וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן הדייטים: היפה והחנון

ארנון מוסקוביץ'

8.1.2013 / 8:01

הפעם התמזל מזלו של הבחור שלנו, והוא יצא לדייט עם יפהפייה אמיתית. אבל האם היא בכלל שמה עליו?

שאלת המחקר: האם יכול להתפתח קשר רציני עם בחורה מושכת בטירוף?

השערת המחקר: אין מצב שמישהי מהזן הזה, שמסנוורת עם היופי שלה, תפתח משהו רציני דווקא עם חרגול שכמוני.

מהלך הניסוי, שלב ראשון, הנסיבות: את יסמין הכרתי במסיבת בית של חבר. הייתה לי קרקע נוחה לגשת לדבר אתה כי היו לנו חברים משותפים ואני הייתי במצב רוח המצחיק שלי. אז באתי, התערבבתי, שלפתי כמה מילים שמעלות חיוך, והיא נתנה בי מבט מסוקרן. כמו רבים אחרים רציתי למות מכמה שהיא הייתה מושכת. היא לא הייתה "כוסית", או "פצצה", או "דוגמנית" או כל ביטוי סטראוטיפי עלוב ששגור בפיותיהם של גברים. היא הייתה הכלאה של יופי ממקום אחר כזה שלא נתקלתי בו מעולם. היא נראתה בכלל כאילו אומן מיוסר צייר אותה, ולא כמו אישה בשר ודם. והרגשתי קצת חסר בטחון כשהצעתי לה להיפגש, אבל להפתעתי היא אמרה "סבבה". אחרי ההסכמה שלה הייתי משוכנע שימות המשיח הגיעו, שהולך להיות שלום עולמי ושמירי רגב תפתח מוח. זה היה בגדר נס!

שלב שני, סביבת הניסוי: יסמין משכה תשומת לב מוגזמת בכל מקום. כולם הסתכלו עליה. בחורים ובחורות הסתכלו עליה. קשישים וקשישות הסתכלו עליה. אמהות וילדיהם הסתכלו עליה. זה לא היה קל ולא נעים כמו שנדמה לכם. כשהצעתי לה ללכת למשחק של מכבי נגד הפועל, קיוויתי שבין כמות אנשים הצפופה שיש באצטדיון, הייחודיות של יסמין תבלע קצת בקהל. יסמין אהבה כדורגל אבל לא הייתה במשחק כבר שנים ואני עם בחורה עוד לא הייתי שם. השופט שרק לשריקת הפתיחה...

שלב שלישי, היא שילהבה את האוהדים: כשישבנו באצטדיון היה נראה שיסמין רצתה להתבלט קצת פחות וניסתה להסתתר מתחת לכובע הגרב הצהוב שהביאה. במחצית הראשונה האוהדים היו מתוסכלים נורא מהשחקנים של הקבוצה ששיחקו על הפנים. אז האוהדים קיללו את השחקנים ושרקו בוזים עצבניים עם כל פאול שלהם, והיו הרבה כאלה. יסמין ואני עמדנו קצת מאופקים אבל מבסוטים מהדייט המקורי ומהחשמל של המשחק ושל הקהל. רגע לפני המחצית שאלירן עטר העיף כדור קיבינימאט, יסמין הפתיעה והתחילה לשרוק בוז בשתי האצבעות. היא היממה את האצטדיון ואותי כשהתחילה לעודד את מכבי בצרחות. האוהדים סביבנו - גברים שלעולם לא יצליחו להסתיר את ההתקרחות המפותחת שלהם מתחת לכובעי הגרב הצהבהבים - קפאו במבט שלהם על יסמין הנלהבת. הם הביטו בי כדי לנסות להבין מי בר-המזל שבא אתה ובטח תהו לעצמם אם היא יושבת לידי כחלק מ"מחוייבות אישית".
יסמין שכחה לגמרי שהיא נסיכה יפה שנקלעה לגוב אריות והתחילה לשיר כאילו הייתה אחת מהם: "היום נשחט את הפועל והשטן הוא לא אדום ברוך הבא לגהנום!" הלם משתק אחז בי כשיסמין שרה כמו לביאה שמזנקת לחסל טרף. לאט לאט כל הזכרים המהופנטים החלו להצטרף לשירה של יסמין: "אצעד איתך לכל מקום, אצבע צהוב ת'גיהנום, אוהב אותך לעולמים אני נשבע לך אמונים, מכבי את כל החיים". יסמין שרפה לאוהדים את קופסת הנתיכים - הם קפצו ושרו בגרון ניחר והם שמו ידיים אחוקיות על הכתפים העדינות שלה וזה ללא ספק השפיע גם על הקבוצה שאז התחילה לתת עבודה. האוהדים התקרבו ליסמין כמה שרק יכלו עד שהיא הייתה מוקפת בטבעת הולכת ומתעבה של גברים מיוזעים ואני הלכתי והתרחקתי ממנה. יסמין איתרה אותי טובע בהמון, השתחררה מחישוקי הידיים של כולם, פילסה אליי את הדרך והתחילה לקפוץ עם ההמנון השני של מדינת ישראל: "צהוב עולה צהוב עולה צהוב עולה עולה עולההה"..אז קפצתי ושרתי יחד אתה ועם כולם.

תוצאות הניסוי: ביציאה השתרך שובל של מעריצים אחרי יסמין שניסו להמשיך את הסחבקייה שהתחילו אתה במשחק. רובם גם ניסו להתחיל אתה - לשאול מה השם שלה, מאיפה היא, מה אני קשור אליה, אם אני מטריד אותה וכן שלפו משפטי פתיחה כמו: "וואלה, לא ידעתי שמשקים פה..." אמר לה אחד."אתמול הייתי פה ולא היה פה אף פרח". יסמין חייכה אליו בכאילו, ושנינו נמלטנו מהאצטדיון. כשנסענו הביתה ניהלנו שיחה על כדורגל ובכלל על החיים. ניסיתי להיות כמה שיותר אני, ולשכוח שמולי עומדת אישה מהפנטת. אחרי ערב כזה אי אפשר היה שלא להתאהב בה. לא האמנתי שבחורה כמוה תסכים לצאת איתי, אבל כנראה שמשהו בי מצא חן בעיניה. יצאנו עוד כמה פעמים עד שהיא עזבה ללימודים בחו"ל.

מסקנות הניסוי: אם התמזל מזלך לקחת לדייט בחורה מושכת במיוחד, אל תתן לזה לגרום לך להרגיש חוסר בטחון או גאווה מוגזמת. היא אולי תמשוך הרבה אש וסקרנות מהסביבה ואתה תרגיש קצת כמו מוצר יד שנייה לידה, אבל חשוב שתנסה להיות מי שאתה. תזכור שמתחת לתווי הפנים והגוף של מישהי כזו, מסתתר בן אדם עם אישיות ורגשות משלו. אם נפלת על מישהי שיפה גם מבפנים כמו שהיא מבחוץ, מזל טוב אחי. זכית בלוטו.

  • עוד באותו נושא:
  • דייטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully