וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס על רטט

מימס

10.10.2012 / 8:05

רוצה לגלות אם הדייט שלך יענג אותך? תבדקי איזה פלאפון יש לו. לפי התיאוריה שלנו, המכשיר הסלולארי יכול לרמוז לך איך בן זוגך יתפקד במיטה

אומרים שכדי להבטיח את התנאים האידיאליים לסקס טוב, צריך להוציא את הפלאפון מחדר המיטות. למרות שאני מסכימה עם הקביעה הזו באופן כללי, אני קוראת לכל הנשים לגלות סבלנות כלפי המכשירים הסלולריים ולא להוציאם מיד מהחדר, גם במחיר של קבלת סמס שנייה לפני אורגזמה.
המכשירים הללו בעלי ערך מוסף, ואני לא מדברת על מצב רטט. על ידי בחינת הפלאפון המצוי ברשות בן זוגך למיטה, תוכלי לחזות מראש את ביצועיו. כך תדעי את מי לדחות בנימוס ועל מי לרכב אל עבר האופק.

אייפון
הוא אוהב להיות מעודכן, לעקוב אחרי טרנדים ולהציג לראווה את הכלי החדש שלו. זה לא אומר שהוא ינצל כל הזדמנות להוריד מכנסיים ולהראות לך במה חנן אותו הטבע, אבל זה בהחלט אומר שהוא מיישם טרנדים גם בחדר המיטות.
קייט מידלטון צולמה כשהיא נופשת טופלס? תורידי חולצה בזמן שהוא נכנס לאינסטגרם. שנת בחירות בארצות הברית? הזדמנות למצוץ לו מתחת לשולחן, נוסח ביל ומוניקה. מתחילה עונה חדשה של "דקסטר"? הוא מחכה שתקבלי מחזור.
מצד אחד, צפויה לך הרפתקה חדשה בכל הזדמנות. מצד שני, תעשי לעצמך טובה ואל תתני לו לקרוא את "50 גוונים של אפור".

גלאקסי
כשהוא לא לועג למשתמשי האייפון שהולכים בתלם, משלמים מחירים מופקעים ועומדים בתורים ארוכים, בחור בעל גלאקסי יעיד על עצמו שהוא לא אוהב להיות מוגבל ורוצה שכל האפשרויות יהיו פתוחות בפניו. זה אמנם נשמע כמו מתכון לחרא בוגדני, אבל למעשה יש לגישה זו יתרונות ברורים: הוא לא מפחד לנסות דברים חדשים במיטה ומאמין ששום דבר לא "מגעיל" או "סוטה" אם הוא נעים לך. חוץ מזה, יש לו מסך גדול.

אייפון 5. צילום: רויטרס, גלובס
יש לו אייפון? תתכונני לטרנדים בחדר המיטות. צילום: רויטרס/גלובס, צילום: רויטרס

נוקיה 3310
יש לו סנייק במכנסיים והוא אוהב לשחק בו. לפני שאת מתלהבת, זכרי שזה המשחק היחיד שיש למכשיר הנוקיה המיושן והנאמן להציע. על בחור שמחזיק בנוקיה (בתוספת כמה רצועות נייר דבק) אפשר לומר הרבה דברים. הוא מאמין שאם משהו לא שבור, לא צריך לתקן אותו, ובמיטה יש לזה רק משמעות אחת: גמרת? יופי. עכשיו תקבלי את אותו הטיפול כל לילה. משעמם לך? בא לך לחדש מפעם לפעם ולהתרגש? שכחי מזה, הבחור מחזיק בפלאפון עם מסך בלי פאקינג צבע.

אין לו
קשה להאמין אבל מסתובבים בינינו בני אדם נטולי פלאפונים. הם נאמנים לבזק, קונים טלכרט ומשתדלים לא לאחר לפגישות. הם לא מושפעים מלחץ חברתי, דבקים בעקרונות שלהם ואין להם בעיה להיות זמינים רק בדואר ישראל.
במיטה הם יעדיפו לעשות מה שטוב ומוכר להם, ורק אחר כך יחשבו על הצרכים שלך. הם לא עושים זאת מתוך רשעות, אלא כי הם רגילים לעשות הכל בדרך שלהם. למזלך, כשתביני איזו טעות עשית כשנכנסת למיטה עם גבר נטול אמצעי תקשורת אלמנטרי – לא תצטרכי לסמס לו תירוץ לביטול הפגישה הבאה שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טלפון ציבורי. ShutterStock
הוא מדבר מטלפון ציבורי? תתכוני לסקס בניחוח נפתלין. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully