וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הפרפר

יעל לוין

9.7.2012 / 11:54

מת על דוגי סטייל? אתה פראי. מעדיפה מיסיונרית? את חסרת ביטחון. בואו לבדוק מה תנוחות הסקס האהובות עליכם אומרות על האישיות שלכם

אנחנו לוקחים אותן כמובן מאליו, משהו שקורה תוך כדי התפרעות במיטה והפגנת כישורים הדדית, אבל האמת היא שכמו בכל מה שקשור לשפת הגוף שלנו, גם לתנוחות הסקס המועדפות עלינו יש לא מעט משמעות ובהרבה מקרים מדובר בבחירות לא מודעות שמעידות רבות על נבכי האישיות שלנו, הרגשות הכמוסים ביותר שלנו והאופן שבו אנחנו מתייחסים לסקס ולעולם בכלל.

כולנו מתנסים לאורך חיי המין שלנו בכמעט כל תנוחה אפשרית (תלוי, כמובן, עד כמה אנחנו הרפתקנים), אבל בסופו של דבר יכולים להצביע רק על שתיים או שלוש שבאמת עושות לנו את זה יותר מכולן. אז מה התנוחה המועדפת אומרת עליכם?

דוגי סטייל
גברים: אתה אוהב להתחבר לצד הפראי והחייתי שבך, לא רק בגלל שם התנוחה, כמו תחושת זכר האלפא שמלווה אותה. אולי אתה מתחבר לדוגי סטייל גם ממקום שמעט מתנכל לנשים עמוק בתוכך. זה לא בהכרח אומר שאתה בחור רע, רק שיש לך צורך מיני להרגיש שולט וחזק. כל עוד זה נשאר במיטה, זה אחלה. ייתכן גם שאתה סובל מעט מפחד מאינטימיות ומעדיף להביט בגבה של בת זוגך מאשר בעיניים שלה.

נשים: את מרגישה בנוח גם הגוף שלך ומרשה לעצמך לשחרר שליטה. קל לך מאוד להתמסר וסביר להניח שאת גם אוהבת מאוד כשמעניקים לך מין אוראלי. מחוץ למיטה, את בחורה קצת תלותית שזקוקה להרבה תמיכה מהסביבה. אם את גם דואגת להתנועע תוך כדי דוגי סטייל, אז את שואבת הנאה מינית מלהיות כנועה, אבל רק עד גבול מסוים.

מיסיונרית
גברים: אתה טיפוס שהולך על בטוח ומעדיף לא לקחת סיכונים. אוהב שדברים נעשים כמו שהם אמורים להיעשות, כנראה פריק של סדר ואולי גם של ניקיון. מכור לשגרה שלך וכל שינוי מהלך עליך אימים. מצד שני, אם גילית שאתה אוהב את המיסיונרית רק עם אישה אחת מסוימת, יש סיכוי שאתה פשוט מאוהב.

נשים: את מעט חסרת ביטחון ומעדיפה להפקיד את השליטה בידיו של הפרטנר שלך. סביר להניח שאת קצת מתביישת בגוף שלך ומעדיפה לעשות סקס בחושך ועם כמה שפחות גיוון. קצת ילדותית ואולי אפילו פנטזיונרית. זה לא שיש משהו רע בתנוחה המיסיונרית, רק קחי בחשבון שאת מפסידה את כל הכיף.

תנוחת הפרפר
גברים: אתה מחובר מאוד למיניות שלך ולתשוקות שלך, לא חושש מאינטימיות והתקרבות ויודע לשלב בין ההנאה שלך להנאה של בת הזוג שלך. אבל יחד עם כל אלה, התנוחה הזו גם מצביעה על חוסר ביטחון קל בגבריות שלך, ובצורך להרגיש גדול ומגונן על הפרטנרית שלך. ואם להניח את כל הניתוחים הפסיכולוגיים בצד, יכול מאוד להיות שיש לך איבר גדול, ואתה אוהב את התנוחה הזו כי היא מאפשרת את החדירה העמוקה ביותר. וגם זה בסדר.

נשים: את אוהבת להרגיש קטנה ונזקקת, עטופה ומוגנת על ידי הגבר שלך, אבל את גם מספיק בטוחה בעצמך כדי לאפשר לך ולו להיות בתנוחה הזו וליהנות ממנה. נשים רבות לא בהכרח נהנות מהתנוחה הזו, כך שאם היא האהובה עלייך ואת לא עושה אותה בעיקר בשביל הפרטנר, קחי בחשבון שמבחינה אנטומית, התמזל מזלך.

אילוסטרציה. ShutterStock
את מעדיפה שהוא ישלוט, או שאת סתם עצלנית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מיסיונרית הפוכה (האישה למעלה)/קאו גירל
גברים: אתם טיפוסים מעניקים, מפרגנים ובטוחים מאוד באגו הגברי שלכם. אם ההעדפה שלכם היא לשכב מתחתיה ולתת לה לעשות את כל העבודה, יש גם סיכוי סביר שאתם קצת עצלנים ומפונקים. אבל אם אתם שוכבים שם ודואגים לזוז ולתפעל את האיברים הנדרשים, כנראה שאתם טיפוסים שמעריצים את הגוף השני ונהנים לצפות בו מתענג, רצוי מהמושב הכי טוב באולם.

נשים: את אישה חזקה, לעיתים כוחנית, אחת כזו שלא מתביישת להביע את דעתה בכל דבר ומוכנה להשתיק את כל מי שיעמוד בדרכה. את בטוחה מאוד במיניות שלך, יודעת בדיוק מה עושה לך טוב ואוהבת לקחת את העניינים לידיים שלך. אם את נהנית לדהור על הגבר שלך כשגבך מופנה אליו, את אפילו דומיננטית יותר.

בעמידה
גברים: אתה בחור שאוהב לקחת סיכונים, אוהב הרפתקאות ושבירת שגרה ואם אתה רווק, כנראה שאתה גם לא ממש מחפש קשר יציב ורציני בשלב זה של חייך. מה שמרגיש לך בטוח, עושה לך טרן אוף ואתה תמיד נמשך להיכן שהאש נושבת.

אישה: יש לך אישיות סוערת ויוצאת דופן, את טיפוס מאוד מיני וקרוב לוודאי שיש לך גם ניסיון מיני עשיר ומגוון. את אוהבת לבלוט על פני השטח ולשחות נגד כיוון הזרם.

69
גברים: אתה טיפוס שלא נרתע כמעט משום דבר, לא מג'וק שנכנס הביתה ולא מצניחה חופשית. אתה מסוגל להתאים את עצמך למסגרות כשצריך, ולהיות עובד טוב וחבר נאמן, אבל יש לך גם צד אפל שנהנה להתנסות כל הזמן בחוויות חדשות ולחפש את המשמעות האמיתית של החיים.

נשים: את מולטיטאסקית קלאסית, קשה לך להתרכז בעשייה של דבר אחד ותמיד יש לך כמה דברים על הצלחת. את לא אוהבת לקבל הוראות מאף אחד וברוב הזמן נדמה לך שאת יודעת טוב יותר מכולם. חסרת סבלנות לאנשים שלא מקשיבים לדברייך, אבל כן יודעת להקשיב לאחרים כשצריך. יש לך צד נחמד וצד מרושע, וכל אחד מהם יוצא החוצה לפי הצורך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אילוסטרציה. ShutterStock
מעדיף בעמידה? אתה אוהב לקחת סיכונים, כמו למשל שיישבר לך הגב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully