וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטת הפחד

31.10.2012 / 8:13

לכבוד חג ליל כל הקדושים המצמרר שחוגגים חברנו בגולה, אספנו לכם את הסיטואציות הכי מפחידות שיכולות לקרות במיטה

עד כמה שעונת החגים העיקה, בדיעבד אנחנו מתגעגעים לעובדה שהייתה לנו סיבה למסיבה כל שני וחמישי וכל שנותר לנו עכשיו הוא לפזול בקנאה לחגים של הגויים. השבוע מצוין חג ליל כל הקדושים, החג המוקדש לזכר הקדושים שמתו, ובו נהוג להתחפש למפלצות, שדים וזומבים. באווירת החג נזכרנו שגם בין הסדינים מתרחשים מצבים מצמררים. אז כבו את האורות בחדר, הנה לפניכם עשרת הדברים הכי מפחידים שעלולים לקרות במיטה:

1.הפחד הכי גדול הוא מהלא נודע. לפני הפעם הראשונה יחד במיטה, גם סקס וגם שינה, יש חששות לגבי איך הכל עומד להתרחש. אין מבהיל יותר מהעדפות מיניות ביזאריות שתופסות אתכם לא מוכנים וכל מיני הפתעות שמונחתות עליכם אחרי שהבגדים יורדים. פתאום נשלף ספר קאמה סוטרה עם תנוחות גמישות או צעצועים שבברלין עוד לא שמעו עליהם, וזה עלול להיות הדבר הכי מפחיד, כי איך לכל הרוחות והשדים תתמודדו? או שתקחו נשימה ארוכה ותקפצו למים או שתיקחו את הרגליים ותברחו.

2.החלטת לפלפל מעט את העניינים במשחק המקדים ולקחת על עצמך להפתיע את בן הזוג עם תחפושת שתתפוס אותו לא מוכן. אבל ייתכן מאוד שתקלעי בדיוק לסיוט הכי גדול שלו וממש לא לפנטזיה. במקום להידלק מהלוק הלא שגרתי, הוא עלול לברוח מחדר המיטות, מתערסל בתנוחת עובר בפינה ולא מעוניין להתקרב אלייך. טיפ מקדים – בדקי מראש אם אין לו פוביה משוטרות או אחיות סקסיות.

3.אתם במהלך האקט, נהנים ומתגופפים כשלפתע מורגשת לפחות יד אחת יותר מידי. הפתעה, מוזמן בלתי צפוי הגיע לחגיגה. נותר רק לקוות שלפחות אחד מכם ידע על כך מראש, אחרת החייגן למוקד 100 יהיה המהלך הבא שלכם.

סקס. ShutterStock
לא כולנו מפנטזים על סאדו מאזו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

4.הפחד של כולנו זה להיתפס על חם, על ידי מישהו לא רצוי, כמו החותנת. רק דמיינו לכם אותה מספרת על הסקס שלכם בליל הסדר וכבר תתחילו לרעוד. במידה ומצב כזה קורה, שמרו על קור רוח ונסו להצניע את עצמכם כדי לצמצם את מידת הפדיחה ככל שניתן.

5. ואם כבר דיברנו על אורח לא רצוי, אין משהו יותר מפחיד מלשכב עם גבר או אישה נשואה ולהיתפס על ידי הבעל/האישה. כשזה קורה הדבר היחיד שאתם יכולים לעשות זה להימלט על נפשכם, ולקוות שבן הזוג החוקי של הפרטנר שלכם לא יגלה איפה אתם גרים.

6. לרבים האורח הכי פחות רצוי במיטה הוא דווקא לא אדם, אלא בעל חיים, במיוחד אם הוא קטן ומקקי. הדגדוג הזה שחשתם בגב הוא לא האצבעות של הפרטנר, כי אם איזה מרבה רגליים שהחליט להצטרף לחגיגה. אם זה הסיוט הכי גדול שלכם, נסו לשמור על שלווה ולא לצווח צרחות מחרישות אזניים, כי מי שבסופו של דבר הכי יבהל זה הפרטנר ולא מהמקק כי אם מהתגובה שלכם. נא להרגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זוג מפחד. ShutterStock
תקווה שהבעל שלה לא מחזיק רובה ציידים בבית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

7. אחד הפחדים המיניים של רבים הוא פחות משלבי האקט, אלא מהשלב הראשוני של ההתערטלות וההצגה לראווה של ההלבשה התחתונה שלכם. אם היא באמת רוצה אותך היא תמצא זאת חינני שיש לך תחתוני בוקסר עם מצוירים ואם הוא באמת בעניין שלך הוא לא ישפוט אותך בגין תחתוני הסבתא השלומיאליים. החוכמה היא בכישורים מחוץ לתחתונים.

8.כשאתם טריים בזוגיות הדבר שהכי מפחיד הן היציאות הלא מתוכננות בסיטואציה הכה אינטימית, בין אם נפיחות שישתחררו או גניחות שנשמעות כמו בעל חיים שנכחד. אבל אל תנסו לשלוט בטבע, זה מה יש. מי שיאהב אתכם, יקבל אתכם כמו שאתם ולא יקטע את הסקס בגלל האפקטים הקוליים יוצאי הדופן שלכם.

9.לעתים כשהחוויה המינית נעשית אינטנסיבית, עולמכם רועד תרתי משמע. השידה מתנדנדת, המיטה חורקת ויש פחד שכל העסק עומד לקרוס. אז שיקרוס – אל תאבדו את הריכוז ואל תפחדו להגביל את עצמכם. בסקס תמיד תבטחו בזה שאיתכם ותהיו בדרך הנכונה. במקרה הטוב זו תהיה חוויה לזוגיות. במקרה הרע לפרמדיקים תהיה חוויה לספר לחבר'ה.

10. אבל הדבר הכי מפחיד שיכול לקרות במיטה הוא לא במהלך הלילה ואפילו לא במהלך הסקס כי אם בבוקר למחרת. הרווקים מביניכם יסכימו שהכי מפחיד זה להתעורר במיטה ליד הסטוץ מאמש ולראות את הדבר הכי מזוויע שיש. בהתחלה תבהלו, אחר כך תתחרטו, אבל נראה אתכם לא נופלים לאותה מלכודת אחרי שתרביצו יותר מידי שוטים בפיק אפ בר. אכן תמונות קשות.

אילוסטרציה. ShutterStock
מותר לכם ליילל כמו חיה פצועה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully