וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות במכון כושר

מימס

12.7.2012 / 11:00

תפסיקו להתעצל, עלו על טייץ ולכו למכון כושר. חוץ מלפתח שרירי ישבן ולהיפטר מהכרס, תוכלו למצוא שם אהבה חדשה

בכל מכון כושר מתהווה מעגל פנויים-פנויות מתוך ההנחה שגברים חולמים להינשא לבחורה עם בטן שטוחה, וכל אישה מפנטזת על גבר שיוכל להרים אותה ביחד עם עוד משקולת של 20 ק"ג. זה לא מפתיע במיוחד כשלוקחים בחשבון שחלק ממעוררי התאווה של העולם המערבי מצויים בשפע במכון הכושר – אנדורפינים, בגדים צמודים, כריעות ומוזיקה קצבית.

לעומת זאת, יש מי שחושבים שחיפוש תאום נפש במכון הוא אסון, ולא בכדי – בגדים מוכתמים בסמוחטות, פנים אדומות ושומנים מקפצים לא בדיוק מהווים קרקע פורה להתאהבות. אבל אנחנו כאן כדי להוכיח שזה אפשרי למצוא אהבה במכון כושר. הנה מה שאתם צריכים לדעת כדי שתחזרו הביתה עם פרטנר ולא רק עם מגבת סחוטה בזיעה.

ותרו על חולצת סוף טירונות

מאמני כושר יאמרו לכם שלוקח זמן עד שרואים שינוי, ואפשר לייחס את אותו הדבר גם למציאת אהבה. אם תבקרו במכון באופן תדיר ותבססו את עצמכם בתור לקוחות קבועים, תתחילו כנראה לפתח קשרים עם הצוות וגם עם מתאמנים אחרים. ככל שתעלה רמת ההיכרות שלכם – כך גם תעלה רמת הנוחות שלכם, ואין דבר יותר סקסי ומושך מהתנהגות טבעית ובטוחה.

כשאתם הולכים למכון חשוב שלא תזניחו את עצמכם. אמנם אתם הולכים להזיע בחדר אחד עם יתר בני ישראל, וזו לא בדיוק סיטואציה שמגרה את החושים האסתטיים, אבל כל אהבה גדולה מתחילה ממבט בוחן ושטחי, אז תנו לעצמכם את הסיכויים הכי טובים. השתדלו לא ללבוש טרנינג מוכתם באקונומיקה, חולצות סוף קורס או טריקו מלא שערות חתול, אלא השקיעו בבגדי ספורט נוחים ומחטבים. למרות המקלחת שמחכה לכם בסוף האימון, אל תוותרו על בושם או איפור – בשביל זה המציאו פודרה לקיבוע.

כלל נוסף הוא לא להתנתק. אפשר ורצוי להתעמל עם חברים כדי לתמוך זה בזה, אבל אל תגבילו את עצמכם אליהם בלבד וצאו למכון מפעם לפעם גם בלעדיהם. זה מאפשר את קיומן של היכרויות חדשות ומשדר פתיחות.
בנוסף, אל תתפתו להאזין למוזיקה באוזניות. גם אם מוזיקת הרקע במכון נשמעת כמו מסיבת הסיום שלכם בתיכון, אוזניות הן ה-דרך לשדר שאתם סגורים בפני העולם.

בהקשר הזה, תתחילו לתקשר עם הסביבה: אמנם רובנו עושים הכל כדי לא להכיר את השכנים שלנו, כולל הימלטות מהירה אל הדירה עם הישמע סיבוב מפתח במנעול באחת הקומות בבניין, אבל הגישה הזו לא מתאימה במכון הכושר, שמספק לנו הרבה הזדמנויות להכיר ולתקשר. אפשר "לשמור" אחד לשני, להציע לעשות חימום יחד, לסייע או לכוון במהלך תרגיל קשה ולחלוק טיפים לשחרור שרירים תפוסים (מסאז' בבית, אחרי אמבטיה משותפת.).

אל תהיו מתאמנים מעצבנים

בכל מכון תמצאו אנשים בדרגות כושר שונות. יש את ההיא שבכלל בקטע של אירובי והגורילה בפינה שיכולה לעצור משאית דוהרת בידיים חשופות. בשורה התחתונה, לאף אחד לא באמת אכפת באיזו רמה אתם, אז אם הצלחתם ליצור שיחה עם מתעמל אחר, נסו לדבר על דברים אחרים מלבד האימון. אם תדברו רק על כושר, מהר מאוד תמצאו את עצמכם מוצאים תירוצים לקיומה של הכרס הקטנה שלכם, חולקים בעיות בריאות מביכות או מתהדרים בהישגי עבר לא-מרשימים (לכולם יש בגרות בספורט, אוקיי?). אף אחד לא רוצה לצאת לדייט עם מעריץ מתלהב, שאפילו לא מוכן להתחייב למנוי שלו.

זכרו שאתם לא רוצים להיות המתעמלים המעצבנים ההם שכל המכון מרכל עליהם. כלומר, אל תשירו בקולי קולות עם המוזיקה, אל תנהלו שיחות אינטימיות עם החבר שלידכם, אל תנעצו עיניים במתאמנים שלידכם ואל תשאירו את המגבת שלכם על המכשיר ותלכו.

אם ניסיתם הכל ועדיין מצאתם את עצמכם לבד, אולי הייתי צריכה להזהיר אתכם בתחילת הכתבה שבמכוני כושר, רק המאמנים מזיי***.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully