וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צאו מהפייסבוק

כרמי צדוק

18.11.2012 / 8:03

יש עוד רשתות חברתיות שוות מלבד האתר של מארק צוקרברג. רשת חברתית לחובבי זומבים או אתר היכרויות לאנשים יפים בלבד- אולי שם תמצאו את האהבה הבאה שלכם?

אם נימאס לכם לצוד דייטים בפורומים משעממים ובקבוצות סינגלס בפייסבוק, לפניכם רשימה של רשתות חברתיות מיוחדות שיושבות תחת נושא מסוים. הרשתות כולן הן בינלאומיות וברובן קיימת נציגות ישראלית ענפה ובועטת. בחלק מהרשתות ישנם תנאי קבלה מסוימים ואחרות מצריכות מכם כישורון ספציפי. לרשתות חברתיות בעלות נושא יש יתרונות רבים:
אתם יכולים לללמוד דברים חדשים, לשפר את האנגלית שלכם והכי חשוב: להכיר בני זוג מכל העולם בעלי תחומי עניין משותפים.

חלומות כחולים- הרשת החברתית Remcloud עוסקת כולה בנושא אחד, חלומות (כן, זה כולל חלומות אירוטים). בדף הבית של הרשת מופיע המשפט What did you dream? ותיבה ריקה בה עליכם לענות את תשובתכם. באתר ישנו כלי מיוחד הנותן פרשנות אוטומטית אודות כל חלום. הכלי מבוסס על ניתוח של מילות מפתח בטקסט. בנוסף, אם חלמתם על אחד מחבריכם ברשת, ישנה אופציה המאפשרת לספר לו על כך באופן אנונימי. האתר שוקק החיים (והשינה), מוצף בפרצופים יפים שהחליטו לשתף בחלומות השונים והכמוסים שלהם מחדר המיטות. אתם עשויים למצוא שם מישהו לחלום איתו בלילה הקרוב.

הכניסה ליפים ויפות בלבד- הרשת הבאה היא ללא ספק נושא לויכוחים ותסכולים מצד אנשים רבים (ומכוערים). BeautifulPeople כשמה היא, מקבלת לשורותיה אך ורק נשים וגברים יפי מראה אשר התקבלו לאחר תהליך סינון קפדני. תהליך הקבלה לאתר עשוי להיות כואב במידה ולא התקבלתם: חברי האתר הקיימים בוחנים את המועמדים הפוטנציאלים, ובמשך מספר ימים הם נדרשים לדרגם ולהצביע האם הם מתאימים לאתר או לא. מצד אחד אתם עלולים לעזוב את האתר בבושת פנים, ומנגד יש סיכוי שתהיו חברים במועדון אקסקלוסיבי של יפים ויפות במידה ותעברו את מבחן הפנים (והגוף). באתר ישנה גם נציגות מרשימה מצד בני ישראל המהממים, לצד בחורים ובחורות מכל רחבי הגלובוס.

אילוסטרציה. ShutterStock
ב-BeautifulPeople תמצאו אך ורק אנשים שנראים ככה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ציצים במתנה- הרשת הבאה Myfreeimplants השאירה אותנו פעורי פה. הרשת שמה לעצמה למטרה למצוא תורמים ונתרמות לטובת ביצוע הניתוח הפופולארי ביותר בשנות האלפיים, הגדלת חזה. האתר מפגיש בין נשים המעוניינות לעבור ניתוח להגדלת הפרונט לבין גברים עשירים המעוניינים לשלם על כך. האתר בעצם יוצר מעין "ידידות", אשר במהלכה הבחורה זוכה במתנה בדמות שני שתלים חדשים. כמו כן, נשמות טובות יכולות גם לתרום כסף לאתר בלי לצפות לתמורה, הכל תלוי במסלול בו תבחרו. אז אם יש לכם פטיש לציצים ענקיים ועודף כסף בארנק, תפנו אלינו או פשוט תרשמו לאתר.

זומבים אבודים- רשת הארדקור Lostzombies המיועדת לאמיצים ואמיצות בלבד. האתר מעוצב בהתאם, רקע שחור וטקסט בצבעים אדום ולבן. באתר תוכלו למצוא מידע רב על תופעת הזומבים וההיסטוריה שלהם, לקרוא ולהגיב בבלוג פעיל וכמובן להצטרף לקהילה גדולה של זומבים מכל רחבי תבל. המטרה של הרשת היא לתעד את כל הקשור לתרבות הזומבים, והמשתמשים השונים מוזמנים לשתף בתמונות שלהם, להעלות קטעי וידאו מפחידים, להתכתב עם זומבים וזומביות ולהשתתף במפגשים חברתיים. האתר מתאים בעיקר לאנשים קריפים שלא מפחדים מדם וחובבי סרטי אימה. אנחנו יצאנו מהאתר אחרי חמש דקות של גלישה. אמאל'ה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכלס, אין יותר רומנטי מזומבים. צילום: מתוך "המתים המלכים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאב אונליין- הרשת החברתית Fubar ממש כמו חוק שתיית משקאות חריפים, מיועדת אף היא לבני 18+. אמנם לא תזכו לשתות וודקה רדבול אמיתית או ללגום קוקטייל טעים, אך משתמשים רשומים יכולים לשלוח משקאות וירטואליים לחברים אחרים ולהרוויח FuBucks, מטבע וירטואלי של האתר ולשלם באמצעותו את החשבון. האתר מחייב אתכם להיות באינטראקציה קבועה עם משתמשים אחרים, אחרת לא תוכלו לקנות אלכוהול. מרבית הגולשים ברשת הם בשנות ה-20 ו-30 לחייהם, והשמועה אומרת שהרבה זוגות נוצרו באתר הזה. תשאירו את המפתח של האוטו בבית ותשכחו מטיפים לברמן והאנגאובר מיותר.

תכינו את הרשת-Raverly היא רשת חברתית שפויה יחסית. הרשת עוסקת בעולם היצירה והעיצוב ומיועדת בעיקר לאוהבי סריגה, תפירה, צביעה ושאר עבודות המלאכה שמאיימות להיכחד מן העולם. הרשת המזכירה במראה ובממשק את פייסבוק. לאחר תהליך הרשמה קצר תוכלו להעלות תמונות של יצירות ופרויקטים שסיימתם או כאלה שנמצאים עדיין בעשייה. כמו כן תוכלו לראות ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחום, ולקבל השראה מחברים (או חברות) שלכם באתר. בנוסף ישנו הרבה מידע שימושי ומקצועי, תוכלו לצפות בסרטונים, להחליף רעיונות ועצות ועוד מגוון אופציות מגניבות. מי יודע, אולי באתר תמצאו בחורות כמו שפרה קורנפלד, פליטת ריאליטי יפה, חכמה ובעיקר סורגת.

אילוסטרציה. ShutterStock
תזמינו אותה למשקה וירטואלי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully