וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיילת מהצד

עו"ד אבי גפן

9.7.2012 / 10:41

בן הזוג שלך טס לטיול בחו"ל לבדו? אנחנו לא רוצים להלחיץ, אבל יש סיכוי שהוא בוגד בך. קבלו את כל הסימנים שיגלו לכם האם החצי השני שלכם בוגד בכם מעבר לים

ירידת עלויות הנסיעה לחו"ל, והעלייה בביקוש לזמן איכות עם המאהבת או המאהב, גרמו לכך שהנופש מעבר לים הפך למעין שדות ציד לבוגד הישראלי הממוצע.הנוחות, הנגישות, והדיסקרטיות הרבה שמעניק בילוי בחו"ל, מפתה בוגדים רבים, והתירוצים שהם משתמשים, מצליחים לא אחת, להרדים את בן הזוג המקורנן, ולהסתיר את הרומן הלוהט מעיניו, לעיתים לשנים.

כדי שגם אתם לא תירדמו בשמירה, אספנו עבורכם את כל הסימנים המעידים על סבירות גבוהה לבגידה מעבר לים. הסימנים הללו נאספו על ידי חוקרים פרטיים ועורכי דין למשפחה, ואמורים לעזור לכם לגלות האם מתחת לאפכם מתנהל לו רומן לוהט ודיסקרטי.

"מעוניין לנסוע לבד" – אחד מהסימנים המובהקים לבגידה מתרחש כאשר אחד מבני הזוג מביע עניין לנסוע לבדו לחו"ל, ולא מעוניין שבן או בת הזוג יתלוו אליו לחו"ל. על פי רוב בן או בת הזוג "הכמהים לנופש" יגידו כי הם זקוקים קצת לחופש עם עצמם או עם החברים. גם כשהבעל או האישה אומרים שהם נוסעים עם חבר, או חברה – אותם "חברים" דמיוניים, עלולים להתגלות בבוא היום כמאהבים נסתרים.

"קניתי את הכרטיס במזומן" – התפתחות אמצעי התשלום, והנוחות לתשלום באשראי, הופכים את התשלום במזומן לחשוד מאד. כאשר הגבר או האישה רוכשים את כרטיס הטיסה במזומן, או ש"החבר קונה להם" והם מחזירים לו במזומן – זה סימן מעיד להסתרה. מדוע? מפני שכאשר הכרטיסים משולמים מהחשבון המשותף, בן או בת הזוג עשויים לגלות להיכן טס יקיר לבם, כמה עלה הטיול, וכדומה. תשלום במזומן מאפשר להסתיר זאת, מקשה על מעקב מתי יוצאת הטיסה בדיוק, ועם מי מגיעים בני הזוג אליה ועשוי להסתיר את העובדה הכואבת, שכל הטיול היה בעצם על חשבון המאהב העשיר.

תשלום במזומן גם בחו"ל – מאותה סיבה בדיוק, ההסתובבות עם הרים של מזומנים בחו"ל אמורה לגרום לכם לחשד, או לפחות להרמת גבה. כיום, כאשר כל הרכישות נעשות באמצעות פעולות אלקטרוניות פשוטות וזולות, אין כל סיבה לסכן כספים ולהתנהל לאורך מסע לחו"ל רק עם מזומנים. הסתובבות עם מזומן בחו"ל מקלה מאד על ההסתרה של הפעילות שנעשית. כך יוצא שבני הזוג חוזרים מחו"ל עם מתנות, בגדים חדשים, לאחר שחוו חוויות, ראו הצגות, הלכו למסעדות – אבל הכול שולם במזומן – כך שאין כל עדות לכך שהסיפורים הללו אכן קרו.

לבני הזוג "אין זמן לענות לטלפון" – כאשר בן או בת הזוג שלכם שוהים בחו"ל, ואף פעם אין לו זמן לענות לכם בטלפון, מדובר בסימן מחשיד מאד. מי שמנהל רומן בחו"ל רוצה לשכוח את הבית. הוא משתוקק לזמן איכות עם המאהבת, ולכן נוח לו נורא להגיד שאין לו זמן לענות לטלפון. המרחק הגיאוגראפי גורם להרבה מאתנו לחשוב שהזמינות בטלפון בחו"ל בעייתית, אולי ירושה מהזמנים בהם ניתן היה באמת לדבר רק מקווים בינלאומיים יקרים, שהיו הרבה פחות נגישים. דווקא הזמינות לשיחות בחופשה בחו"ל אמורה להשתפר, מפני שהאנשים הנופשים, לא עסוקים בישיבות או בעבודה, והטלפון כל הזמן עליהם, לכן סינון של שיחות מהארץ היא תופעה מחשידה.

פלאפון סודי חלופי – בני זוג רבים הבוגדים בחו"ל, שוכרים או רוכשים קו סלולר זמני שישמש אותם רק בחו"ל, למרות שהסלולארי הקיים, יכול גם יכול, לשמש אותם היטב. על פי רוב הם לא חושפים בפני בני זוגם את קיומו של המכשיר, אבל סממנים רבים עשויים לרמוז על קיומו של מכשיר נסתר נוסף, כמו למשל חיוב חד פעמי מחברת תקשורת שמופיע פתאום בחשבון המשותף. המכשיר הנוסף מאפשר למנהלי הרומן להתקשר ביניהם, להזמין כרטיסים, כך שלא ייחשף כי הם מזמינים כרטיס זוגי, להעביר אסמסים חושניים ואוהבים – וזאת בלי כל חשש שבן או בת הזוג יחשפו את העניין בסיום הנסיעה או לפניה.

"כל התמונות נעלמו מהסלולר" – אחד הסימנים החזקים לבגידה הוא היעלמותן של תמונות ממכשיר הסמארטפון. כאשר בן הזוג חוזר מחו"ל, אמורות להיות על מכשיר הסלולר החכם שלו שלל תמונות מהטיול המהנה. אז איפה הן? להיכן הן נעלמו? נמחקו? הייתה בעיה במצלמה? פעמים רבות מופיעים כל מיני תירוצים שמנסים לכסות למעשה על קיומו של מכשיר אחר, זמני, אותו שכר בן הזוג, כך שיהיה לו קל ובטוח יותר לנהל את הבגידה מבלי שתיחשף. אובדן התמונות מהטיול צריך להדליק אצלכם את נורות האזהרה.

"יש בעיה נוראית עם הטלפונים במלון" – כן, התירוץ הזה אולי נשמע מוכר למדי. על פי רוב הבעל או האישה מתנצלים על זה שיש בעיה בטלפון בחדר, ושאי אפשר לקבל בו שיחות ישירות. תמיד קל יותר להציג בעיות בלתי סבירות שקרו בחו"ל, כשבארץ אין מצב שהן היו קורות בלי שהיו מתקנים אותן באופן מיידי. מה זאת אומרת שהקו בחדר מקולקל? אולי פשוט מישהו מנסה להסתיר את המאהבת, או חושש שהיא תענה בטעות לשיחה נכנסת? שיחות עם האישה החוקית עלולות להעיב על מצב הרוח המרומם של החופשה עם המאהבת, אז למה לא להמציא איזה תירוץ שימעיט את הקשר עם הבית וצרותיו במקרה הרע, או את רגשי האשמה, במקרה הטוב? כאשר מדווח על בעיה מתמשכת בטלפון שבחדר המלון, זהו סימן מובהק לניהול רומן מחוץ לנישואין.

מה הן הדרכים לאתר בגידה?

אם מתעוררים חשדות, יש לפעול בנדון.כדי לחשוף בגידה, מומלץ דווקא לא להראות לבן או בת הזוג שהתעורר אצלכם חשד. כאשר בני זוג חוששים שעלו עליהם, הם עלולים להוריד פרופיל, לעשות הפסקה ברומן, וכך למעשה למנוע את חשיפתו. הדרך הטובה ביותר לחשוף רומן סודי שכזה היא לשלוח חוקר פרטי לחו"ל אשר יעקוב אחר בן או בת הזוג, כאשר קיים חשד כבד כי מתנהל רומן מאחורי הגב. למרות כאב הלב הנורא בגילוי הבגידה, פעמים לא מעטות תיעוד של אישה או גבר בוגדים, יכול להפוך לחיסכון (או אפילו לרווח) של מאות אלפי, ואף של מיליוני שקלים לצד הנבגד – במקרה של גירושין וכשלבני הזוג יש ממון רב, ועדיף לגלות את האמת המכוערת מאשר להיות עיוורים בזוגיות שקרית.

עו"ד אבי גפן מתמחה בדיני משפחה, קביעת משמורת, מזונות, חלוקת רכוש, ניהול עזבונות, ירושות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully