וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: אייל גולן מגיב לראשונה על הפרידה

וואלה! סלבס

5.12.2012 / 13:08

מספר ימים לאחר שנפרדו, אייל גולן מדבר למצלמה ומספר כי הוא ישן טוב בלילה ושאצלו "הכל מצוין". רוסלנה, לא נשארה חייבת והגיבה "מי שהפסיד הפסיד". וואלה! סלבס ראש בראש

צילום: ברק פכטר עריכה: יאיר דניאל

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, ורגע אחרי שזו ארזה את המזוודות ועזבה את הבית, קבלו לראשונה תגובה של הזמר לפרידה.

היום (ד'), תפס הצלם של וואלה! סלבס את גולן וניסה להבין איך הוא מרגיש והאם הוא בסדר: "אני מרגיש מצוין. ברוך השם", ענה גולן, "מה יכול להיות יותר טוב?".

כנשאל גולן איך עוברים עליו הלילות, הוא השיב כי אלו עוברים מצוין. כשהצלם התעקש ושאל האם הוא עצוב, גולן לא היסס ואמר "ממה אני צריך להיות עצוב?", והוסיף, "אני לא חושב על הדברים האלה, הכל בסדר אצלי". אם קיוויתם בכל ליבכם שעדיין יש סיכוי לקאמבק, נראה שלפי התגובה של הזמר הלאומי, הסיכוי קלוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנסה לזכות בתשומת לבו? רוסלנה רודינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה עם רוסלנה? גם היא לא נשארה חייבת. היום, בשעות הלילה המאוחרות, העלתה הדוגמנית תמונה שצולמה ברכבה, והעניקה לה את הכיתוב: "מי שהפסיד הפסיד". אאוץ'.

כזכור, אייל ורוסלנה הכירו לפני כתשעה חודשים וניהלו מערכת יחסים שזכתה לסיקור תקשורתי. בתחילת השבוע, פורסם בוואלה! סלבס שהשניים החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים.


וואלה! סלבס גם ישנה טוב מאוד בלילות. אחרי שהיא אוכלת מלא גלידה ובולעת כדור שינה.


עכשיו זה סופי: רוסלנה עזבה את הדירה

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully