וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרי היכרויות למתחילים

כרמי צדוק

2.10.2012 / 8:21

החלטתם להירשם לאתר היכרויות? קבלו את כל הטיפים שיעזרו לכם למצוא אהבה

בשנים האחרונות חל זינוק אדיר במספר הנרשמים לאתרי היכרויות. לצד העלייה המתמדת במנויים, הסטיגמה השלילית על אתרי היכרויות הולכת ונעלמת, ואנשים מבינים שלא רק יצורים מכוערים מחפשים שם אהבה, אלא כולם- צעירים ומבוגרים, ובינהם גם אנשים מצליחנים ויפים. כולם חולקים יחדיו את הזירה הוירטואלית הזאת.

לאתרי היכרויות ישנם יתרונות רבים כמו מגוון רחב של אלפי בחורים ובחורות מכל הארץ והעולם, עם אפשרות לראות מראש כיצד נראה הדייט העתידי שלכם, מה התחביבים שלו, מה העיסוק שלו ועוד שפע של מידע אשר יחסוך לכם בזבוז זמן ושאלות מיותרות.

אם החלטתם לנסות את מזלכם באתר היכרויות כדאי שתדעו את כל כללי ההתנהגות והפעולה הבלתי כתובים. לפניכם טיפים שיעזרו לכם למצוא אהבה דרך מסך המחשב:

לסנן, לסנן, לסנן- בכל אתרי היכרויות יש אופציה לחיפוש מתקדם. רבים בוחרים שלא להשתמש בו ולמעשה מחמיצים כלי יעיל במיוחד. בעזרת החיפוש המתקדם ניתן לסנן ולהבחין בין קריטריונים שונים כמו מוצא (אנחנו לא גזעניים חלילה!), הרגלי עישון ושתייה, עיר מגורים, גובה, מבנה גוף, טווח גילאים ועוד שלל אופציות מעניינות. כדאי להחליט מראש מהי "רשימת המכולת שלכם", על אילו דברים אתם לא מוכנים לוותר אצל בני הזוג. לאחר שהחלטתם, היצמדו לכך ואל תחשבו מחשבות כמו "הוא ממש שווה, אני כבר אגרום לו להפסיק לעשן". מלכתחילה תכוונו לאנשים שמתאימים לכם.

תמונות- בפרופיל האישי שלכם הגדירו את התמונות בצורה כזאת שכולם יכולים לראות אותן. הטעות הכי גדולה זה להגביל את התמונות לפי "דרישה בלבד". אנשים לא יבזבזו זמן בלבקש את תמונתכם, לכן מלכתחילה היא צריכה להיות גלויה לכולם. מומלץ להעלות מינימום שלוש תמונות, כשאחת לפחות צריכה להיות תמונת תקריב על הפנים ותמונה נוספת של כל הגוף ההורס שלכם. כדאי להימנע מתמונות בבגד ים, חשיפת קוביות (או שומנים), מחשופים ועוד. אתם לא מוכרים בשר בשוק אלא את עצמכם.

משך המנוי- רוב המנויים נקבעים לפי חודש, או שלושה חודשים, חצי שנה ושנה. כדאי בתור התחלה לעשות מנוי לתקופה של שלושה חודשים. ככל שזמן המנוי שלכם ארוך יותר, כך המחיר יורד. אם משלמים פר חודש, התעריף יוצא גבוה יחסית. כמובן שיש אנשים שימצאו את אהבתם תוך ימים ספורים, ואילו עבור אחרים החיפושים יימשכו חודשים. כדאי לדעת, שגם אם מצאתם (או אתם חושבים שמצאתם) אדם מתאים, ניתן להקפיא את המנוי. מקסימום אם תיפרדו תוכלו להפשיר את המנוי, ולחזור להשתמש במנוי שכבר שילמתם עליו.

אילוסטרציה. ShutterStock
תני לו לדמיין איך תיראי בבגד ים, ואל תחשפי הכל באתר ההיכרויות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שלב ב'- בהנחה שהתכתבתם עם בני הזוג באתר ועברתם לשלב הבא, הלא הוא שלב הטלפון, כדאי מאוד לשוחח בעוד אמצעי מדיה נוסף, מלבד הטלפון, טרם הפגישה שלכם. הסיבה היא שכך תוכלו לגלות עוד מידע ולחסוך חוסר התאמה. ניתן להוסיף את הדייט שלכם לפייסבוק או לדבר בוידאו צ'אט בסקייפ. דרך הפייסבוק תוכלו לאמת שאכן מדובר באותו האדם, היכן הוא מסתובב, מיהם החברים שלו, לימודים, עבודה ועוד מידע שלרוב יהיה אמין. המטרה היא שתקבלו רושם נוסף מלבד התכתבות רגילה ושיחת טלפון.

דרכי התקשרות- אתרים רבים מאפשרים לכם לקבל עדכונים למייל ברגע שיש לכם הודעה בתיבת דואר הנכנסת שבאתר, כדאי מאוד לסמן אופציה זאת, בכדי שלא תפספסו אף הודעה. כל עוד אתם חברים באתרי היכרויות, מומלץ לבדוק את התיבה לפחות פעם ביום. בדור האינסטנט שלנו, הבחורה לא תחכה לכם יותר מכמה שעות, עד שתבדקו את ההודעות. היא כבר תהיה בעיצומו של דייט עם השכן שלך מהעמוד ליד. לכן כדאי להיות עם אצבע על הדופק (או ליתר דיוק, על האינבוקס).

חפירות- אתרים מכובדים מאפשרים לכם לענות על שאלונים אינסופיים, החל משאלות בנאליות כמו ים או בריכה, דרך אבא או אמא, שני ילדים או חמישה ילדים ועוד. בנוסף יש שאלות פתוחות שיש באפשרותכם לענות עליהן, כמו "הדייט המושלם בשבילי הוא...". נכון שיש לכם אופציה לשתף, אף אל תגזימו ותחפרו, אנשים מאבדים עניין אם מציפים אותם בעודף מידע, במיוחד אם הם לא ביקשו אותו. פשוט תשמרו קצת אינפורמציה עסיסית לדייט (ותשיגו חיים על הדרך).

לו"ז דייטים- אין חוק אשר קובע כל כמה זמן עליכם לצאת לדייט. יש אנשים שמצליחים לג'גלנג בתיאום מושלם בין כמה דייטים באותו הערב, ואילו אחרים יוצאים לדייט פעם-פעמיים בחודש. המינון האולטימטיבי הוא בין שניים לארבעה דייטים בשבוע. המטרה היא שתבואו מפוקסים, שלא תמאסו בתהליך הזה של היכרות עם מלא אנשים חדשים, וגם שתדעו מה אמרתם למי (איך אפשר לזכור אם סיפרת לו כבר על האהבה שלך לטרנטולות או לא?). כדאי להקדיש לדייט הראשון שעה- שעה וחצי, לא יותר מזה. תשאירו טעם של עוד עד לפגישה הבאה.

הכי חשוב לזכור, שגם אם הדייטים לא צלחו, אסור לוותר. אולי זה ימשך זמן רב, אבל בסוף תמצאו את האחד או האחת שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תספרו הכל באתר ההיכרויות ושמרו מידע לדייט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סינגלס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully