וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס בבית קברות

ירון רוולסצ'י

24.12.2012 / 9:45

ועוד שבעה מקומות הזויים שלא חשבתם לעשות בהם סקס, אבל שישדרגו פלאים את חיי המין שלכם

תרבות הסקס הותיקה מפנה בדרך כלל את כל המפגשים המיניים שלנו אל חדר המיטות והסדינים המלטפים - אך כמו כל דבר בחיים גם קיום פעילות מינית יכול להיכנס לשגרה משעממת שלפעמים דורשת יכולות אלתור ורענון. הפעילות המבורכת שמתנהלת לרוב על מזרון נקי, בדרך כלל נראית ונגמרת באותה דרך מוכרת. הגיוון באגף זה של החיים הוא נדרש במיוחד בעת מערכת יחסים ארוכת טווח, אך לא רק - גם מפגש מיני מקרי בו מפלס החרמנות שובר שיאים, יכול לזמן לכם אקט סוער שישבור את גבולות המיקום המוכרים. כמובן שנדרשת כאן הסכמה מלאה של שני בני הזוג אבל ברגע שהסכר נפרץ והדמיון משתלט, הכניסה אל תוך עולם חדש ומרתק היא רק עניין של זמן. לפניכם מספר מקומות אחרים ויוצאי דופן לעשות בהם אהבה:

חתונה: אין דרך יפה יותר לכבד את החתן והכלה בחתונה אליה הוזמנתם מאשר אקט של אהבה אמיתית. כמובן שאין צורך להודיע במיקרופון על המחווה המיוחדת, אבל מקומות לא חסרים לכם: מאחורי החופה (אחרי שבירת הכוס), בשירותי האולם או מתחת לשולחן האבירים כשכולם הלכו לפרק את הבר ורחבת הריקודים.

תא הלבשה: מדובר באקט שעם תכנון נכון וזהירות מרבית יכול להוביל ל"חווית הלבשה תחתונה" מיוחדת במינה. צאו לקניון מסוים בשעות העומס שלו ובחרו חנות הלבשה עם עומס בקופות ותאי מדידה איכותיים. שמרו על שקט ראוי והיפכו את ההלבשה להפשטה.

ארוחת חג: שוב ראש השנה או פסח ושוב מגיעים אותם רגעים מתים אחרי הארוחה שלא נעים עדיין ללכת הביתה. ותרו על קינוח ותמצאו איזו פינה בבית שתזכו בה לפרטיות. נסו להשאיר עליכם כמה שיותר פרטי לבוש בזמן האקט במקרה והדודה פתאום קוראת לכם לכוס תה.

בית חולים: נכון שזה נשמע כמו ביג No No, אבל אם תחשבו על זה רגע לעומק, מדובר במבנה ענק מלא חלוקים ומיטות. הגעתם לביקור חולים? התגנבו לכם לאחד החדרים הריקים, נעלו את הדלת (אם אין מפתח, מקל אינפוזיה יעשה את העבודה) והכניסו קצת צבע למקום האפור הזה. משהו השתבש בדרך? אין בעיה, הרופא קרוב.

אילוסטרציה. ShutterStock
שחקו רופא וחולה בבית החולים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אתר בנייה: לוקיישן עם אווירה של צילומים לסרט כחול - אפשר לשלב תחפושות, כלים ושעשועים ואפשר גם לבנות הצגה שלמה של מפקחת בנייה שבאה לבדוק את העבודה של קבלן הביצוע... שעות הערב בדך כלל מותירות את אתרי הבנייה נטושים ובודדים וזה בדיוק הזמן שלכם לבוא ולהרעיד את יסודות הבניין.

בית קברות: מקום נטוש, מלא בשקט, קריפי ואימתני – מתאים? לא לכולם. מדובר בלוקיישן לאנשים שבאמת משוגעים לדבר ולכאלה המעוניינים לחוות משהו אחר. מקום שאין צורך לשמור בו על השקט ואפשר לשלב בו יללות וצרחות שישתלבו בצורה נהדרת עם התפאורה הקיימת.

בריכת כדורים: מדובר בבריכות המיועדות במקור לילדים, אבל מומלץ לטבוע בהן במשחק מסוג אחר כמבוגרים. בקניונים מסוימים, קיימות בריכות כדורים עם שעות סגירה ברורות. אותן שעות סגירה הן הלגיטימציה שלכם להתגנב פנימה, לקחת אוויר וליפול אל תוך צלילה מענגת בעולם פלסטיק צבעוני.

חניון: אחד המקומות האפלים והמסתוריים בכל שעות היממה. ולמען האמת, גם אחד המקומות הכי קלים לביצוע. לכו על פינה חבויה או התגנבו בין מכוניות ותנו ביצוע נועז אבל רגוע - אזעקה של מכונית באמצע פעולה עלולה להביא לתוצאות לא חיוביות במיוחד...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בית קברות - אילוסטרציה. ShutterStock
אתם תמותו על סקס בבית קברות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully