וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחי אותי לגיהנום

ירון רוולסצ'י

14.8.2012 / 15:20

יצאת לדייט ואת חוששת שהפרטנר שלך סובל? קבלי את כל הסימנים לכך שהוא מעדיף להדק לעצמו את היד מאשר להישאר איתך בפגישה

שעת ערב מוקדמת. את אחרי מקלחת ריחנית ולגופך השמלה הכי מדויקת שמצאת בסייל האחרון בזארה. הערב יש לך דייט. את יושבת בבר השכונתי ומחכה לבחור המיועד, ההוא שהחברה מהעבודה הבטיחה לך כבר חודשים שהיא תכיר לך, וזה סוף סוף קורה.

יציאה לדייט יכולה להיות לפעמים כמו קרב אגרוף בין שני מתמודדים שבסופו של דבר רוצים לסיים את הערב בחיבוק - קרב של שאלות ותשובות, מבוכות ורצון משותף אחד לערב מהנה וקליל. אינספור "טקטיקות דייט" ששמעת בעבר, תחקיר מקיף שהרצת על הבחור דרך הפייסבוק והאינסטגרם (האנטיפסטי שלו נראה שווה לאללה) ולא מעט המלצות מחברים שזהו זה, זה הבחור שחיפשת - כל אלה לא יכולים באמת להכין אותך לרגע בו מתיישב מולך ה"אביר על הקטנוע הלבן". מבחן האמת שלכם, מתחיל עכשיו - אבל משהו בישיבה הזוגית הזו גורם לך לחוש שהבחור מולך לא כל כך מעוניין. עצרי! לפנייך מספר תמרורים שיסמנו לך האם את מבזבזת את זמנך ואולי עדיף למהר הביתה ולהספיק לפרק של הישרדות.

אלכוהול: שתייה חריפה יכולה להיות המקפצה של הדייט הזה לערב מושלם, אבל גם יכולה לסמן לך שהבחור שמולך כל כך לא מעוניין שהוא כבר הריץ את המלצר הלוך ושוב ורק מגדיל כמויות. אם הוא מעמיס צ'ייסר אחרי צ'ייסר, כוס הבירה שלו מתמלאת כמו במסעדת 'אכול כפי יכולתך' ועדיין לא הספקת להבין מה הוא עושה בחיים והאם הוא לומד, כנראה שהבחור שלנו הגיע כדי להשתכר ולא כל כך משנה לו מי יושבת מולו - בטח אם הוא רואה אותך כפול רבע שעה אחרי שהתיישבתם.

טלפון: ידידו הטוב ביותר של האדם (המשועמם). הוא בודק כל עשר דקות מה השעה תוך כדי שהוא עונה לך על שאלות בטון יבש? הוא התקשר לאמא שלו כדי להזכיר לה להכין לו דג לשבת? מסמס לשותף שידליק לו את הדוד? אם הבחור עסוק בטלפון שלו יותר מלהתעסק בך כנראה שהוא סופר את הדקות עד שהערב הזה ייגמר. את יכולה לבחור להיעלב או יכולה לבחור לשפוך את הקולה זירו שלך על האייפון החדש שלו.

אילוסטרציה. ShutterStock
יין ישמח לבב אנוש, במיוחד כשהוא נמצא בדייט גרוע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שירותים: אם נבדוק מדעית כמה פעמים אדם ממוצע משתין בשעתיים בטח נקבל תוצאה לא גבוהה במיוחד. אבל מה אם ההוא שיושב מולך מבקש להתפנות לשירותים כבר בפעם השישית בשעה שאתם יושבים יחד? כנראה שהוא כבר מיצה את פגישת ההיכרות הזאת ומחפש דרכים להתחמק ממנה, דרך משיכת זמן תחת מייבש הידיים בשירותים, כשבעצם הוא מייבש אותך מול כוס קאווה שכבר נגמרו לה הגזים.

נציב תלונות הציבור: אדם מעוניין, נינוח ושלו בדך כלל יאזין למילותייך וינהל איתך שיחות ללא סטופר. אך אם הדייט שלך חסר סבלנות, מתלונן על מחירי האלכוהול בבר (שאת בחרת), על כמה השירותים מלוכלכים או על זה שאין מה לאכול, חייכי חזרה ותבדקי כמה את צריכה לשים בחשבון- אין שום סיכוי שהוא מזמין אותך הערב.

אני והחבר'ה: תוך כדי הגישושים הראשונים הוא פתאום פוגש חבר מהצבא, מהכדורגל בימי שני או מהטיול הגדול לדרום אמריקה ומתחיל לחפור לו. אדם הרוצה בחברתך ומעוניין בהצלחת הדייט אמור לסיים את מפגש החולין הזה תוך דקות מספר, אך אם נציג המין הגברי שלך לאותו ערב בוחר פתאום להעלות זיכרונות מהמאצ'ו פיצ'ו, מושך את השיחה ושוכח מקיומך, תחתמי לו על הדרכון ואחלי לחייל בהצלחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה. ShutterStock
הוא הולך לשירותים כל שנייה? כנראה שהוא מעדיף להתבונן באסלה מאשר בך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully