וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פזמונים ביו הסדינים

ירון רוולסצ'י

16.12.2012 / 8:47

רוצים להקפיץ את האווירה במיטה? קבלו את כל השירים שישדרגו לכם את הסקס, מלהיטים של ג'ון לנון ועד בוב מארלי

'מוזיקה היא החיים' זו ללא ספק אחת הקלישאות הכי ותיקות בספר - היא נמצאת בכל מקום, קיימת מאז ומתמיד וקשורה באופן ישיר לאהבה בכלל וסקס בפרט. מספיק שיר אחד כדי להעלות בדמיון תקופות שונות וריחות של רגעים משמעותיים. לכל אחד יש הז'אנר האהוב עליו ולכל זוג את השיר שלו, כך שאין ספק שחדר המיטות הוא מקום מושלם ללחוץ על "PLAY".

בחירה נכונה של מוזיקת רקע לפני הקפיצה לאקט והחלפת הנוזלים המיוחלת, יכולה לשדרג ולעשות פלאים בין הסדינים. יהיו כאלה שיבחרו פסקול רומנטי עדין ומלטף, ואחרים יבחרו בלהקת רוק רועשת שתהפוך את המיטה לזירת היאבקות מלאה בדיסטורשנים ומיתרים קרועים. בין אם זה יוטיוב, דיסק ישן או תקליט מעלה אבק, קחו לכם מספר המלצות לשירים שמומלץ לשלב כשגוף פוגש גוף וצליל פוגש אוזן.

James Brown – Sex Machine - שמו של השיר בהחלט מרמז על כוונותיו. ג'יימס בראון ושנות ה-80 שלו יכניסו אתכם לאווירה סופר גרובית ויהפכו את הגישוש הפיזי לפאנקי במיוחד. 'מכונת סקס' זו בהחלט מחמאה שתמיד כיף לקבל, אז הנה הצעד הראשון בדרך לשם.

Goo Goo Dolls – Iris – שיא הרומנטיקה ופסגת הקיטשיות. שנות ה-90 קיבלו את השיר הזה בברכה והוא הפך תוך רגע לקלאסיקה של זוגות חובבי משחק מקדים בהילוך איטי. שיר שימלא את האקט שלכם במבטים חודרים, נשיקות מטיילות וליטופים אינסופיים. מומלץ במיוחד לזוגות בתחילת דרכם או ל'מייק אפ סקס' מדהים אחרי ריב מיותר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Ray J & Brandy – Another day in paradise – לא הרבה זוכרים את ברנדי, שהייתה כוכבת סדרות ילדים מצליחה מעבר להיותה זמרת. בדואט הזה היא חוברת לריי ג'יי בשיר שבעצם מסכם את כל שכולנו רוצים ממפגש מיני - נגיעה אחת בגן עדן. את החידוש הסקסי הזה לשירו של פיל קולינס מומלץ לשלב עם חדר מלא נרות, בקבוק יין משובח ולהתעלם מכוונתו הראשונית של המשורר.

ניר פרידמן – סוכריה – ניר פרידמן שיחרר את השיר הפרובוקטיבי הזה עם בקשה אחת פשוטה שחוזרת ללא הפסקה במהלך הפזמון. להבדיל מקודמיו, השיר הזה לא מבקש שתתנשקו וגם לא רוצה שתתחבקו, רק בדבר אחד חשקה נפשו. במה? פה מגיע התור שלכן להקשיב למילות השיר ולחמם את שרירי הלסת.

המכשפות – עד העונג הבא - ענבל פרלמוטר הייתה ללא ספק אחת היוצרות הכי סקסיות במוזיקה הישראלית. השיר הספציפי הזה יכניס גוון אפל ועמוק בין הסדינים שלכם. "נמשכת והופכת לחיית לילה, למפלצת רטובה" - ציטוט קטן משיר גדול, חושני ומלא זימה.

תותים – ערן צור - בדומה לשיר של ניר פרידמן, גם ערן צור רוצה להגיע ישר ולעניין, אבל מקפיד לתבל את השיר בפתיחה מעט יותר מרומזת. שיר שמתאים למפגש חד פעמי, לסטוץ בו המילים הן חסרות משמעות או למפגש שהוא כולו מסיבת תחפושות, דמויות ותותים, המון תותים.

Jhon Lenon – Woman – חזרה לרכות ולשנות ה-60, שם לאהבה הומצאה שפה חדשה. שיר שמהלל את הנשים באשר הן ומכניס אותן לאווירה ולמצב רוח של נתינה ללא תנאי. הפזמון החוזר בקולו הרך של לנון ממוטט כל מחסום ומערבל את הרגש למפגש מלא אמוציות.

Bob Marley – Stir it up - מלך האהבה והחופש ניפק את השיר הזה שמלא באיטיות כובשת ומתאים בצורה מושלמת. המקצב הקריבי והוייב החופשי מנטרל את המוח ממחשבות מטרידות ובא מעולה בעת חופשה רומנטית או רביצה משותפת על חוף מבודד. המגע כבר יגיע מעצמו.

גן חיות – חם ומתוק – שרון מולדאבי אומר לכם בדיוק מה היא עושה לו ומקווה בשבילכם שזה מה שקורה אצלכם. רוק, גיטרות ונוסטלגיה ישראלית של להקה שכבר אינה קיימת אבל אחראית על כמה מהשירים שנחמד להקשיב להם בעירום זוגי.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • שירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully