וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדנו כך

כרמי צדוק

28.10.2012 / 8:17

מערכת יחסים שמגיעה לסיומה לרוב מלווה בכאב רב. כדי להקל עליכם, מוגשות לכם מגוון עצות להתמודדות עם הפרידה מבן הזוג

פרידה מבן הזוג היא כמו דקירה בלב. בין אם זו הייתה פרידה הדדית המוסכמת על שני הצדדים או שנבעטתם בבושת פנים, בשני המקרים מדובר בכאב ענקי. למזלכם, יש הרבה מאוד דברים שתוכלו לעשות בכדי להקל על התהליך הזה, להמשיך הלאה בחייכם ולחזור בצורה טובה שוב למעגל הפנויים פנויות.
לפניכם טיפים קטנים וגדולים המחולקים לפי סדר זמן כרונולוגי, אשר יסייעו לכם להתגבר בצ'יק צ'ק על האקסים:

שעתיים ראשונות- השעות הראשונות הן הקשות והכואבות ביותר. הכל עדיין טרי, שיחת הפרידה עוד צורבת אתכם והבכי שלכם כבר מזמן היה יכול למלא חצי מים המלח. הרשו לנו להיות על תקן המרגיעים הלאומים, ולהגיד שהשעות הראשונות אמנם מכאיבות, אבל ככל שהשעות יעברו, הדברים ילכו וישתפרו וכך גם הבכי והקשיים המתלווים לפרידה.

טעות נפוצה: להתקשר לכל העולם ולבשר על סיום מערכת היחסים שלכם. זה ממש לא הזמן המתאים להודיע לכולם. בשביל מה אתם צריכים להתמודד עם אנשים אחרים שישאלו אתכם מלא שאלות על הפרידה, ובעצם יגרמו לכם בלי לשים לב לטחון את הנושא ולהעלות את הכאב על פני השטח? במקום זאת, שתפו רק שניים-שלושה אנשים קרובים.

12 שעות ראשונות- עבר כבר חצי יום, ובמקום לצאת החוצה ולעשות דברים, אתם מעדיפים להסתגר בין ארבעה קירות. ביג דיסלייק! תכריחו את עצמכם לצאת מהבית, לנשום קצת אוויר עם הכלב בגינה או לצאת לקניון השכונתי. נסו לעשות הכל כדי להסיח את דעתכם מהפרידה.

טעות נפוצה: עדכון סטטוס בפייסבוק ומחיקת האקס מהחברים. מצד אחד אתם רוצים באמת לעדכן את המצב הנוכחי שלכם לסינגלס כדי להעלים את השם שלו מהפרופיל שלכם, מצד שני, מה בוער לכם? חכו רגע, עזבו את הרשת הוירטואלית. שם זה לא המקום למצוא נחמה.

24 שעות ראשונות- קרוב לוודאי שאתם בשלב שיחזור הזיכרונות המשותפים, ובעיקר עסוקים בלטחון מים ומחשבות על מה לא היה בסדר במערכת היחסים. אם אתם כבר מחליטים לעשות חושבים עם עצמכם, לפחות תעלו את זה על הדף. כתיבה של הדברים שהכאיבו לכם (וגם שעשו לכם טוב) בקשר, יכולה לשחרר ולהרגיע אתכם.

טעות נפוצה: אחרי שהפסקתם לכאוב ולבכות, סביר להניח שגם אתם תערכו את "טקס שריפת זיכרונות" בו אתם משמידים ומוחקים את כל המתנות והתמונות. במקום להתרכז בזריקת כל בובות הפרווה שהוא הביא לך, או כל הברכות שהיא כתבה לך, פשוט תעזבו את זה לעת עתה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אין צורך להודיע לכל העולם על הפרידה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

48 שעות- היומיים הקשים מאחוריכם, וכך גם כמות צריכת הטישו והגלידה. צאו לעשות ספורט בשכונה. התעמלות גופנית משחררת אנדורפינים ותסייע לרומם מצב הרוח שלכם. צרפו אליכם חבר או חברה, או פשוט קחו את האייפוד ותאזינו לשירים שאתם הכי אוהבים. רק בלי להקשיב לשיר שלכם ושל האקסים כן?

טעות נפוצה: לנסות לדבר עם חברים משותפים ולברר האם הם דיברו עם האקסים שלכם מאז הפרידה, מה הם אמרו עליכם, ובעצם לנסות להוציא כל פרט על תהליך הפרידה שחווים חבריכם לשעבר. במקום להתקשר לחברים האלה בכדי לברר מידע ממש לא רצוי, תתעניינו בשלומם ולא רק בעצמכם.

שבוע ראשון- אתם רוצים להרגיש שוב שווים ונחשקים. זה שלב בו אתם בוחנים את עצמכם מכמה זוויות ותוהים האם אתם עדיין שווים ואטרקטיביים וזאת במטרה לנסות להחזיר ולחזק את האגו שלכם שנפגע כתוצאה מהפרידה.

טעות נפוצה: לחפש ריבאונד נקמה. רבים מנסים לצאת לדייטים בשלב הזה, בכדי להוכיח לעצמם שהם עדיין שווים, ושאנשים רוצים את קרבתם. במקרה הטוב תמצאו את עצמכם אוכלים איזו פסטה על חשבון בחור זר שהרגע הכרתם, במקרה הרע תתעוררו במיטה של בחורה אלמונית. עדיף שתחכו עם כל זה, ולא תצאו עם אנשים מהסיבות הלא נכונות.

שבועיים-שלושה- קרוב לוודאי שגם עכשיו מדי פעם עולים לכם זיכרונות ישנים ומעצבנים, משום שקשה לשלוט בזה. כדאי שתעסיקו את עצמכם כדי לנסות ולהסיח את דעתכם מהזכירונות: הישארו יותר שעות בעבודה, היפגשו עם חברים, הירשמו לחדר כושר. פשוט אל תשאירו לעצמכם יותר מדי זמן פנוי, אלא נסו להיות תמיד בעשייה.

טעות נפוצה: לנסות להתקשר אליו. הפרידה עדיין ממש טרייה, ושליחת סמס, יונת דואר או כל דרך אחרת שנועדה ליצור קשר עם האקסים, ממש מיותרת. שניכם בשלב בו אתם מנסים להתגבר, ולכן לדבר עם בן הזוג לשעבר זה לקחת עשרה צעדים אחורה. במקום זאת, דברו עם אנשים סביבכם, ושתפו אותם בצורך שלכם לדעת מה שלום האקסים שלכם.

חודש אחרי- זה כבר זמן מתאים להתחיל לצאת עם אנשים חדשים. אל תעשו כלום בכוח או בגלל לחץ של זמן, אבל חשוב גם שלא תוותרו על זוגיות לצמיתות, ותוך כמה חודשים תצאו לפחות לאיזה דייט או שניים, כדי לבחון אופציות נוספות.

טעות נפוצה: זהו, אנחנו מקווים שכאן נגמרות הטעויות שלכם. פשוט תזרמו, תבלו עם אנשים חדשים ותחליטו אם אתם בשלים מספיק בשביל להתקדם לקשר חדש או לחכות עם זה. הכי חשוב, אל תמהרו לשום מקום. בזמן הנכון יגיעו האנשים הנכונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילוסטרציה. ShutterStock
צאו לדייטים עם אנשים חדשים רק כשאתם מרגישים מוכנים לכך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully