וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות בהפגנות המחאה

מימס

6.8.2012 / 8:04

קחו מגפון, הניפו שלטים פרובוקטיביים וצאו להפגנות המחאה. חוץ מתקוטטות עם שוטרים תוכלו למצוא שם אהבה

פעם, המקום הכי רומנטי להעביר בו ליל קיץ חמים היה על הספסלים בשכונה. היום, אי אפשר להתעלם ממקום המפגש החדש של רווקי ורווקות ארצנו: הפגנת מחאה.

רבות כבר נכתב על המחאה החברתית, האינטרסים הפוליטיים שקיימים או לא קיימים מאחוריה, האנשים שמובילים אותה והבשורה שהיא תביא, אבל על דבר אחד אין ויכוח: המחאה גרמה לאנשים לצאת מהבית הממוזג ולהשתתף בפעילות חברתית כמותה טרם ראינו.

כמו בכל מצב בו אנשים מרגישים מלאי תשוקה וחדורי מוטיבציה – המחאה החברתית (או כל הפגנה אחרת הקרובה ללבכם) מספקת קרקע פורה להיכרויות. רוצים לדעת איך להתבלט בין אלפי מפגינים מבלי להיעצר על ידי המשטרה? המשיכו לקרוא.

תפגינו יצירתיות

בעיצומו של סשן דקלום סיסמאות קולני ורקיעת רגליים בצוותא, קצת קשה לנהל שיחת חולין, לכן הדרך הכי קלה להתגבר על ההמון ולשדר לעולם ששווה להכיר אתכם היא להכין שלט מחאה מקורי.
זה יכול להיות שלט זועם במיוחד, מהסוג שיגרום לאנשים מסוימים להירתע ולאחרים דווקא להתקרב, או שלט מצחיק שאי אפשר להתעלם ממנו. במחאות אנשים נוהגים להיות פתוחים יותר הודות לתחושת שותפות הגורל וכנראה לא יהססו להגיב לשלט שמוצא חן בעיניהם. אם אתם ביישנים או סוגרים, זו דרך מצוינת ושקטה לתת לאנשים סביבכם הצצה מהירה פנימה, למוח שמאחורי המילים, והרי המוח הוא האיבר הכי סקסי.

עוד המלצה היא להוביל: תמיד תהיתם למה בנות נופלות שדודות למדריכי הפסיכומטרי שלהן? יוזמה ומנהיגות הן תכונות שאי אפשר לעמוד בפניהן. אמנם קל יותר ללכת עם העדר ולתפקד על תקן "הכוח במספרים", אבל ככה לא מוצאים אהבה בהפגנת מחאה.
אני לא בהכרח ממליצה לכם לפתוח סניף מחאה מקומי בבית או להתחיל לשרוף צמיגים, אבל אם אתם מאמינים במטרה מסוימת, רוצים לתרום ולהרוויח איזו אהבת קיץ לוהטת על הדרך – תובילו.
ארגנו קבוצה קטנה של אנשים שאתם מכירים, עודדו גם אותם להזמין אנשים שהם מכירים וצעדו יחד בהפגנה הקרובה. אפשר להתכנס קודם לכן בבית שלכם ולהכין שלטים, לתת למוזיקה כועסת להתנגן ברקע וגם לקבוע בליסה של חומוס באמצע הלילה, אחרי שהכל נגמר. כך תשדרו לכל המעורבים שאתם לא מסתפקים בישיבה פסיבית מנגד. אתם המשכוכית, ושווה להיות חלק מהחיים שלכם. יוזמה מחרמנת, כבר אמרתי?

תשאירו את הגפרורים והדלק בבית

טוב, זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל רצוי לא לנסות לשדוד סניף בנק או לשפוך על עצמכם חומר דליק בעיתה של הפגנת מחאה. בין אם יעצרו אתכם או תובלו למחלקת הכוויות הקרובה – התוצאה הסופית של שני המקרים לא ממש משדרת שאתם זמינים לקשר.
חשוב לזכור שיש קו דק בין מנהיגות, יוזמה ואקטיביות לבין קיצוניות פראית משולחת רסן. אם בחרתם להפגין "בטעם טוב", בצורה שמאפשרת לכם להביע את דעתכם האמיתית מבלי לסכן אתכם או את הסובבים אתכם – כנראה לא תחזרו מההפגנה לבד.
אם בניסיון ללחום את מלחמתם של אלה שאינם יכולים, בחרתם להשתמש באמצעים אלימים (נגד עצמכם או נגד אחרים) ולהוות מטרד למי שבסך הכל רוצים לגמור את החודש – מציאת אהבה היא כנראה לא הבעיה הכי גדולה שלכם.

אם עוד לא השתכנעתם שבשביל מחאה והזדמנות לאהבה שווה לפספס את תוכניות הטלוויזיה של מוצ"ש, אל תשכחו את הסיבה האמיתית להשתתפות בהפגנת מחאה: עדיף לגור בבית עם שתי משכורות נכנסות מאשר אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully