וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתראה בחופה

אלי גרון

16.8.2012 / 14:47

כל החברים שלכם כבר נשואים ורק אתם רצים מדייט לדייט? קבלו את כל הטיפים שיעזרו לכם למצוא זוגיות

אתם מוזמנים לעוד ועוד חתונות, החברים סביבכם מתמסדים, אך אתם עדיין בחיפושים אחר חתן או כלה פוטנציאליים. על מנת להיות בזוגיות כבר בחודשים הקרובים, מציע ד"ר דייט- אלי גרון, מנהל בית הספר לזוגיות "בואי כלה", מספר טיפים שיעזרו לכם לקבל את ההצעות הטובות והמהירות ביותר לדייטים הבאים שלכם. מי יודע, אולי בקרוב תחתמו על הכתובה.

שיווק עצמי: אין כמו לעשות לעצמך שיווק ויחסי ציבור. אם אתה רוצה להכיר את המיועדת לך, עלייך להכיר כמה עשרות אנשים שיעזרו לך להגיע אליה. אחת הדרכים האפקטיביות להיכרות היא הכנת רשימה של כ-20 אנשים שאתה מכיר טוב אך לא היית עמם בקשר שוטף בשלוש השנים האחרונות. מומלץ ליצור איתם קשר ולשמוע מה שלומם. ברגע שאנו מדברים עם חבר שעמו לא שוחחנו זמן רב, בשלב מסוים נשאלת השאלה "מה חדש", "האם אתה בזוגיות"? זה הזמן הטוב ביותר להיות פתוח להצעות ולומר לחברכם שבמידה והוא מכיר מישהו פנוי עבורכם תשמחו להכירו. החברים שלנו מכירים אותנו טוב ולרוב ישדכו לנו מישהו שמתאים לנו. מאחר ואנו סומכים על חברינו, הדייט עשוי להיות קליל משום שיש בו חוליה מקשרת והיא החבר המשותף של שניכם.

להיעזר במארק צוקרברג: דרך נוספת היא לפרסם בפייסבוק תמונה שמשדרת זוגיות ואהבה ולתייג את כל חברי הפייסבוק שלכם במשפט המיוחל: "מי ייתן שנזכה להתחתן עוד השנה".
החברים כבר יעשו את ה"עבודה" ויפרסמו פוסטים של איחולי הצלחה בחזרה, ויתכן שמישהו מהם יציע לכם דייט עם חבר/ה שבדיוק מחפשים אהבה.

חבר מביא חבר: שיווק מפה לאוזן עובד יפה מאוד גם בתחום ההיכרויות. במידה ויצאתם לדייט שלא הצליח לעלות אתכם על הדרך לחופה, זכרו כי כל אדם הנפגש איתכם, יכול לשמש כנציג של עשרות אנשים שאתם עדיין לא מכירים. לכן, גם אם האדם היושב מולכם הוא לא מי שאתם מחפשים נהגו עמו בעדינות ובאדיבות, יחס אנושי לזולת פותח את הלב. תוכלו להיעזר בו להכיר דרכו את האחד או האחת מתוך מכריו. במידה וגם הדייט השני לא צלח, עשו בדיוק אם מה שעשיתם בדייט הקודם. כך תהיו חשופים לעוד מעגל של עשרות אנשים פוטנציאלים חדשים ותקבלו הצעה שיכולה להוביל אתכם אל חתונתכם.

פתיחת כרטיס באתר הכרויות: אתרי הכרויות הם טרנד נפוץ בימינו. הם מכילים אנשים פוטנציאלים רבים, והחוכמה היא לפעול באתרים הללו בצורה נבונה. בעת פתיחת הכרטיס באתר, מומלץ להצטלם במיוחד עבור האתר על מנת שהתמונה תהיה עדכנית. לבנות כדאי להתאפר ולהתכונן כמו לדייט, לבנים מומלץ ללבוש חולצה מכופתרת ומהודרת. כתבו על עצמכם דברים חיוביים בכרטיס האתר. אנשים מתחברים לסיפורי הצלחה, כך שלא משנה מה אתם עושים בחיים, ספרו זאת בשיא הביטחון ופרטו על הצלחתכם בתחום.

להתגבר על השקט המעיק בפגישות: מזל טוב, כבר הגעתם לדייט. אתם מתרגשים וחושבים כל הדרך אל הדייט על מה תדברו ואיך תזרום הפגישה. על מנת להתגבר על השקט המעיק בפגישות, כדאי להכין מראש רשימה על דף (לא להביא את הרשימה לפגישה. אתם לא רוצים פדיחות) ובה לכתוב מה הם הנושאים המעניינים אותך, מה קריטי מבחינתך לקשר ומה לא, מה אתה רוצה לשאול את הצד השני ומה היית מצפה לשמוע ממנו.
יש לפרט אילו שאלות מנחות אפשר לשאול את הצד השני על מנת שיספר על עצמו מבלי להילחץ, לכתוב מהי גישתך לגבי עבודה, מגורים וחינוך ילדים. תחילה זה קשה לעשות את שיעורי הבית הללו, אך זכרו שזה מה שימנע את השקט המעיק בפגישה ויסייע לזרימתה. אחרי שהדף מלא, צריך להחזיר את הצבע ללחיים ולחזור לספונטניות, הרי לא הגיוני לדקלם בעל פה במהלך הפגישה את 13 עיקרי האמונה שלך לחיים טובים. בפגישה תהיו נחמדים, טבעיים ונסו לפתוח את הלב להזדמנויות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully