וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות בקופת חולים

מימס

2.12.2012 / 8:36

יש לכם חום, אתם מצוננים ונאלצים להמתין בתור של קופת חולים? קבלו טיפים איך למצוא אהבה ופרטנר שישחק אתכם ברופא וחולה

בישראל אין חורף אמיתי, ובכל זאת מדי פעם מגיע איזה יום גשום ואיתו גוויות של מטריות בשול הדרך, מערכות ביוב שעולות על גדותיהן ומהדורות מוגבלות של ממחטות נייר. נוכח כל הדברים הנפלאים הללו, אין זה מפתיע שהחורף מכניס אותנו למצב רוח רומנטי.

במהלך השבועות הספורים בשנה בהם הטמפרטורות בישראל מזכירות את אלה שבאירופה באוגוסט, רבים מאיתנו ימצאו את עצמם בתור לקופת החולים, מנוזלים, משתעלים, בסכנת סינוסיטיס ותחת השפעת שפעת. לפיכך, החולי מהווה הזדמנות מצוינת לפזר את קדחת האהבה בין חולים נוספים.

אתם יושבים בחדר ההמתנה, מנגבים את האף על השרוול וקוראים את כל ארכיון "לאישה", כשלפתע מתיישב מולכם הטיפוס המושלם להתכרבל איתו תחת הפוך. איך גורמים לו להבין שיש בן אנוש מתחת לאסופת הריריות שיושבת לידו? קחו עוד לגימה מכוס התה והמשיכו לקרוא.

מה כן לעשות

לפני שאתם מתחילים לזמזם את מילות השיר "דוקטור, תציל אותי, אני מאוהב", ראוי לנסות להחזיר לעצמכם צלם אנוש. קחו רגע אחד להיפטר מעווית הסבל שנסוכה על פניכם. הקדישו רגע אחד נוסף למשיכת אף חזקה במיוחד וודאו שפעמוני רוח ממוקוס לא משתרבבים לכם מהנחיריים. שבו זקופים והניחו בצד את ראיון הזכייה עם נינט. עברו עשר שנים, אתם יודעים כמה חיידקים חיים על הגיליון הזה?

קל ליזום שיחה בחדר ההמתנה בקופת החולים. בדרך כלל לא רועש שם במיוחד וכולם מחפשים איך להעסיק את עצמם עד שיגיע תורם. לפיכך, סביר שלא תתקלו בסירוב אם תיזמו אחת.

אפשר לפתוח בהצהרות כלליות אודות מזג האוויר אם אתם ביישנים, או לדבר על הסיבה לשמה התכנסנו כאן היום – גלי ההידבקות השכיחים כל כך בעונה זו. כידוע, ישראלים נהנים מהצהרות גורפות, אחרת לא היינו מעלים על נס את אלירז שדה.

זה אולי לא כיף גדול אבל זה בהחלט בסדר להיות חולה. אתם לא אשמים במצב (אלא אם אתם יושבים בתור במרפאה לגילוי מחלות מין) לכן מותר לצחוק על מר גורלכם, להזמין את בן שיחתכם להמשיך בשיחה בדרך לבית המרקחת ולהפליג בדימיון אל מקומות שהשתיקה יפה להם.

מה לא לעשות

בתוך ים ההצהרות הגורפות, כדאי לשים לב לכמה הצהרות שיבטיחו את מקומכם לבד, בחושך, בלי אף אחד לסנג'ר.
למרות שזה לא טריוויאלי בכלל בתקופת מחלה, עשו ככל יכולתכם לא להתעטש / להשתעל / להקיא על בן שיחתכם. ההיכרות ביניכם עוד לא מצדיקה החלפת חיידקים. אתם רוצים שבעקבות ההיכרות עמכם בן זוגכם הפוטנציאלי יצא חולה אהבה ולא חולה באמת.

אם שניכם מחכים לרופא אפשר להניח שאתם חולים, או שלכל הפחות צמחה לאחד מכם נקודת חן מוזרה, אבל כך או כך זה לא המקום או הזמן לרדת לפרטי פרטים. זה בטח סיפור מגניב ואולי אתם ממש זקוקים למעט רחמים, אבל אף אחד לא רוצה לשמוע על המוגלה שיצאה לכם מהגרון, העין שלא נפתחה לכם הבוקר או איך קרום הבתולין שלכן התאחה.

חולי אהבה

אם עשיתם הכל כדי להיות חולים – רבצתם מחוץ לגן ילדים, שתיתם חלב חמוץ או התגלגלתם בפסולת גרעינית – ועדיין לא מצאתם את האחד בקופת החולים, אני ממליצה שתעברו לקופה אחרת. זה לא יעזור לכם במציאת אהבה, אבל כנראה שרופאי הקופה הנוכחית לא עושים די כדי לחנך אתכם לאורח חיים בריא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully