וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר נגמר?

18.7.2012 / 8:45

משפטים חסרי טאקט וחגיגה שנגמרת מהר מדי: כל הפאדיחות שיכולות לקרות לכם בזמן סקס

להתנות אהבים זה אחד הדברים הכי אינטימיים ומחברים שיש. בכל זאת גם שם אנחנו לא חסינים לפאשלות, כי מה לעשות שהכל לא תמיד עובר חלק – ולא, זו לא המלצה לחומרי סיכה משופרים. לכולנו היו מקרים שהובכנו מול הפרטנר בסקס, כשהפנים האדימו ולא מתשוקה. הנה עשר פדיחות נבחרות:

1.לא מעט אוהבים סקס באווירה יותר קשוחה, משחקי שליטה או סתם משחק מקדים מורחב. אבל לפעמים מתוך כל העוצמה הרגשית והפיזית, הגפיים יוצאות משליטה בלהט העניינים ואתה מקבל איזה מרפק בעין. מדובר במצב מביך הדדית והכי מומלץ שלא להיעלב, ואולי דווקא לתגמל בעוד קצת מהלכים בהמשך.

2. וברוח הכשלים הפיזיולוגים, יש טיפוסים אקרובטיים שחייבים לנסות כל תנוחה, אפילו שהיא אולי מנוגדת לחוקי כוח המשיכה. הצד הפחות אתלטי יכול פתאום למצוא את עצמו עם שריר שהתכווץ או מתיחה לא נעימה שעלולה להוציא את הרוח מהמפרשים. במקרה כזה יש תמיד מה לעשות - לעסות!

3. שלא כמו במשקה התוסס המועדף עליכם, מוגז טבעי במיטה יכול להוביל לפדיחה קלאסית של נפיחה או גיהוק קולני. חשוב להיות סלחנים ולא לצאת מפוקוס ותזכרו מה שלמדתם בגן – לא אומרים איכס על... סקס.

אילוסטרציה. ShutterStock
אופס, לא הייתי צריך לאכול שעועית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

4.פאשלה קלאסית לגברים נלהבים מידי היא שפיכה מוקדמת. אלה שבאמת רוצים את האינטימיות יוכלו לכפר על כך באמצעות עזרה לצד השני, כי לפעמים גם אם הצד השני הגיע בנתיב המואץ אל היעד, הוא ייצא הכי כלי אם הוא יעזור גם לנהגת לצידו.

5. אחד הכללים ההכרחיים לאינטימיות ללא תקלות היא הגיינה מקדימה וטיפוח נאות. זה לא כמו שההורים מגיעים לבקר ואתם נועלים את כל הבלאגן באחד החדרים בתקווה שלא יכנסו. הפתעות בסקס הן דבר טוב ולכן אם הפרטנר יחליט לקפוץ לחדר שינה, חשוב לדאוג שהכל יהיה נקי, מסודר ומעל הכל מזמין.

6. קטגוריה בולטת בתחום הפדיחות בחדר המיטות היא פליטות הפה. תחת המטריה הזאת אפשר למצוא אזכור של משהו משפחתי שמוריד את החשק, לומר את השם של האקס/ית והדבר הכי גרוע שייצא מהפה – פיהוק. כמובן שהכל לא בכוונה (דיר בלאק אם לא) אבל המפתח הוא לא לחשוב על לא לעשות כי אז בטוח תעשו.

אילוסטרציה. ShutterStock
אריק? מי זה אריק? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

7. הרפתקנות יתר חד סטרית היא פדיחה שלעתים אין חזור ממנה. כשאחד הצדדים מחליט לנסות משהו על דעת עצמו ונענה בשלילה נחרצת, זה יכול לחלוטין להרוס לו את מצב הרוח המיני ולהשאיר צלקת בכל הקשור לסקס משותף בעתיד. תמיד לקבל באהבה וגם להגיד לא מותר, השאלה היא איך.

8. לא פעם במהלך הסקס, לרבות כשצד אחד עושה את העבודה יותר מהשני, משתרר שקט. קחו בחשבון שלא כולם נוהמים או גונחים אבל כשמדובר במצב בו אתם מאבדים עניין או ריכוז, אז העדר הסאונד מורגש. מערכת קולנוע ביתי זה אולי קצת מוגזם, אבל מוסיקה רומנטית או מעוררת בהחלט תבוא טוב.

9. ואם כבר עוצמות, מומלץ כהכנה לאקט להעביר את הסלולארי לשקט, אפילו לא לרטט. הסקס עובד טוב כשאתם מתרכזים בו ולא מעקמים פרצוף כשמתקבלות הודעות SMS שהורסות את הרגע. אפשר לשרוד בלי טלפון נייד ולא לתת הרגשה שאתם מפספסים מה קורה בעולם. סקס שווה סינון ובעיקר שווה סמיילי.

10. לסיום אימת הגברים באשר הם, שחס וחלילה לא יעמוד. במערכה אנחנו תמיד סומכים על החייל מספר אחת שיזדקר בזקיפות וייצא לפעולה. מנסיבות שונות ומשונות לא תמיד הוא משתף פעולה, מתמהמה או עוצר לנוח תוך כדי. לא להילחץ ולא להרתיע, בסופו של דבר זה קושי מאוד מסוים, שאפשר להתגבר עליו.

זוג מתכרבל בשמיכה. ShutterStock
לא נורא, מותק. בסוף הוא יעמוד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully