וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכוד אותו ברשת

כרמי צדוק

26.7.2012 / 8:20

רוצים לגרום לפרופיל שלכם בפייסבוק למשוך בני זוג פוטנציאליים? כל הטיפים שיהפכו אתכם למגנט ברשת החברתית

פעם, כשדודה לאה רצתה לשדך לנו מישהו, קיווינו שהוא יהיה חכם, מצחיק ורומנטי, ולא איזה אידיוט או פסיכופת. היום יש לנו את הפייסבוק ודודה לאה יכולה לפרוש מתפקיד השדכנית.

פייסבוק הוא כלי יעיל בכל הקשור לדייטינג, בעזרתו תוכלו להשיג סטוץ לוהט ומי יודע, אולי אפילו בני זוג למערכת יחסים ארוכת טווח (נשבעים שזה אפשרי!). הרשת החברתית הכי גדולה בעולם, הפכה כבר מזמן לאתר היכרויות אלטרנטיבי ולאחת הדרכים הפופולאריות ביותר להכיר בני זוג פוטנציאליים. כדי שתקבלו הצעות חברות מכוסיות ולא רק מ"דוד אינסטלטור בע"מ", יש כמה חוקים שחשוב ליישם בכל הקשור לפרופיל הפייסבוק שלכם.

יואב מאור, הזכור לכם בטח מ"האח הגדול 3", שותף ומנהל תוכן בחברת "פרפל אינטראקטיב" המתמחה בפרסום וקידום מותגים באמצעות הפייסבוק, נותן לכם טיפים שימושיים במיוחד שיעזרו לכם להפוך כל פרופיל משעמם לפרופיל לוהט ומזמין:

תמונות - בפרופיל הפייסבוק חשוב שיהיו תמונות. יש הרבה אנשים ששמים בתמונת הפרופיל ציור של פיה, או תמונה של מכונית, או כל דבר אחר שהוא לא עצמם. הימנעות מתמונת פרופיל, משדרת חוסר ביטחון בעצמך וחוסר רצון שיראו איך אתה נראה. חשוב לבחור תמונת פרופיל שמרגישים נוח וטוב איתה, אבל שרואים בה אותך לבד (לא עם חברים, כדי שלא יתבלבלו ויחשבו שאחד החברים בתמונה הוא בעצם אתה).
לא חייבים להיות דוגמני על, אבל להראות שאתה עומד מאחורי מי שאתה זה חשוב ומשדר ביטחון בעצמך. זה יכול להיות הפרופיל של בר רפאלי בכבודה ובעצמה - אם אין שם תמונת פרופיל, משהו פה יריח לא טוב...

הסירו תיוגים - חשוב להשאיר תיוגים ולהעלות תמונות שאתם שלמים איתן. מי מאיתנו לא בילה באירוע מסוים וגילה למחרת בפייסבוק תמונות מזעזעות שלו? במקרה הזה - להסיר תיוג מיידית (אפשר פשוט ללחוץ על remove from timeline). קיימת גם אופציה בהגדרות הפרטיות, לקבל עדכון בכל פעם שמתייגים אותך בתמונה וכך ניתן לאשר או לדחות את הבקשה.

"תמונות מפלילות"- בהמשך לקטגוריה הראשית של התמונות, גם כאן כדאי להקדיש תשומת לב יתרה. כדאי מאוד שלא יהיו הרבה תמונות בהם אתם מתחבקים עם בני המין השני וזאת בכדי לא לעורר רגשות כמו חשדנות קנאה ואף כעס. כנ"ל לגבי תמונות עם אקסים. למחוק למחוק למחוק! התחלה חדשה דורשת ניקוי יסודי של העבר.

נקו את הוול- מי שלא מתחבר כמה ימים לפייסבוק מגלה מהר מאוד שבזמן הזה, הספיקו לפרסם לו על הקיר שלל תמונות של פרסומות, ליינים במועדונים, כיסויים לאייפון, בניית ציפורניים. כל הדברים האלו הם סממנים "ערסיים" שעושים קונוטציות שליליות ויש להימנע מהם בכל צורה (מישהו עוד עלול לחשוב שהבנייה המזעזעת הזו היא באמת שלך, ולא סתם פרסומת שמישהי שמה!). כמו שאתם לא צוברים זבל אצלכם בחדר ובבית, כך אל תצברו זבל אצלכם בכרטיס הפייסבוק שמייצג אתכם. מחקו את התיוגים המיותרים בתמונות פרסומיות - זה יבטיח שאנשים שייכנסו, ייחשפו ישר למי שאתם ולמה שאתם רוצים לשדר.

אילוסטרציה. ShutterStock
מחקו תמונות מביכות. אה, ואם יש לכם תמונות כמו זאת תשיגו פסיכולוג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הימנעו מ"פרצוף ברווז"- זוהי תופעה שהמון בנות חוטאות בה, והיא נראית מגוחכת מהצד. מדובר כמובן בתמונה בה הבחורה משרבבת שפתיים בצורת נשיקה אל עבר המצלמה. המון בנות חושבות שזה חמוד ומצטלמות כך בכל תמונה, אבל זה מעוות את הפנים ובאופן כללי יוצר קונוטציה של ילדה קטנה וטיפשה. מי שמעוניינת לכוון קצת יותר גבוה מזה ולשדר איכות - שלא תצטלם ככה. לי אישית יש מספר תמונות כאלו, אבל הן כמובן פארודיה שנועדה לגחך על התופעה.

ותרו על הכפלת אותיות בסטטוסים- אפשר לכתוב "איזה כיף, בשבת אני בים!" ואפשר לכתוב "איזה כיףףףף בשבתתתת אנייי ביםםםםם!!!!!". הראשון משדר כיף וקיציות ומעלה חיוך, השני משדר "אני ילדה עם גשר בשיניים". אפשר להעביר מסר גם בלי להכפילללל אותיותתתתתתתתתתתת.

העמודים בהם אתה חבר אומרים עליך הרבה- בעזרת הפייסבוק אפשר לדעת האם מדובר באדם שוחר מדע, או שהדבר המדעי היחיד שהוא מבין בו זה האנטומיה של דוגמניות ויקטוריה סיקרטס. תהיו חברים בעמודים של מותגים שאתם אוהבים, מוזיקה שאתם שומעים וכו', אבל השתדלו להתרחק מקבוצות כמו "בר רפאלי בביקיני לא יאמן כנסו חובה לראות!!!". זה ללא ספק לא יוסיף לכם נקודות זכות - וגם בתכל'ס, אף פעם לא באמת רואים את בר רפאלי בביקיני בקבוצות האלה...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה תמונה של בר רפאלי בביקיני. רואים שלא צריך להצטרף לקבוצות מפוקפקות? צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתחו את הפרופיל- הגדירו את הפרופיל שלכם פתוח לציבור הרחב ולא רק לחברים. לחסום את הפרופיל שלכם רק לאנשים שאתם מכירים, זה סוגר המון דלתות (מי יודע מי יוכל להיכנס ולאהוב מה שאתם כותבים ועושים שם. אולי זה מי שתמיד רציתם להכיר?) וחוץ מזה - כל הרעיון בפייסבוק הוא להכיר אנשים חדשים, לא?

חבר זה לא קיר? אם אתם במערכת יחסים - כתבו את זה. אין דבר יותר מתסכל מלהתחיל עם בחורה בפייסבוק ולשמוע ממנה שיש לה חבר (רגע אחרי ששילמת עליה חשבון, כמובן). תהיו כנים ותכתבו על מצב הזוגיות שלכם. זה יכול לחסוך הרבה עוגמות נפש. אגב, לכתוב Single זה חשוב במידה ואתם מעוניינים שיפנו אליכם. יש הרבה אנשים שלא מתעסקים עם מי שלא כתב במפורש שהוא פנוי.

כתבו "ortal" ולא "אורטל"- השם שלכם בפייסבוק משדר עליכם הרבה. כתבו את שמכם האמיתי (בלי קישוטים נוספים - לדוגמה Dana Hamalka Cohen) והכי חשוב - באנגלית. נכון, עברית שפה יפה, אבל שמות בעברית בפייסבוק זה אחד מאסונות הטבע הגדולים בהיסטוריה וכיום משתמשים בו אנשים מסוג מסוים מאוד, שעדיף שלא אנקוב בשמם. שם הפייסבוק צריך להיות באנגלית.

הכי חשוב - תמיד להיות עצמכם עם התוכן שאתם כותבים ומשתפים בו. כי אם אתה טיפוס של אייל גולן אבל מפרסם רק קונצ'רטים של בטהובן בשביל להרשים בחורות, מהר מאוד יבינו שמשהו פה לא בסדר ואז כל המייק אובר לפרופיל, לא יהיה יעיל.

אינסטגרם - אפשר לצלם באינסטגרם תמונות יפיפיות וגם האפקטים נחמדים, אבל כשכל התמונות שלך הופכות להיות בשחור לבן עם אפקט של טשטוש - זה יוצר תחושה שאתה מתבייש ומסתיר משהו שבגללו אתה חייב לערוך את כל התמונות שלך. השתמשו בזה בכיף, אבל לא להגזים עם האפקטים - תהיו אמיתיים ושדרו כנות.

כעת, לאחר שאתם מצוידים בפרופיל מתוחזק ומשודרג, הגיע הזמן לעזוב את המחשב ולצאת לדייט הבא שלכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
אחרי שתמצאו את אהבת חייכם בזכותנו, תעשו לנו לייק, כן? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully