וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות שנייה לאהבה

15.10.2012 / 8:13

אתם אחרי נישואין שכשלו? הנה כל הטיפים שיעזרו לכם למצוא אהבה חדשה ולפתוח בהצלחה את פרק ב'

הנישואין שלכם הגיעו לקיצם. הגעתם לרבנות, קיבלתם גט והתגרשתם. אתם אולי מרגישים שאין עוד תקווה למצוא אהבה חדשה ושכל הדלתות נסגרו, אבל האמת היא שיש עוד כמה חלונות פתוחים. אז נכון, זה יכול להיות ג'ונגל שם בחוץ, אבל עם קצת אמונה בעצמכם וציות לכללי הדייטינג הבאים, גם אתם תוכלו להגיע שוב לרבנות, הפעם בשביל להתחתן מחדש.

1.אל תצאו אל הקרב בגפכם. המעבר מהזוגיות אל הרווקות כרוך בלהכיר אנשים שאינם במערכת יחסים. חבר או חברה שילוו אתכם בברים תמיד עוזר ותומך, אבל לא כאלה שקיבלו פס לערב אחד מבן הזוג הקבוע. זה לא נחשב, הם לא באותה סירה. הם עדיין בספינת האהבה ואתם ניצולי הטיטאניק.

2. נעים להכיר - אינטרנט. רובכם בילתם את השנים האחרונות צפונים בבית עם האקס, בזמן שזירת ההכרויות הסוערת עברה לרשת. אין זו בושה והחוכמה היא לשמור על ראש פתוח ויחד עם זאת וזהיר. תמיד לבקש תמונות ולוודא שיש עניין, לשוחח בטלפון ולהיות סגורים שרוצים להתראות. ברוכים הבאים למאה ה-21.

3.שדרו רלוונטיות. תחשבו טוב טוב במהלך שיחה עם הדייט שלכם. משפטים כמו "לא הייתי בדייט מאז שבגין היה ראש ממשלה" או "כמה נהוג בימינו לתת טיפ, 5 לירות?" רק יוציאו מהצד השני רחמים או לעג. ולא, זה ממש לא חינני.

4.אל תנסו להיות גזעים. בניגוד לסעיף הקודם, אוי לכם אם תלחצו על הדיבור של שנות האלפיים בניסיון להרשים ביציאות כמו "תעשה לי פרנד בפייס ואני אעשה לך פוק בקומנטס" או "תזמין קאווה שיהיה פצצות לאישונים ורסיסים לשפם". אל תלחצו, זה מתכון בטוח לאגלי זיעה לא אטרקטיביים.

5.בצעו שינויים. אם כבר פתחתם דף חדש, לכו גם על חוויית דייטינג פחות קונבנציונלית ונסו מקומות חדשים לבילוי או להכיר אנשים. אחרי הכל, אם תלכו באותו שביל בו כבר צעדתם, בקלות אתם עלולים להתקל באותו אין מוצא.

אילוסטרציה. ShutterStock
עולם הדייטינג מחכה לכם באתרי היכרויות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

6. צאו לבר עם ראש מורם. גם אם עברו המון שנים מאז הייתם מלכי הכיתה במסיבות השכבה, הגירושין לא הפכו אתכם לסחורה פגומה, אלא לבעלי ניסיון. מי שחושב שאתם בחסרון פשוט מפחד שמא ימצא עצמו בנעליכם יום אחד. אתם תמשיכו לצעוד בשלכם ותשדרו הצלחה כי הכל מתחיל מבפנים.

7. העבר, עבר. משקעי העבר שישארו מאחור, פחות היסטוריה, יותר מיסתורין. אל תסתירו את העובדה שכבר הייתם במוסד הנישואין, אבל אל תתעכבו על העניין. כמה שתדברו סרה על האקס, או גרוע מזה בשבחו, אתם תוקעים את עצמכם ולא זורמים הלאה. דף חדש משמעו נושאים חדשים ולא פלאשבקים לפרק הקודם.

8. אל תסתירו פרטים. פרק ב' מלווה ברגשי נחיתות ופגיעות, אותם מנסים להסתיר בעובדות פחות מדויקות. תהיו מי שאתם ואל תנסו ליצור זהות כפולה של מישהו שרחוק מכם שנות אור. אמנם לא לנדב את כל המידע על ההתחלה, אבל כן להרגיש ביטחון שאתם מדהימים כמו שאתם ולא אף אחד אחר.

9. שמרו על פאסון. ככאלה שכבר חוו את השיא של מערכת היחסים תחת חופה וקידושין, לא פעם אחרי גירושין אנשים מנסים למצוא את התכלס וישר לחתור למטרה עם שאלות ממוקדות מידי ומאיימות. תבואו קליל, אל תלחצו ותכירו את הבן אדם לפני שאתם שואלים אם יש לו ערבויות למשכנתא.

10.אל תלחיצו. אם כבר מדברים על כך שכבר צעדתם לחופה, אין צורך ללחוץ על טבעת. כבר הייתם באטרף של חתונה ולא צריך למהר אל ההוצאות והשגעונות שוב. קחו את הזמן ותהיו בטוחים שהפעם אתם נותנים הזדמנות לאהבה לפרוח. תעשו לה מקום והיא כבר מגיעה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אילוסטרציה. ShutterStock
מומלץ לא להראות שאתם נואשים להינשא שוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully