וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול אותך

ירון רוולסצ'י

3.12.2012 / 8:42

רוצים לתפקד טוב יותר במיטה? קבלו את כל המאכלים הכי מעוררים מינית, מאספרגוס ועד אבוקדו

צפייה ב"מאסטר שף" ובכל המאכלים שמהתמודדים מבשלים, אולי מעוררת את התיאבון שלכם לאוכל, אבל רוב הסיכויים שהיא לא עושה כלום לתיאבון המיני שלכם (אלא אם כן צפייה באייל שני חופר בטלוויזיה מחרמנת אתכם). ובכל זאת, מסתבר שיש קשר בין התזונה שלנו לחדר המיטות וחיי המין, ומה שאנחנו אוכלים ושותים משפיע על התפקוד המיני שלנו. ישנם מזונות ומשקאות שונים המלאים בתכונות שיכולות לעשות פלאים לכושר הזקפה אצל גברים או לשיפור האורגזמה הנשית. לפניכם רשימה מפורטת ומעוררת של מאכלים ונוזלים שקיימים בהישג יד והופכים כל מפגש שלכם עם צלחת וכפית לאטרקטיבי במיוחד:

שוקולד: צריכה מוגברת של תענוג הקקאו הזה כנראה לא תתרום לגזרה שלכם, אבל הקשר הברור בין שוקולד לסקס, קיים כנראה עוד מהיום בו הומצאה הטורטית. מעדן הפרה ידוע כמעורר תשוקה בגלל חומצות האמינו שבו ('טריפטופן' ו'פנילאנין' לחובבי הויקיפדיה) שמאיצות בגוף לשחרר סרוטונין המגביר תחושה פיזית ומינית טובה ומגביר את החשק.

אספרגוס: צורתו הפאלית של הירק ו"זקפתו" הקבועה מעוררות אסוסיאציות מיניות גם מבלי שנבחין בכך. אך הויטמינים B6 וE יחד עם החומצה הפולית שחוגגת בגבעולי הצמח ידועים כמגבירי חשק מיני אצל שני המינים. החומצה הפולית עצמה מאיצה את יצור ההיסטמין בגוף שדרוש בעת נסיעה אל עבר אורגזמה מוצלחת.

סלמון: הדג הכי רציני בשוק, שוחה נגד הזרם וכוכב אולמות אירועים. בנוסף לתכונות אלו, הסלמון גם רווי באומגה 3 המסייעת לזרימת דם טובה (וגם לבעיות זיכרון אם שכחתם את השם של הפרטנר). כמו כן הוא יוצר זרימת דם תקינה אצל הגבר יחד עם איזון הורומונלי, וכן תשוקה בריאה אצל האשה.

תות שדה: במקום עוד מכונות של מלחמה, תכניסו לחיים תותים. התות משמש כמקור חלבוני המשפר את איכות הזרע הגברי ובאופן כללי מקושר תמיד לתשוקה וסקס בזכות צבעו המטריף וצורת אכילתו החושנית. נסו לשלב את הפרי בזמן אקט המיני ותזכו לסלט פירות משובח במיוחד.

נבט החיטה: נבטוטי חיטה מקושרים מיידית למיץ בעל הצבע הירוק והדוחה שנמכר כ"צ'ייסרים" בכל דוכני המיצים ברחבי המדינה. את אותו נבט חיטה ניתן להשיג גם כאבקה צהובה בעלת טעם לוואי מתקתק המכילה אבץ וויטמין E שמשפרים את האונות בכלל והדחף המיני בפרט. מומלץ להימנע ממנת יתר במידה ואתם ישנים באלכסון.

אילוסטרציה. ShutterStock
תותים, בואי נקנה לך תותים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ג'ינג'ר: ותיקי האומה ההודית מייחסים לג'ינג'ר תכונות בריאותיות רבות ובפרט כתרופה מונעת אימפוטנציה. הצמח נחשב למחמם (גוף ותחושות), ממריץ את זרימת הדם בגוף ומעניק הקפצה והגברה של איכות הביצוע.

בננות: ברור לגמרי מה עובר לכם בראש כשמתבצע הקישור בין בננה לסקס. אך חוץ מתחליף זול לצעצוע מין יקר, הבננה עשירה במינרלים ואשלגן המגבירים את תחושת האושר והביטחון העצמי ודרכם, בצורה ישירה, תורמים להגברת החשק המיני.

צדפות ושרימפסים: צמד המתגורר בקרקעית הים ולא חביב במיוחד על אנשים שומרי כשרות. מעבר לפנינים ששוכרות שם בית, פירות הים האלו רווים באבץ המשפר את איכות הזרע ומוכח כמרומם ליבידו.

אבוקדו: מוצאו הלטיני של האבוקדו וצורתו מספיקים כדי לשחק על הקשר בינו לבין קרנבל בחדר המיטות. האבוקדו עשיר בחומרים נוגדי חמצון העוזרים לחיזוק מערכת החיסון. האגדה מספרת שבעבר הרחוק כמרים קתולים בספרד ראו בו גורם לגירוי מיני ואסרו על אכילתו. ויטמין ה-B6 וויטמין E ששוכנים בו דרך קבע מגבירים את זרימת הדם וצוחקים על החלטת הכנסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילוסטרציה. ShutterStock
כן, אנחנו יודעים מה עובר לכם בראש כשאתם מסתכלים על התמונה הזאת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully