וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריעה נעימה

יעל לוין

19.9.2012 / 8:54

הם מלאים בתיאורי זימה, דמויות לוהטות ועלילות מחרמנות: קבלו המלצה לספרים האירוטים שטובים יותר מסקס

יציאת המהדורה העברית של "50 גוונים של אפור" היא לא פחות מאירוע מכונן בסצנת הספרות הישראלית, אבל היא עומדת להיות גם אירוע מכונן בחיי הסקס שלכם. לא סתם מכנים את הספר הזה ה"הארי פוטר למבוגרים" – ואתם יכולים להיות בטוחים שהשרביטים והגלימות כאן הם מסוג אחר לגמרי.
ההצלחה המטורפת של הספר הראשון מהטרילוגיה נטופת הזימה של א.ל.ג'יימס משויכת לא לכתיבה שלו – שברוב המקרים זוכה לביקורות צוננות - אלא בעיקר לתיאורים הפורנוגראפיים המפורטים והמחרמנים שטמונים בה.
הספר הראשון רווי בסצנות סקס גרפיות להפליא ומגולל חוויות מעולם השוטים, האזיקים, הכניעה והשליטה, או בקיצור, (BDSM) וכל אלה הפכו אותו לרב מכר אסטרונומי עם למעלה מ-40 מיליון עותקים ברחבי העולם. גם תרומתו לחיי המין של הבריטיים והאמריקאיים אינה מוטלת בספק - אחרי שמיליוני נשים החליטו להתנסות בעצמן בחוויותיה של אנה, גיבורת הספר, שנכנסת לתוך מערכת יחסים בדס"מית עם כריסטיאן גריי העשיר והחתיך – כולם שם מעבר לים מסתובבים עם חיוך ענק על השפתיים.

האם "50 גוונים של אפור" צפוי לגרום לכולנו לזנק למיטה בשבועות הקרובים ולהעלות עשן? ייתכן מאוד, אבל הוא בטח לא היה הראשון שכבש בתיאוריו הסקסיים את קוראי הספרים. רגע לפני שתרוצו לחפש לעצמכם עותק, הנה עוד כמה ספרים שיכולים לפתוח לכם את הדמיון ולהרטיט את החושים:

"ז'וסטין או ייסוריה של המידה הטובה" (הוצאת בבל)- אחת הקלאסיקות הפורנוגראפיות ומבין ספריו המפורסמים ביותר של האבא הרוחני של ה-BDSM, המרקיז דה סאד. הספר עשיר בסצנות לא פשוטות לעיכול של הלקאה, הכאה ושאר ירקות. הספר מגולל את סיפורה של ז'וסטין, בתולה תמימה הנקלעת לעולמו שטוף הזימה של המרקיז ומנסה להיאחז בדת ובמידה הטובה, למרות שהיא עוברת חוויות קשות כמו אונס, פדופיליה ועוד.

"מאהבה של ליידי צ'טרליי" (הוצאת עם עובד) – ספרו האחרון של ד.ה. לורנס ואחד הספרים השערורייתיים שנכתבו אי פעם. כשקוראים בו היום הוא מרגיש פוריטאני משהו, שלא לומר מיושן ותמים, אבל בשנות העשרים, כשהוא רק יצא לראשונה, הוא נאסר לפרסום. הספר מגולל את סיפורה של קוני, שבעלה חוזר מהמלחמה משותק בגפיים. היא משתוקקת למגע ומפתחת רומן עם שומר היערות ביער שנמצא לצד האחוזה בה היא גרה.

"הגן הנעלם" (הוצאת זמורה ביתן) – החוקרת ומחברת הספר ננסי פריידי הזמינה לפני קרוב ל-30 שנה גברים ונשים לכתוב לה על הפנטזיות המיניות שלהם. אלה פורסמו בספר הזה בשנת 92', שעזר למפות את המוח האנושי בכל מה שקשור לעולם הפנטזיות המיניות שלו. אנשי האקדמיה רואים בספר הזה כאמצעי מחקר משובח, אבל פשוטי העם מודים שגם היום, הוא פשוט מחרמן יותר מכל פורנו באינטרנט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"זיונים זה לא הכל" (הוצאת מציאות) – הספר הפורנוגראפי העברי הראשון שיצא ב-1979 והפך לרב מכר ולביטוי שגור בשפה העברית. דן בן אמוץ מגולל בו את סיפור חייו ומתאר בשנינות המפורסמת שלו את שלל המפגשים המיניים שלו בשנות השבעים הצוהלות, לצד הפנטזיות המיניות היצירתיות במיוחד שהגה.

"דיבה" (הוצאת כתר) – חנה גולדברג ברומן אירוטי חתרני, על מורה בגיל המעבר שמחליטה לא רק לעזוב את משפחתה וילדיה ולעבור לגור ברחוב, אלא גם לנהל רומן אסור עם אחד התלמידים בני ה-17 שלה. הספר יכול להרגיש הרבה יותר סוריאליסטי מאשר מחרמן, ובכל זאת – שווה להכיר גם את הצד הזה של הספרות האירוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully