וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

ירון רוולסצ'י

17.10.2012 / 8:13

נמאס לכם מדייטים בבתי קפה? קבלו הצעות למקומות מעניינים ומהנים, שיכניסו קצת צבע לפגישה הרומנטית

שעת ערב, בר אפלולי, כוסות אלכוהול חצי ריקות, התרגשות והמון חששות - הגעתם לדייט ראשון. אחרי שידוך בין חברים או היכרות במועדון מגיעה אותה שיחת טלפון בעלת דופק מואץ, כשבסופה, נופל הפור וקובעים פגישה ראשונה. הנורמה החברתית והקודים המקובלים מפנים את רוב הדייטים הראשונים (וגם את אלה שאחריהם) למקומות שמוכרים לכולם ומקובלים על כולן: בתי קפה, פאבים ומסעדות. כסא מול כסא, שולחן מפריד, כוסות, צלחות ועיניים שחוקרות ללא הפסקה.
לרוב הדייטים האלו נראים אותו דבר ומרגישים אותו הדבר, הכל צפוי מראש ואין שום הפתעות.

תתפלאו, אבל ישנן אינספור דרכים לגוון ולהעשיר את עולם הדייטים האפור והמשעמם. מקומות בהם אתם רגילים לבלות אך לא חשבתם שתצאו מהם עם נשיקה ראשונה. עבור עולם פגישות טוב יותר, למען גיוון במסדרונות הדייטים, קבלו כמה הצעות אחרות ומרעננות להתחיל בפרק זוגי חדש:

זה לא סתם טירוף: דייט בסופר לנד, לונה פארק או באחד מפארקי המים, יכניס אתכם לעולם שכולו מתקנים והחזקות ידיים בלתי רצוניות. מומלץ לפתוח את הפגישה עם איזה קוראסון בקפטריה כדי לשוחח קצת לפני שתתחילו לצרוח במתקנים. אבל אחרי זה, מצפה לכם דייט עם מבוכות מסוג חדש - מכוניות מתנגשות ורכבות הרים, ואיך לא- בחילות משותפות.

סדנאות וטעימות: לא, לא של נקניקים בסופר. מפגש יוגה חד פעמי, יום של טעימות יין או סדנה לעיצוב בבצק סוכר. בקיצור, חוגים למבוגרים. אתם יוצרים יחד, טועמים יחד, ובין לבין מכירים. הפעילות המשותפת תפיג מעט את המתח הבנאלי ועל הדרך הרווחתם חוויה ששווה לספר לחברים בערב של יותר מדי אלכוהול.

גג העולם: בכל מקום בו אתם מתגוררים ישנם בניינים עם גגות. בחרו לכם אחד מבודד וזכיתם בלוקיישן נפלא לדייט בגבהים. דייט כזה לא מומלץ לפחדנים שביניכם, אבל אם תאזרו אומץ תרגישו נפלא מול השמים הפתוחים. מחצלת וכריות, יין במחיר שפוי ושילוב חצי ישיבה, חצי שכיבה - זה חייב להיגמר טוב.

לדייט יצאנו: בדיוק כמו שזה נשמע: שלושה ליטר מים (כל אחד), כובע ובמבה. אל דאגה לטיול הזה אין צורך באישור מההורים. צאו אל הטבע, לכו אל המדבר. עזבו את הקירות הסוגרים ותתחברו למה שצריך באמת. ישיבה ליד נחל זורם או טיפוס על סולם במדבר יהודה לא יישברו את הקרח אלא ימיסו אותו. לא כל אחד בנוי להזיע בטיפוס על המצדה, אבל אם שניכם תבחרו במסלול המתאים לכם, אתם בטוח תיהנו.

זוג מטייל. ShutterStock
לכו לטייל. חוץ מתמונות יפות אולי תחזרו גם עם אהבה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איזה צחוקים: תמיד אמרו לנו שצחוק טוב לבריאות, אז אין מצב שהוא לא עוזר גם למבוכה ושבירת מתח. קבעו דייט למופע סטנד-אפ של אמן שאתם בטוחים שיעשה את העבודה (ליפול על מישהו לא מצחיק, זה לא מצחיק בכלל...) ומשם תזרמו למסעדה או דרינק. לפתוח את הפגישה בפרץ צחוק יפיג את החששות ויחמם את תנועת השפתיים.

הכחול הגדול: אין כמו הים בשעות הערב. בדומה לשמיים מהדייט על הגג, גם כאן ניצב מולכם מסך אינסופי של רוגע ושלווה. תעמיסו את הלונגי שקניתם בברזיל, את עצמכם בבגדים פחות מחייבים, ארזו בקבוק של משהו טוב וצאו לתפוס מקום טוב ליד החסקה. נגמר לכם על מה לדבר? תמיד אפשר לספור גרגירי חול ביחד.

רכבת ישראל: זה נשמע לכם מופרך, אבל פגישה ברכבת יכולה להיות מהנה (בתנאי שהיא תגיע בזמן). בחרו לכם שעת ערב לקראת שקיעה בה הרכבות אינן עמוסות בנוסעים וסעו לכם אל התחנה הרחוקה ביותר. זו יכולה להיות הפגישה הכי מוזרה בה תהיו אבל גם יכולה להסתיים בבינגו מצלצל. קנו לכם שתייה קלה וכמה שקיות של חטיפים, אבל חשוב מכל, תבדקו טוב טוב מתי יש לכם רכבת חזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זוג רכבת. ShutterStock
אם הרכבת תאחר, תנסו לא לרדת מהפסים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סינגלס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully