וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהב בך רצח

24.10.2012 / 8:13

חושדת שהבחור החדש שלך הוא רוצח סדרתי? קבלי את כל הסימנים לכך שעלייך להימלט על נפשך

הוא חכם, חתיך ומבוסס כלכלית, אבל מה- יש לך חשד משונה שאת יוצאת עם התאום האבוד של דקסטר, הרוצח הסדרתי החביב. הנה הטיפים הקטנים שיעזרו לך לגלות האם אכן את במיטה עם האויב. רק עצה קטנה לפני, תשתדלי לקרוא את זה כשהוא לא בסביבה, חבל לקחת צ'אנסים:

1.יצאתם לארוחה רומנטית באווירה קרניבורית במסעדת בשר. המלצר מביא לכם את סכיני הסטייק והגבר שלך לועג לסכו"ם החדש ואומר "לזה הם קוראים חד?" ובכן, זה סימן שעלייך להתחיל לדאוג. אם הוא גם מתעקש על אומצה מדממת סתם כי זה מהנה אותו לצפות בה, כדאי שתברחי מהמסעדה ותשכחי מהטיפ.

2.אם את מדפדפת בעיתון ומגיעה לכתבה המצמררת על טבח נורא שביצע חשוד שנמלט מהמקום והקלסתרון שלו נראה לך מוכר, והוא אפילו קצת מדליק אותך, יש מצב שאולי הבחור הזה ישן לך במיטה.

3.אתם גרים בסביבה עירונית מוחלטת, ולמרות שהגבר שלך שונא מושבע של חיק הטבע , הוא עדיין מחזיק בארון אוסף מרשים של גרזנים? יכול מאוד להיות שחוטב עצים הוא ממש לא.

אילוסטרציה. ShutterStock
את חושבת שלצאת עם רוצח סדרתי זה מפחיד? חכי שתצאי עם קמצן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

4.נניח ואתם צופים יחד לפני השינה בסרט אימה עקוב מדם, את מבועתת ומתכנסת מתחת לשמיכה, בעוד הגבר שלך לא רק מפגין קשיחות אלא גם כועס על כך שלא טורחים לדייק בפרטים הקטנים והורסים לו את החוויה של הסצנות הקשות לצפייה. מותק, יש מצב שהוא ינסה ליצור שחזור בזמן אמת בקרוב.

5.לאחר שויתרת על סרטי האימה ובכל זאת רצית לחפש בקלטות הוידאו הישנות משהו לצפייה, ייתכן ושם הרמז הגדול ביותר. אם הוא מספר לך שבארון הקלטות יש לו סרטים נוסטלגיים של חברים מהעבר ואת מוצאת שם רק אוספים של "המיטב של שידור חוקר", כנראה שהוא ורפי גינת לא בהכרח סחבקים.

6.נגיד שבסופו של דבר התפשרתם ויצאתם לצפות בסרט בקולנוע. קניתם פופקורן ושתיה, נכנסתם להתיישב באולם ואז בן זוגך כועס כי למרות שביקש קולה בלי קרח, המוכר מילא את הקולה בקוביות. אם בן זוגך יוצא בזעם החוצה ואומר "אני אהרוג אותו" – תהי בטוחה שהצרחות הן לא מהקהל באולם הסמוך, כי שם מוקרן סרט של דיסני.

אילוסטרציה. ShutterStock
המשפט "מתה עליך" מעולם לא היה כל כך מצמרר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

7.את באמבטיה, צריכה להוריד שערות מהרגליים וקוראת לגבר שלך שיביא לך את סכין הגילוח. אם הוא פותח את הוילון בדרמטיות עם מבט זועם וסכין נוטפת דם, כנראה שהבחור הושפע מסצנת המקלחת בסרט "פסיכו" ואת עלולה להיות ג'נט לי הבאה.

8.אם הגעת הביתה מוקדם ותפסת אותו יורה באקדח שלו להנאתו, בתירוץ מבהיל שהמטווח הקבוע שלו בשיפוצים והוא לא היה יכול שלא להתאמן, יש מצב שלהשיג טייח לסדר את החורים הקירות זו הדאגה הכי קטנה שצריכה להיות לך.

9. אם את מסובבת את הראש שלך ברגע זה ממש והוא עומד מאחורייך עם מבט כועס וידיים מאחורי הגב כאילו הוא אוחז במשהו שהוא לא זר פרחים או הפתעה נעימה אחרת, כנראה שהיה עדיף לו היית קוראת כתבה אחרת בוואלה סינגלס ולא מתעסקת עם הגורל. מה רע בטיפים לסקס?

10.וגם עכשיו, אם לא למדת לקח מהסעיף הקודם, תוודאי שהוא לא יעלה על הלינק הזה בהיסטוריית הגלישה, כי אם הוא יגלה בדיעבד שקראת ויחליט לעשות לזה קץ, הוא עוד יכול להגיע אליי, עבדך הנאמן שרק כותב פה ומקווה לטוב. ואם אתה אכן קורא את זה: אח שלי, אני... רק מתלוצץ... לא התכוונתי... לא...אההה!!!!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו נשאלת השאלה האם תסגירי אותו למשטרה או שתנסי לגמול אותו מההתמכרות לרצח? צילום: מתוך "דקסטר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully