וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן הדייטים: הפגישה עם הקשישה

ארנון מוסקוביץ'

25.12.2012 / 8:25

הבחור שלנו יצא עם מישהי צעירה, אבל שמתנהגת כמו דיירת באחוזת ראשונים. האם יש סיכוי להתגבר על השוני ביניהם ולאהוב אותה לפחות כמו את סבתא שלו?

שאלת המחקר: האם אצליח לשרוד דייט עם בחורה-סבתא?

השערת המחקר: אני אפיח רוח חיים בבחורה ה"זקנה" ואחדש את נעוריה ואת האגו שלי.

מהלך הניסוי
שלב ראשון, הנסיבות: את הגר הכרתי בבית אבות. לא, היא לא הייתה אחת הדיירות אלא עבדה שם כמתנדבת. אני ביקרתי את סבא והיא החליפה לו קטטר. למרות שהיא הייתה עסוקה בהחלפת המיכל עם השתן של סבא - היה בה משהו סקסי וחושני. הבטתי בה עם לבבות בעיניים, בזמן שהיא שאלה אותי: "אתה יכול בבקשה לזוז?" הבנתי שאני חוסם לה את הדרך החוצה מהחדר. התנצלתי ופיניתי לה מקום. היא לבשה סוודר עבה וחצאית מימיי המנדט הבריטי ובכל זאת נראתה נפלא. היחס שהפגינה כלפי סבא שלי גרם לי להבין שהוא נמצא בידיים טובות והחלטתי שגם אני רוצה להיות בידיים שלה. יזמתי איתה שיחה על סבאל'ה, ואז הצעתי בנונשלנטיות שנפגש. היא נראתה מתלבטת אבל בסוף הסכימה. תודה סבא, הכל בזכותך.

שלב שני, סביבת הניסוי: לא האמנתי שגם לדייט הגר תלבש את הבגדים המיושנים שלבשה בבית האבות, אבל היא עשתה זאת. השיא היה כשהיא ענתה לי "אוי ויי...סוף העולם?". כשהזמנתי אותה ללכת למסיבה לרגל סוף העולם על פי שבט המאיה. התחננתי אליה שנלך והיא הסכימה בלית ברירה וכשעמדנו בחוץ בתור למסיבה היא נראתה אומללה. "אני לא מרגישה בנוח בתור הזה, תראה את הבחורות פה...הן ממש ערומות". היא אמרה. האמת היא שלמרות שהגר לא חשפה איברים, היא נראתה מושכת מאוד. אז התעלמתי מה"פולניות" שתקפה אותה כל כמה דקות.

מיד כשנכנסנו למסיבה הגר הניחה את כפות ידיה על האוזניים וסירבה להוריד אותן. "זה חזק נורא!" היא התאוננה על המוזיקה. מסתבר שעקב התנדבות בבית אבות אפשר להפוך בעצמך להיות קשישה. ניגשנו לבר והזמנתי ג'ין אנד טוניק. ואז הברמן שאל את הגר מה בשבילה. "יש תה עם נענע?" היא תהתה בתמימות. רציתי להפוך לג'וק מרוב בושה. הברמן רכן מעל הבאר ושאל אותה מקרוב "מה עם מה?". החלטתי להציל את המצב: "תביא לה ג'ק דניאלס עם קולה" אמרתי והבטחתי להגר שזה לא יעשה לה כלום. שתינו קצת על יד הבאר ובחנו את המועדון - הוא היה מפוצץ והגר נראתה כאחוזת פלצות. "אלוהים..כמה צפוף פה" היא אמרה ונבהלתי שעוד רגע היא תבקש גם אינפוזיה. אז חיש מהר הזמנתי שלוש כוסות שוטים גדולים של וודקה. "אוי לא...מה זה צ'ייסר?!". הגר נבהלה."אני לא עושה צ'ייסרים!". הרגעתי אותה שוב שזה בריא כמו תרופה והיא נכנעה והרימה יחד איתי שוט.

שלב שלישי, מעגל הורה בלב מסיבה אלקטרונית
קצת אלכוהול העיף לגמרי את הגר באוויר. היא התעופפה לה אל הצפיפות של הרחבה, הניפה ידיים באוויר וחקתה את הריקוד של כולם. היא לקחה שלוקים מכוסות של אחרים מבלי לבקש רשות ואז...אז זה התחיל. היא תפסה את ידיהם של כמה מהאנשים כמה שרקדו על ידה ופתחה מעגל. את המעגל הזה היא התחילה לסובב פנימה והחוצה כמו בריקודי הורה שהיו פה עם הכרזת המדינה ב 48'. המעגל הלך והתרחב ודחק הצידה את כל מי שלא שיתף פעולה עם השרשרת האנושית הנוסטלגית. הגר שילהבה את הקהל שהתחיל להשתולל והדיג'יי הגביר את הביט של המוזיקה. אני עמדתי בצד והייתי בטוח שמישהו שם לה משהו במשקה כי כזו בחורה דלוקה לא ראיתי מימיי....הגר יצאה מהמעגל והכניסה אותי לתוכו ויחד הרכבנו מעגל הורה חדש. המשכנו לרקוד הורה רק שנינו אבל אחרי כמה דקות כבר נמאס להגר. "אוי, הרגליים שלי כואבות..". היא אמרה ואני כיוונתי אותנו החוצה. חבל שלא הבאתי מקל הליכה.

תוצאות הניסוי: הגר הקיאה מחוץ למועדון. זה היה נראה כאילו היא שתתה את כל הבאר. "אני הולכת למות..." היא הגזימה, אבל ביני לבין עצמי חשתי שלנוכח זה שהיא סבתא בתחפושת גם זה כבר לא יפתיע אותי . "שאזמין אמבולנ...אהה...מונית? רוצה מונית?" תיקנתי את עצמי. היא סיימה להקיא את כל מאה שנות חייה, התרוממה וטפחה לי על השכם באופן מביך.. "עכשיו אני מרגישה יותר טוב" היא אמרה בחיוך גדול. נסענו לביתה במונית והיא טיפסה במדרגות כשהיא אוחזת במעקה, נאנחת ומתנשפת. אז הבנתי איך סבא שלי בטח מרגיש. הכנסתי אותה אליה לדירה והיא נשכבה על המיטה. חשבתי שאולי הולך להיות משהו ביננו אבל היא נרדמה. הבנתי שהדבר הכי מסעיר שצפוי לי הערב זה לשמוע אותה נוחרת בדיציבלים של טרקטור, אז הלכתי הביתה.

מסקנת הניסוי: הגר היא אמנם רק בת 25 אבל בתוך תוכה חיה לה זקנה. אמנם הוודקה החדירה בה נעורים אבל אי אפשר להסתמך על אלכוהול בבניית מערכת יחסים. קשה לנהל זוגיות כשאתה והיא לא משדרים על אותו גל, ובמיוחד בלתי אפשרי להיות בקשר עם מישהי שבשבילה יציאה למועדון זה סוף העולם ושמעדיפה ערבי שירה בציבור על פני טראנסים. בקיצור, אל תצא עם בחורה שמזכירה את סבתא שלך. היא עוד תוציא לך קמטים מרוב תסכול.

  • עוד באותו נושא:
  • דייטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully