וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים את תיק האקס

כרמי צדוק

10.9.2012 / 8:25

מתלבטים אם לחזור לאקס שלכם? קבלו את כל הסיבות למה כדאי לכם לעשות איתו קאמבק ולמה עדיף שתתרחקו ממנו

כל אדם חווה פרידה מבן הזוג בצורה שונה. יש כאלה שמחפשים ריבאונד נקמה מתוק ושוכבים עם כל מי שנקרה בדרכם, אחרים דווקא מעדיפים לקחת פסק זמן כללי לעצמם, ויש את אלה שבוחרים באופציה הישנה והמוכרת, האקס. ישנם מקרים בהם קאמבקים עם בני הזוג לשעבר מצליחים ואילו אחרים מסתיימים בלב שבור ושנאה עצמית.

נועה ודני, הם בני זוג בשנות העשרים לחייהם, שניסו להתקמבק זה בזרועות זו למטרות מפוקפקות.
נועה מספרת: "היינו בזוגיות שנה, עד שהרגשנו שמשהו חסר. פתאום כבר לא כל כך התגעגענו זה לזו, והתחלתי לדמיין את עצמי עם בנים אחרים". הזוגיות של השניים לא החזיקה מעמד, "החלטנו להיפרד סופית", משתף דני.

לאחר שבוע שלם במהלכו כל אחד מהם היה עסוק בניסיון להיכנס למיטה עם פרטנר חדש, דני עשה את הצעד הראשון והרים טלפון לנועה. "הוא התקשר אליי בדיוק אחרי שחזרתי מדייט וביקש להיפגש איתי למטרות סקס בלבד". היא מספרת. לאחר המפגש, השניים הבינו שיש שם משהו מעבר לפאק באדיז, והחליטו לתת לעצמם הזדמנות נוספת.

"בדיעבד, אני חושב שלא היינו צריכים להיפרד כלל. אמנם חזרנו, אבל מהר מאוד התגלו משקעים ביחסים בנינו, היא סיפרה לי שהיא נפגשה עם בחור, ואני סיפרתי לה שהייתי עם מישהי ללילה אחד" חושף גיא.

לשניים לקח זמן רב להתגבר על מה שקרה במהלך השבוע בו נפרדו: "היום זה כבר מאחורינו ואנחנו שמחים שעשינו קאמבק. חלפו כבר שלוש שנים מאז. בסופו של דבר הבנו עד כמה אנחנו אוהבים ורוצים להיות תמיד ביחד" הם מוסיפים.

רגע לפני שגם אתם מחליטים האם להתקמבק עם האקסים, לפניכם שיקולים עיקריים בעד ונגד קאמבקים:

למה כן לחזור?

היכרות- אתם כבר מכירים את הבן אדם ויודעים מה יש לו להציע. אתם לא צריכים שוב ללכת לדייטים ולספר על עצמכם, מה אתם אוהבים ועל הפטיש שלכם לכפות רגליים. גם החברים והמשפחה כבר פגשו את הפרטנר, וככה נחסך לכם פרק מביך ביותר של ההיכרות עם המשפחה. ההיכרות הקודמת שלכם עם האקס גם תורמת לשקט הנפשי שלכם בכל הקשור למחלות מין ושאר המזיקים.

חרמנות- אתם כבר יודעים איך האקסים שלכם יכולים לענג אתכם, ולמי יש באמת כוח לסטוצים? אם אתם מרגישים חרמנים ובודדים, סקס עם האקס זה הפיתרון. לא סתם קרן פלס כתבה את השיר "סקס עם האקס, בלי מילים, בלי לחשוב...".

רכוש משותף- בהנחה שאתם גרים באותו הבית, סביר להניח שתצטרכו לעשות חלוקת רכוש מורכבת ביניכם. בשביל מה אתם צריכים את כל הכאב ראש הזה? להחליט מי מקבל את הטלוויזיה של הסלון, את הטוסטר ואת האביזר מין הרוטט. החיים שלכם כבר השתלבו ביחד, וזה חבל ולא משתלם כלכלית לעשות באלגן ולהפריד הכל.

אילוסטרציה. ShutterStock
אין צורך לחפש פרטנרים חדשים לסקס, כשיש את האקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

למה לא לחזור?

פרידה לעולם חוזרת- נפרדתם כבר בעבר, כך שאתם מבינים שזה עלול לקרות עוד פעם. במקום לנסות ולקחת את הסיכון ששוב תבעטו או יבעטו אתכם החוצה, עדיף פשוט לוותר. אתם זוכרים היטב את כל אותם רגעים קשים וכואבים, ריבים, דמעות וכעס אז למה להכניס את עצמכם שוב למיטה חולה? במקום זאת, עדיף להתחיל קשר חדש, ולהתאמץ יותר כדי שהוא יכיל בעיקר זיכרונות נעימים וטובים.

שגרה משעממת- פרפרים, בחילות והתרגשות מטורפת, אלו כמה סימפטומים שוודאי כבר לא חוויתם זמן רב. אם אתם כבר רוצים להרגיש שוב מאוהבים, במקום להיות עסוקים בלמחזר קשר ישן, אפשר בקלות להתחיל קשר חדש, וככה להחזיר את העניין והריגוש לחיים שלכם.

אי הסכמות- במהלך הקשר שלכם, לא הסכמתם על הרבה דברים. החל מדברים פשוטים כמו מי מוציא את ליזי לטיול, דרך אצל מי עושים את ארוחת שישי ועד האם להתחתן בעשור הקרוב או לא. במקום להמשיך להתווכח ולא להסכים זה עם זו, פשוט עזבו את זה וצרו לכם מציאות חדשה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אילוסטרציה. ShutterStock
אם זה לא עבד פעם יש סיכוי גדול שזה לא יעבוד שוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully