה מצוין וכשהם החליטו להיפגש היא התאכזבה לגלות שהוא נראה שונה מהתמונות. היא למעשה שידרה לו איזשהו תדר סגור. אותו אדם גם הגיע עם 'אהבה שבדחייה'. היא אמרה לו שהוא לא הטייפ קאסט שלה ושהיא דמיינתי מישהו אחר.

למרות זאת הוא המשיך לחזר אחריה והיא החליטה בכל זאת לתת לו צ'אנס. אחרי כמה פגישות, הוא פתאום לא רצה אותה, הפסיק לענות לטלפונים ונעלם. רק אז היא הרגישה שהיא פספסה משהו והתחילו לה ייסורי מצפון בגלל שדחתה אותו בהתחלה. זאת אומרת שבזמן שאני מתמקדת להשיג את אותו הבן אדם, יש מישהו אחר שרוצה אותי אבל אני לא פנויה אליו כי אני רוצה מישהו אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אילוסטרציה. ShutterStock
רבים רוצים דווקא את מי שלא רוצה אותם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אז איך מטפלים?

"הטיפול משלב שיחה ומגע. משחררים באופן מאוד מדויק מבפנים את ההתניה החוסמת. התניית נטישה נמצאת בכליות ובלב, אז משחררים את זה מהגוף. דחייה זה אזור המעיים והכבד. חוסר אמון נמצא באזור הריאות. עושים זאת דרך הילינג מיוחד, אנרגיה בידיים שאנו מעבירים. השיטה משלבת גם שיחה ברובד המנטלי וגם טיפול ברובד הגופני". מסבירה לב.

הטיפול מזכיר צלילה בים. תחילה מבררים מדוע המטופל בכלל הגיע לטיפול, בהמשך לוקחים סיטואציה ומחפשים לאורך כל הסיטואציה של הזוגיות ואז יורדים לעומק של התת מודע ורואים על איזה אירוע זה יושב לנו מהעבר ומתקנים את האירוע מבפנים.

אילוסטרציה. ShutterStock
הטיפול משלב מגע ושיחה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"הטיפול יכול להחליף פסיכולוג"

לב מספרת על מקרה של סיפור הצלחה שבו לבחורה יפיפייה , שלא הרגישה כזו מבפנים, היה לה קשה לתת צ'אנס לגברים. "אותה בחורה ידעה שהיא יפה, אבל היא אמרה 'מה זה עוזר לי שאני יפה אם אני לא יודעת לנצל את זה לטובתי'. היא עשתה את הטיפולים והתחברה ל'אני' האמיתי שלה, פתאום היא התחילה להבין הרבה דברים על עצמה" חושפת לב. לפני כמה חודשים היא הכירה בן זוג, וכיום הם כבר גרים ביחד. יש המון סיפורי הצלחה שהסתיימו בנישואין וילדים".

לב טוענת שהטיפול בתת מודע יכול לשמש כתחליף לטיפול פסיכולוגי: "בצורה יעילה וקצרה יותר. השיטה מאוד מדויקת, מאוד מתמטית ועובדת לפי שלבים, לכן מגיעים לתוצאות מהירות ובזמן קצר. בממוצע מגיעים ל- 5-15 טיפולים הכוללים שיחות ומגע".

גם לכל המפקפקים בשיטה, יש ללב מה לומר: "אנשים שמפקפקים ולא מאמינים, יכולים לנסות. כדי לבוא לטיפול צריך להגיע לאיזושהי רמה של מודעות עצמית. להחליט לבוא ולבדוק, לתת צ'אנס למשהו עמוק. להפסיד אי אפשר, רק להרוויח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully