וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל מחדש

כרמי צדוק

13.1.2013 / 8:53

אתם לבד ואין לכם אהבה? רגע לפני שתם מתייאשים, קבלו טיפים שיעזרו לכם למצוא זוגיות חדשה

בתקופה זו של השנה, אנשים רבים "מתעוררים" וממהרים לחפש זוגיות. השנה החדשה התחילה, ואחרי שהבטחנו לעצמנו שהפעם זה יקרה ושניכנס לזוגיות חדשה, מתעורר בנו לחץ היסטרי ולרצון נואש למצוא אהבה.

בין אם ניהלתם קשר שנמשך חודשים ספורים או מספר שנים, כדאי שתסגלו לכם שינויים פשוטים בהתנהגות ובתפיסה שלכם בכדי להגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם לחבוק בני זוג חדשים. לפניכם מספר עצות שיסייעו לכם למצוא אהבה חדשה ממש בקרוב.

לחשוב קדימה- כמעט אחרי כל פרידה, עוברות מחשבות אצל בני הזוג הפרודים כמו: "אולי עוד נחזור זה לזו", "נעשה קאמבק והכל יחזור לקדמותו", ועוד שלל אמונות שאין להם קשר למציאות. במקום לפנטז כל היום על האקסים ולנסות לארוב להם בחנייה ובמקום העבודה, פשוט תמשיכו הלאה לכיבוש הבא. המחשבות על האקסים רק חוסמות אתכם ומפריעות בדרך למטרה הנחשקת, השגת זוגיות חדשה. את ענף המחזו?ר תשאירו לבקבוקים בלבד.

צ'ק אין בפאבים- גם אם אתם לא טיפוס של פאבים ומועדונים, שווה לכם מידי פעם להסכים להצעות של החבר'ה ולהצטרף אליהם לכוס בירה בדאנס בר. בניגוד לדעה הרווחת על כך שפאבים ומועדונים אינם מקום אידיאלי להיכרויות, דווקא מדובר בהזדמנות אדירה לפגוש עשרות אנשים אטרקטיביים בטווח הגילאים שלכם. אז במקום להתעקש ולהישאר לבד בבית, בפעם הבאה שכולם הולכים לרקוד תצטרפו גם אתם. אולי דווקא הכוסית שרוקדת על הבר תהיה הגירלפרנד הבאה שלכם.

מידע מיותר- רבים חוטאים ומספרים כבר בדייט הראשון על האקסים וזו טעות ענקית. בדייטים ראשונים לא מומלץ להזכיר את האקסים, ובטח שלא לחשוף את הפרידה המלוכלכת שהייתה לכם, משום זה טרן אוף רציני ומתכון לכישלון. בנוסף לא מומלץ לספר על המצב הסוציו אקונומי שלכם (גם אם הוא מזהיר), ובגדול לא מומלץ להראות עודף ביטחון עצמי ולהשתחצן. ההתנהגויות הקטנות האלה בדייט הראשון לעיתים קרובות יגרמו לכך שלא תגיעו לדייט שני.

סקס. ShutterStock
מה שלא יהיה, אל תדברו בדייט על האקסים שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דרישות מוגזמות- בלונדינית, עיניים כחולות, חזה ענק, בשלנית מדופלמת ובעלת תואר שני במדעי המוח. יש באמת מישהי כזאת? דרישות רבות גורמות לעיתים לאנשים לפסול מראש אנשים נפלאים עוד בטרם פגשו אותם פנים אל מול פנים. במקום לחפש תכונות בלתי אפשריות ונתונים טכניים יבשים שלא באמת תורמים לקשר מלבד חיזוק האגו שלכם, נסו להתאהב באדם עצמו ולא במידת החזייה.

תכונות מהעבר- בדומה לסעיף הקודם, אל תצפו שהאנשים ממולכם יהיו דומים לאקסים בתכונות האופי או במראה. במקום זאת, כדאי דווקא לשנות לגמרי את הדרישות, אחרי הכל הקשר האחרון לא הסתיים בהפי אנד. לכן מומלץ לחפש תכונות שונות לגמרי, כאלה שבדרך כלל לא הייתם חושבים עליהן בכלל. מי יודע, אולי דווקא אנשים שלא עונים לציפיות שלכם, הם אלה שמתאימים לכם.

מינונים- לצאת עם 10 בחורים בשבוע זו טעות, ומצד שני לצאת עם בחור אחד בשנה זה גם לא החלטה נבונה. במקום להתפזר ולהכיר המון אנשים במקביל, תחליטו שמדי חודש אתם נפגשים עם ארבעה-חמישה אנשים, ולא יותר. כשנפגשים עם יותר מידי אנשים, נוצרת הצפה רגשית ובלבול שעלולים לגרום לכם לפספס קשר עתידי. בנושא מינונים, גם לא כדאי לצאת לדייט שני ושלישי באותו שבוע. בהנחה וצלחתם את הדייט הראשון, אל תמהרו להיפגש לדייט נוסף כבר למחרת. תמתינו קצת בין דייט לדייט.

הצהרת כוונות- כפי שכולם יודעים, אחד הנושאים שהכי מלחיצים אנשים ובמיוחד גברים (אך לא רק) הוא חתונה ומחויבויות. אם עד כה נהגתם לספר לבחורות שאמא לוחצת עליכם להתחתן, אולי כדאי לחכות עם המידע הזה, וזאת בכדי לא להבריח את הדייט. נושאים כמו תפיסות עולם, מחשבות אודות מיסוד יחסים, ודיבורים מיניים מומלץ להשאיר לדייטים מתקדמים או לרגע שתהפכו להיות בני זוג, ולא לפני. יתכן ואתם אנשים ליברליים ופתוחים, אך רוב האנשים לא כאלה, לכן חובה להתאזר בסבלנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תספרי לו על ההתלבטות שלך לגבי אולם או גן אירועים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully