וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לענג אותו במיטה

ירון רוולסצ'י

26.8.2012 / 8:23

רוצה לשמח את הגבר שלך? קבלי את כל הטיפים שיגרמו לו ליהנות איתך בין הסדינים

סקס קיים פה מאז קום הקיום - ולעיתים שכיחות, הפעילות הזו יכולה להיכנס לשגרה משעממת בה הדוגי הוא מושג נשכח והסטייל הולך לאיבוד. אין צורך בחתונת כסף או זהב כדי להיכנס לשגרת סקס מרובעת בה המיסיונריות חוגגת והסדינים עצמם משוועים למעט אטרקציות ופעילות. העובדה היבשה טוענת שגברים הם עם פשוט, וקל נורא לספק אותו: קצת כדורגל, הגה, כוח וחזה חשוף אמורים לעשות את העבודה. אבל (והאבל פה הוא גדול) ישנן דרכים יצירתיות השמורות לחדר המיטות בהן הגבר שלך יהפוך אפר לרגלייך ולאחד כזה שיסתובב שבוע שלם עם חיוך בלתי מחיק וגאווה אחת זקופה. לפנייך מספר שיטות לצבוע את האקט הרגיל בצבעים אחרים, כמה טריקים שיגרמו לך להפוך לד"ר רות מבלי לגשת לתואר:

התשמע קולי: אם הוא זקוק למכשיר שמיעה כדי לדעת שאת בעניינים, זו בעיה. חוש השמיעה משחק תפקיד משמעותי בהנאה של כל גבר. ולכן, אל תשמרי את צלילי העונג שלך בבטן, תגנחי ותיאנחי, תדברי ותכווני. תהיי שם בדיוק כמוהו. זה יטריף אותו ברמה כזאת שאפילו עור התוף שלו ישתחווה בפנייך בסוף האקט.

אקטיביות: אחרי שהזנחת המנוי לחדר הכושר הנה לך דרך לחזור לפיגורה ראויה - סובבי אותו, עלי עליו, ואם צריך תשלטי. זה המקום בו גוף פוגש גוף בתנועה בלתי פוסקת. השאירי את הבושה יחד עם החזייה על הרצפה ותני את תפקיד חייך. הגבר שלך יתמסר אלייך בצורה אבסולוטית כשאת בעלת הבית ואת זו שקובעת את הכללים, בהם הוא בטוח יעמוד.

הלבשה תחתונה: תשכחי מתחתוני המיקי מאוס שלך וצאי לשופינג בחנויות הלבשה תחתונה. חשוב שתשקיעי ותביאי את הדברים הכי סקסיים שתוכלי למצוא: ביריות, תחרה לבנה, כותונת אדומה ומטריפה - הכל תופס. תשאירי לו מקום לדמיון אבל תחשפי מה שאפשר, תביאי אותו למצב בו רק ממבט חטוף כלי הטיס שלו מתחיל להכין את הקרקע להמראה.

כלה עם הלבשה תחתונה. ShutterStock
תשקיעי בלנז'רי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טויס אר אס: סיימת את סיבוב קניית ההלבשה התחתונה? חכי רגע עם כרטיס האשראי וגשי לחנות הסקס הקרובה למקום מגורייך. אם זה מביך אותך, את יכולה לקחת חברה שתעזור ותייעץ. שמנים ארומטיים, אזיקונים מנומרים או סרט פורנו שנראה לך מעניין יכולים להכניס הרבה מאוד צבע בין הסדינים הלבנים שלכם. הפכי את הסלון למגרש משחקים ואת המיטה לג'ימבורי איברים.

גמישות: כל מה שאת מצליחה לדמיין בראש כשאומרים לך את המילה הזאת אמור להיות מספיק ומספק. הרשמי לשיעורי פילאטיס וחזקי את כל השרירים שעולים על דעתך - פסקי רגליים או עמדי על הידיים. אלסטיות היא יתרון כובש ואולימפי במיוחד ומקומך בראש הפודיום כשמדליית זהב לצווארך – מובטח!

יזמות: אם יש תכונה שהיא נשק בטוח ו'טרן און' רציני זו היזמות. זו הדרך בה תוכלי לשנות את שם משפחתך לויאגרה ולגרום לכך שמקומך בגן העדן הפרטי שלו, שמור - חכי לשעה בלתי צפויה, כבי את האורות בסלון בפתאומיות וקרצי לו בדרכך לחדר. יכול להיות שהוא יעיר לך על הטיק בעין ויצעק שתדליקי את האור, אבל פה תפקידך להבהיר לו טוב מאוד מה את רוצה, וכדאי מאוד שזה יהיה עכשיו, עכשיו.

ספונטניות: האחות התאומה של היזמות. כל יציאה למקום בלתי שגרתי (ובמקרה שלנו כל מקום רחוק מחדר השינה הוא כזה) יכולה להוות כסא מפלט להרפתקה מינית מרגשת: ברכב אחרי סרט, בשירותי המטוס בדרך לפראג או באמצע יער מבודד בטיול לצפון. הפרטנר שלך הוא האחרון שיסרב לזה וחוץ מכמה עלים בתחתונים או נקישת שוטר בחלון, עשית את שלך. הגבר שלך יהיה גאה בך וינסה בכל דרך לנשק אותך דרך הסורגים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילוסטרציה. ShutterStock
תרגישי חופשייה להשתמש באזיקים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully